Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Rinkodaros analizė UAB "Joro"

0 atsiliepimų
Autorius:

Rinkodara yra poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, leidžiantis pasiekti verslo tikslus. Kiekvienos įmonės tikslas – maksimalus pelnas. Norint visa tai pasiekti, įmonė privalo žinoti vartotojų poreikius bei norus. Ji tai daro tam, kad galėtų tinkamai formuoti savo prekių asortimentą, tobulinti vieną ar kitą produktą, išimti iš rinkos pasenusias ir visiškai neperkamas prekes.

Šiuolaikinėje visuomenėje vis populiarėja vartotojiška kultūra. Žmonės nori pirkti ne tik išgyvenimui reikalingas prekes ar paslaugas, bet ir tokias, kurios palengvintų gyvenimą, atspindėtų uždirbdamas pajamas, leistų pasipuikuoti prieš kitus. Tuo tarpu gamintojai norėdami uždirbti kuo daugiau pajamų į rinką išleidžia visokias naujoves, kurios patenkintų vartotojų poreikius.

 

Temos aktualumas: šiuolaikinėje rinkoje naujoms įmonėms įsitvirtinti gali būti sudėtinga. Būtent dėl šios priežasties, kad įmonė greičiau ir stipriau įsitvirtintų rinkoje, yra atliekama rinkodaros analizė. Taigi įmonei yra svarbu ir aktualu atlikti rinkodaros analizę.

Darbo tikslas – atlikti uždarosios akcinės bendrovės „JORO” rinkos analizę.

Darbo uždaviniai:

  1. Nustatyti rinkodaros komplekso elementus ir orientaciją.
  2. Apibūdinti mikroaplinkos ir makroaplinkos elementus.
  3. Atlikti konkurentų analizę.
  4. Išanalizuoti vartotojo elgesio faktorius prekių pirkimui.
  5. Nustatyti tikslinę rinką.

Darbo metodai:

  1. Mokslinės literatūros analizė.
  2. Anketos apklausos rezultatų analizė.
  3. Duomenų pateikimas lentelėse.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
5300 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. RINKODAROS KOMPLEKSO ELEMENTAI4
  • 2. RINKOS TYRIMAS6
  • 3. RINKODAROS APLINKA13
  • 3.1. Mikroaplinka ir jos elementai13
  • 3.2. Makroaplinka ir jos elementai14
  • 4. KONKURENTŲ ANALIZĖ16
  • 5. VARTOTOJO ELGSENA18
  • 6. RINKOS SEGMENTAVIMAS IR TIKSLINĖS RINKOS NUSTATYMAS20
  • 6.1. Rinkos segmentavimas20
  • 6.2. Pozicionavimo žemėlapis21
  • 7. PREKĖS POLITIKA23
  • 8. KAINOS POLITIKA26
  • 9. PATEIKIMO (PASKIRSTYMO) POLITIKA27
  • 10. RĖMIMO POLITIKA28
  • IŠVADOS31
  • LITERATŪRA32
  • PRIEDAI33
  • 1 priedas33
  • 2 priedas35

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Kavos “Paulig” rinkodarinė analizė
Referatas Kavos “Paulig” rinkodarinė analizė

Temos aktualumas: Sunku įsivaizduoti šiuolaikinio žmogaus gyvenimą be kavos puodelio. Kava geriama ir namie [...]

Japonija: aplinkų analizė rinkodariniu aspektu
Referatas Japonija: aplinkų analizė rinkodariniu aspektu

Dauguma Lietuvos gyventoju išgirdę žodį Japonija jiems prieš akis iškyla vaizdas, šalis kuri yra [...]

UAB “Rimi Lietuva” rinkodaros veiklos analizė
Referatas UAB “Rimi Lietuva” rinkodaros veiklos analizė

Rinkodara – tai viena svarbiausių verslo planavimo dalių, apimanti didelę dalį pelnui didinti skirto proceso [...]

UAB „Arip“ įmonės rinkodaros analizė
Referatas UAB „Arip“ įmonės rinkodaros analizė

Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė funkcijų, kurios visiškai ar bent iš dalies priskirtinos rinkodarai. Įmonės kuria [...]

UAB „Solemio“ rinkodaros sprendimų analizė
Kursinis darbas UAB „Solemio“ rinkodaros sprendimų analizė

Pasak Kotler ir kt. (2007) šiandienos sėkmingai veikiančios bendrovės – didelės ar mažos, siekiančios ar [...]

“Mary Kay” įmonės rinkodaros veiklos analizė
Referatas “Mary Kay” įmonės rinkodaros veiklos analizė

Kiekviena įmonė išsiskiria savo teikiamomis paslaugomis ar produktais rinkoje. Vienos įmonės pataiko į rinkos segmentą [...]

„UADB ERGO Lietuva“ rinkodaros veiklos analizė
Referatas „UADB ERGO Lietuva“ rinkodaros veiklos analizė

Visoje žmonijos istorijoje buvo ypač svarbu jaustis saugiam ir apsaugoti savo šeimos narius, turtą ir [...]

UAB “TELE2” įmonės rinkodaros komunikacijos analizė
Referatas UAB “TELE2” įmonės rinkodaros komunikacijos analizė

ĮVADAS    Šiuolaikinis gyvenimas neįsivaizduojamas be lengvai suprantamų ir paprastai naudojamų telekomunikacinių paslaugų. Mobilumas tapo neatsiejama [...]

UAB „Telšių buitis“ rinkodaros komplekso analizė
Kursinis darbas UAB „Telšių buitis“ rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara yra varomoji rinkos jėga, ji yra nukreipta į įmonės galimybių rinkoje vystymą taikant rinkodaros [...]

UAB “Rūta” rinkodaros veiklos analizė
Tyrimas UAB “Rūta” rinkodaros veiklos analizė

Atliekant individualaus namų darbo „X“ įmonės rinkodaros veiklos analizę, pasirinkta UAB „Rūta“. Tyrimo objektas: UAB „Rūta“ [...]

Mediashop rinkodaros komplekso analizė
Referatas Mediashop rinkodaros komplekso analizė

Temos aktualumas. Kiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, todėl privalo stebėti nuolat ją supančią [...]

UAB „Topo centras“ rinkodaros komplekso analizė
Referatas UAB „Topo centras“ rinkodaros komplekso analizė

Temos aktualumas. Rinkodara yra svarbi organizacijos valdymo funkcinė sritis, kurioje būtina stebėti įmonę supančią ir [...]

„EOLA“ rinkodaros komplekso analizė
Referatas „EOLA“ rinkodaros komplekso analizė

Temos aktualumas. Kiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, todėl privalo stebėti nuolat ją supančią [...]

Viešbučio
Diplominis darbas Viešbučio "Promenada" rinkodaros komplekso analizė

Temos aktualumas. Turizmas užima didelį vaidmenį šiuolaikiniame versle. Viešbučiams tapo būtinybė nustatyti savo tikslus bei [...]

UAB
Referatas UAB "X" rinkodaros analizė

Rinkodara – tai vienas iš pagrindų, ant kurio laikosi prekybinės įmonės sėkmė. Tinkamai neįvertinus konkrečios [...]