Nike prekės ženklo lojalumo įtaka ketinimui pirkti

7 psl. / 2200 žod.

Ištrauka

Daugelis kompanijų atrado sėkmę, kad jų produktai būtų sėkmingi rinkoje, jie turi pirma padaryti taip, kad žmonės kalbėtų tarpusavy apie prekės ženklą, taip padarydami jį žinomu. Kad žmonės prisimintų, jiems patiktų ir pradėtų kalbėti apie prekinį ženklą, gamintojas turi labai gerai apgalvoti, ko vartotojui reikia, pirmiausia, gamintojas turi pateikti tokį įvaizdį, kurio būtų neįmanoma pamiršti, o kokybė turi atitikti kainą, kad vartotojai noriai pirktų tą prekę. Ir tik tada, kai žmonės jau žinos prekinį ženklą iš pažįstamų, draugų, artimųjų, kurti kitokio tipo reklamas ir skelbimus, kad kuo daugiau pritrauktų lojalių klientų. Prekių ženklų kliento lojalumas atlieka svarbų vaidmenį kuriant rinkodaros tikslus. Vartotojas, kuris yra lojalus tam tikram prekės ženklui, sumokės už jį daugiau, nei už bet kurį kitą prekės ženklą. Tai, jog klientas atpažįsta ir įsimena prekės ženklą yra didelis pasiekimas prekės ženklo kūrėjui. Yra daug veiksnių lemiančių vartotojų lojalumą prekės ženklui. Vartotojo sprendimui daro įtaką pasitikėjimas įmone, produkto ar paslaugos kokybė, prekės kaina, stilius, žinomumas, reklama. Taip pat įmonės siekia susieti savo produktus ar prekės ženklus su iškiliais, gerai žinomais žmonėmis, nes autoriteto įtaka yra svarbus veiksnys vartotojų pasirinkimui. Klientų lojalumas nustatomas pagal tai, kiek produkto yra perkama, kaip dažnai atliekamas pirkimas. Taigi, galime teigti, jog lojalumas laikomas prekės ženklo pripažinimu tarp vartotojų.


Turinys

  • 1. Prekės ženklo lojalumas.
  • 1.1. Prekės ženklo apibrėžimas ir jo aktualumas.
  • 1.2. Prekės ženklo lojalumo definicija ir skirtingų autorių analizė.
  • 1.3. Prekės ženklo lojalumą lemiantys pagrindiniai veiksniai.
  • 2. Lojalumas ir vartotojų ketinimas pirkti.
  • 2.1. Lojalumo sąryšis su vartotojų ketinimu pirkti.
  • Anketa

Reziumė

Autorius
laurencijus
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.71
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 3, 2017
Publikuotas
2016 m.
Apimtis
7 psl.

Susiję darbai

Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2009 m. bigis
Globalioje rinkoje vis aštrėja firmų konkurencija dėl vartotojų, vis dažniau yra akcentuojami neapčiuomi ir išskirtiniai produkto, prekės, paslaugos bruožai, vis dažniau kalbama apie...

Vietinių prekės ženklų svarba

Rinkodara Referatas julius
Žvalgydamiesi ekonomikos pasaulyje vis dažniau išgirstame apie augančius klientų poreikius, didėjančius reikalavimus prekėms. Sparčiai vystantis ne tik ekonomikai, bet ir kitoms makroaplinkos sritims,...

Prekinio ženklo įtaka, renkantis rūbą

Rinkodara Kursinis darbas linadina
Aukštoji mada – nuolat egzistuojantis ir visada egzistuosiantis reiškinys, nes būtent ji ir diktuoja mados stilių. Mada – tarsi plintanti infekcija, tai tikrovės...

Prekės vardo įtaka pardavimams

Rinkodara Kursinis darbas 2008 m. guoba
Ekonomikai tampant globaliai, prekės vardo vaidmuo parduodant gaminius vartotojams darosi vis svarbesnis. Taip yra todėl, kad nyksta funkciniai gaminių skirtumai. Vis daugiau žmonių...