Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Nike prekės ženklo lojalumo įtaka ketinimui pirkti

0 atsiliepimų
Autorius:

Daugelis kompanijų atrado sėkmę, kad jų produktai būtų sėkmingi rinkoje, jie turi pirma padaryti taip, kad žmonės kalbėtų tarpusavy apie prekės ženklą, taip padarydami jį žinomu. Kad žmonės prisimintų, jiems patiktų ir pradėtų kalbėti apie prekinį ženklą, gamintojas turi labai gerai apgalvoti, ko vartotojui reikia, pirmiausia, gamintojas turi pateikti tokį įvaizdį, kurio būtų neįmanoma pamiršti, o kokybė turi atitikti kainą, kad vartotojai noriai pirktų tą prekę. Ir tik tada, kai žmonės jau žinos prekinį ženklą iš pažįstamų, draugų, artimųjų, kurti kitokio tipo reklamas ir skelbimus, kad kuo daugiau pritrauktų lojalių klientų. Prekių ženklų kliento lojalumas atlieka svarbų vaidmenį kuriant rinkodaros tikslus. Vartotojas, kuris yra lojalus tam tikram prekės ženklui, sumokės už jį daugiau, nei už bet kurį kitą prekės ženklą. Tai, jog klientas atpažįsta ir įsimena prekės ženklą yra didelis pasiekimas prekės ženklo kūrėjui. Yra daug veiksnių lemiančių vartotojų lojalumą prekės ženklui.  Vartotojo sprendimui daro įtaką pasitikėjimas įmone, produkto ar paslaugos kokybė, prekės kaina, stilius, žinomumas, reklama. Taip pat įmonės siekia susieti savo produktus ar prekės ženklus su iškiliais, gerai žinomais žmonėmis, nes autoriteto įtaka yra svarbus veiksnys vartotojų pasirinkimui. Klientų lojalumas nustatomas pagal tai, kiek produkto yra perkama, kaip dažnai atliekamas pirkimas. Taigi, galime teigti, jog lojalumas laikomas prekės ženklo pripažinimu tarp vartotojų.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
2200 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • 1. Prekės ženklo lojalumas.
  • 1.1. Prekės ženklo apibrėžimas ir jo aktualumas.
  • 1.2. Prekės ženklo lojalumo definicija ir skirtingų autorių analizė.
  • 1.3. Prekės ženklo lojalumą lemiantys pagrindiniai veiksniai.
  • 2. Lojalumas ir vartotojų ketinimas pirkti.
  • 2.1. Lojalumo sąryšis su vartotojų ketinimu pirkti.
  • Anketa

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui
Diplominis darbas Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui

Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui. Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo [...]

Prekės ženklo įtaka moteriškų rankinių pasirinkimui
Referatas Prekės ženklo įtaka moteriškų rankinių pasirinkimui

Viduramžiai – tai istorinė epocha, kuri pasižymi savo didingumu, pompastika, puošnumu, moteriška elegancija. Būtent šiuo [...]

Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas
Kursinis darbas Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas

Globalioje rinkoje vis aštrėja firmų konkurencija dėl vartotojų, vis dažniau yra akcentuojami neapčiuomi ir išskirtiniai [...]

Prekės ženklo psichologinis poveikis ir jo vertės suvokimo sąsajos
Diplominis darbas Prekės ženklo psichologinis poveikis ir jo vertės suvokimo sąsajos

Temos aktualumas, naujumas: šių dienų vartotojas kone kasdieną yra priverstas rinktis iš daugybės prekės ženklų [...]

Sėkmingo prekės ženklo sukūrimas
Prezentacija Sėkmingo prekės ženklo sukūrimas

65 skaidrės! [...]

Prekės ženklo samprata ir funkcijos
Referatas Prekės ženklo samprata ir funkcijos

Jau nuo seno gamintojai, norėdami išskirti savo gaminamus produktus iš kitų, žymėjo juos tam tikrais [...]

Produktų linijos
Diplominis darbas Produktų linijos "Optima linija" prekės ženklo vertinimas

Darbo aktualumas: jau nuo seno prekės ženklas vaidino svarbų vaidmenį rinkoje. Prekių ženklai buvo naudojami [...]

“Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook
Diplominis darbas “Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook

Darbas buvo įvertintas 10. Trumpas aprašymas: Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjamos prekinio ženklo marketingo socialiniuose tinkluose problemos.

Prekės ženklo apsauga
Referatas Prekės ženklo apsauga

Anot Danguolės Klimkevičiūtės (2008), pramoninės nuosavybės (taigi ir prekių ženklų) apsaugos ir nesąžiningos konkurencijos santykis [...]

Prekinio ženklo įtaka, renkantis rūbą
Kursinis darbas Prekinio ženklo įtaka, renkantis rūbą

Aukštoji mada – nuolat egzistuojantis ir visada egzistuosiantis reiškinys, nes būtent ji ir diktuoja mados [...]

Prekės ženklo “Rūta” asociacijų analizė
Referatas Prekės ženklo “Rūta” asociacijų analizė

Pasak R. Urbanskienės ir R. Vaitkienės (2006), prekės ženklo asociacijos arba prekės ženklo vertybių visuma [...]

Prekės ženklo valdymas
Referatas Prekės ženklo valdymas

G. Lury ( 1998) nurodo, kad toks reiškinys kaip prekių žymėjimas savininko ( gamintojo) vardu [...]

Prekės ženklo teoriniai aspektai
Referatas Prekės ženklo teoriniai aspektai

Darbo aktualumas. Jau nuo seno prekės ženklas vaidino svarbų vaidmenį rinkoje. Prekių ženklai buvo naudojami [...]

AB “Audimas” prekės ženklo  įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai
Kursinis darbas AB “Audimas” prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai

Kauno mieste įsikūrusios bendrovės „Audimas“ veikla sukoncentruota ties sporto ir laisvalaikio aprangos prekių gamyba ir [...]