Šiaulių televizijos žiūrovo portretas

30 psl. / 2141 žod.

Ištrauka

Jau 20 metų į šiauliečių širdis kasdien beldžiasi sava Šiaulių miesto televizija, įkurta 1991 metų liepos 29 dieną. Pirmą laidą žiūrovams "Šiaulių televizija" parodė 1992 metų kovo 19 dieną. Kurį laiką televizija žiūrovus džiugino tik pačiuose Šiauliuose, tačiau technologijoms sparčiai žengiant į priekį, laidas dabar mato visos apskrities žmonės. Skaičiuojama, kad televizijos auditorija yra net pusė milijono žmonių. Šiaulių televizijos programa orientuota į pagrindinį žiūrovą - Šiaulių apskrities auditoriją. Laidų rengėjai ir programos sudarytojai sau kelia pagrindinį uždavinį - šio regiono žmonės turi gauti kuo daugiau informacijos apie socialinius, kultūrinius, ekonominius pokyčius būtent Šiaulių apskrityje. "Šiaulių televizija" rengia informacines, publicistines, pramogines, pokalbių ir kitokias TV laidas. "Šiaulių televizijos" programų tinklelyje - beveik 30 pavadinimų autorinių laidų. Nemažą autorinės programos dalį sudaro švietėjiško, mokomojo pobūdžio laidos. Šiais laikais svarbu būti žinomam, įdomiam ir gebančiam pritraukti naujus žmones į savo organizuojamos veiklos ratą. Todėl Šiaulių televizijai norint tai pasiekti, būtina nuolat atlikti tyrimus. Jie leidžia geriau įvertinti auditoriją bei jų nuomonę apie pačią televiziją ir rodomas laidas, todėl tam tikslui buvo atliktas Šiaulių televizijos ,,žiūrovo portreto“ tyrimas.Tyrimo pasirinkimo argumentas:• Poreikis tobulinti save kaip asmenybę bei gauti naudingų įgūdžių su ekonomikos disciplina susietiems darbams. Tyrimo objektas: Šiaulių televizijos žiūrovo portretas. Tyrimo tikslas: Išsiaiškinti, kokio pobūdžio laidos labiausiai domina žiūrovus bei kokia auditorija (kokio amžiaus grupė, socialinio sluoksnio ir pan.) daugiausia žiūri „Šiaulių televiziją“. Tyrimo uždaviniai:• Sudaryti anketą pagal Šiaulių televizijos vadovybės reikalavimus.• Atlikti apklausą asmeninio interviu bei anketos platinimo internete būdu.• Grafiškai pavaizduoti susistemintus duomenis.


Reziumė

Autorius
bastarda
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.71
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 14, 2016
Publikuotas
2011 m.
Apimtis
30 psl.

Susiję darbai