Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Šiaulių televizijos žiūrovo portretas

0 atsiliepimų
Autorius:

Jau 20 metų į šiauliečių širdis kasdien beldžiasi sava Šiaulių miesto televizija, įkurta 1991 metų liepos 29 dieną. Pirmą laidą žiūrovams "Šiaulių televizija" parodė 1992 metų kovo 19 dieną.
Kurį laiką televizija žiūrovus džiugino tik pačiuose Šiauliuose, tačiau technologijoms sparčiai žengiant į priekį, laidas dabar mato visos apskrities žmonės. Skaičiuojama, kad televizijos auditorija yra net pusė milijono žmonių.
Šiaulių televizijos programa orientuota į pagrindinį žiūrovą - Šiaulių apskrities auditoriją. Laidų rengėjai ir programos sudarytojai sau kelia pagrindinį uždavinį - šio regiono žmonės turi gauti kuo daugiau informacijos apie socialinius, kultūrinius, ekonominius pokyčius būtent Šiaulių apskrityje. "Šiaulių televizija" rengia informacines, publicistines, pramogines, pokalbių ir kitokias TV laidas. "Šiaulių televizijos" programų tinklelyje - beveik 30 pavadinimų autorinių laidų. Nemažą autorinės programos dalį sudaro švietėjiško, mokomojo pobūdžio laidos.
Šiais laikais svarbu būti žinomam, įdomiam ir gebančiam pritraukti naujus žmones į savo organizuojamos veiklos ratą. Todėl Šiaulių televizijai norint tai pasiekti, būtina nuolat atlikti tyrimus. Jie leidžia geriau įvertinti auditoriją bei jų nuomonę apie pačią televiziją ir rodomas laidas, todėl tam tikslui buvo atliktas Šiaulių televizijos ,,žiūrovo portreto“ tyrimas.
Tyrimo pasirinkimo argumentas:
• Poreikis tobulinti save kaip asmenybę bei gauti naudingų įgūdžių su ekonomikos disciplina susietiems darbams.
Tyrimo objektas: Šiaulių televizijos žiūrovo portretas.
Tyrimo tikslas: Išsiaiškinti, kokio pobūdžio laidos labiausiai domina žiūrovus bei kokia auditorija (kokio amžiaus grupė, socialinio sluoksnio ir pan.) daugiausia žiūri „Šiaulių televiziją“.
Tyrimo uždaviniai:
• Sudaryti anketą pagal Šiaulių televizijos vadovybės reikalavimus.
• Atlikti apklausą asmeninio interviu bei anketos platinimo internete būdu.
• Grafiškai pavaizduoti susistemintus duomenis.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
2141 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Šiaulių kabelinės televizijos
Referatas Šiaulių kabelinės televizijos " S Plius" teikiamų interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbo problema. Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas yra svarbiausia ekonominės veiklos rūšis, o paslaugų sfera yra [...]

Šiaulių Juliaus Janonio gimnazija
Prezentacija Šiaulių Juliaus Janonio gimnazija

Atributika, tikslai, vidinė struktūra, veiklos sfera, tikslinė grupė, geografinė svarba, gimnazijos stiprybės, silpnybės, galimybės, grėsmės [...]

Darbuotojų motyvacijos tyrimas Šiaulių miesto viešojo ir privataus sektoriaus organizacijų pavyzdžiu
Diplominis darbas Darbuotojų motyvacijos tyrimas Šiaulių miesto viešojo ir privataus sektoriaus organizacijų pavyzdžiu

Temos naujumas ir aktualumas. Paskutiniuoju metu vis dažniau diskutuojama bei kasdien aktualesnė tampa darbuotojų motyvacijos [...]

AB “Šiaulių banko” įvaizdis: klientų nuomonių analizė
Diplominis darbas AB “Šiaulių banko” įvaizdis: klientų nuomonių analizė

Temos naujumas ir aktualumas. Paskutiniuoju metu kiekviena įmonė savo veikloje greta gamybos, kainodaros, veiklos produktyvumo [...]

Sėkmingai dirbančių vadovų portretas
Prezentacija Sėkmingai dirbančių vadovų portretas

Vadovavimo vertinimas daugiau nei amžių buvo pagrindinė organizacinės psichologijos mokslinių tyrimų tema, kuri išlieka ne [...]

Transakcinės ir transformacinės lyderystės raiška Šiaurės Lietuvos vietos savivaldos institucijose
Diplominis darbas Transakcinės ir transformacinės lyderystės raiška Šiaurės Lietuvos vietos savivaldos institucijose

Temos aktualumas. Vietos savivaldos institucijos Lietuvoje veikia itin sudėtingomis ir nuolat besikeičiančiomis ekonominėmis, politinėmis ir [...]

Marketingos komplekso taikymas „MTV DANIJOS“ televizijos kanalui
Kursinis darbas Marketingos komplekso taikymas „MTV DANIJOS“ televizijos kanalui

Norėdamos pelningiau plėtoti savo veiklą, įmonės privalo taikyti marketingą. Rinkos ekonomikos šalyse sėkminga įmonių veikla [...]

LG atskleidžia strateginius planus televizorių rinkoje
Referatas LG atskleidžia strateginius planus televizorių rinkoje

Analizei buvo pasirinktas dienraščio „Verslo žinios“ straipsnis „LG atskleidžia strateginius planus televizorių rinkoje“ publikuotas internetinėje [...]

Avalynės krovinio gabenimas automobilių transportu Košice - Šiauliai
Referatas Avalynės krovinio gabenimas automobilių transportu Košice - Šiauliai

Lietuvoje didžiausią įtaką bendram krovinių vežimo apimties augimui turi kelių transportas , kuriam tenka beveik [...]

Darbo rinkos analizė Šiaulių apskrities pavyzdžiu 2008 – 2009 m.
Kursinis darbas Darbo rinkos analizė Šiaulių apskrities pavyzdžiu 2008 – 2009 m.

Kursiniame darbe yra suformuluoti pagrindiniai Šiaulių darbo rinkos veiksniai, problemos, išanalizuota dabartinė padėtis. Šiame darbe [...]

Tiesioginių užsienio investicijų LR ir Šiaulių apskrityje 2000-2010 m. statistinis tyrimas
Diplominis darbas Tiesioginių užsienio investicijų LR ir Šiaulių apskrityje 2000-2010 m. statistinis tyrimas

Šio savarankiško darbo pavadinimas yra tiesioginės užsienio investicijos mln. litų Lietuvos Respublikoje, Šiaulių apskrityje ir [...]

Šiaulių miesto savivaldybės strateginio planavimo analizė
Kursinis darbas Šiaulių miesto savivaldybės strateginio planavimo analizė

Kursiniame darbe, remiantis įvairių autorių literatūros šaltiniais, išanalizuota strateginio planavimo teorinė analizė. Aptarti pagrindiniai strateginio [...]

Praktikos ataskaita AB “Šiaulių Bankas”
Praktikos ataskaita Praktikos ataskaita AB “Šiaulių Bankas”

Profesinė praktika, tai yra puiki galimybė įgyti praktinių profesinių įgūdžių, kurie yra reikalingi šiuolaikinei darbo [...]

Šiaulių universiteto Filosofijos ir Antropologijos katedros absolventų integracija į darbo rinką
Tyrimas Šiaulių universiteto Filosofijos ir Antropologijos katedros absolventų integracija į darbo rinką

Viena iš aktualiausiai aptarinėjamų temų- jaunimo integracija į darbo rinką. Tai pats atsakingiausias ir svarbiausias [...]

Šiaulių miesto ekonominė raida pagal 2002m. Šiaulių miesto bendrąjį planą
Referatas Šiaulių miesto ekonominė raida pagal 2002m. Šiaulių miesto bendrąjį planą

Miestai atsirado maždaug prieš 7–9 tūkstančius metų, tačiau sparti jų plėtra prasidėjo tik XVIII a.