Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Vandens pramogos Vichy

0 atsiliepimų
Autorius:

Temos aktualumas. Šiuolaikinėje visuomenėje baimę sukeliančios pramogos vis labiau ir labiau populiarėja. Žmonės ieško įdomesnių būdų išsilaisvinti iš kasdieninės rutinos, tai galima pavadinti netgi poilsiu. Kadangi pasaulyje, ko gero, daugiausiai reikalingi ir esami darbai yra monotoniški. Mažai judėjimo, sėdėjimas prie savo darbo stalo, žiūrėjimas į tą patį kompiuterio ekraną diena iš dienos. Tarsi įrėminta nuotrauka, niekas nesikeičia, žmogus tuose pačiuose rėmuose, dirbdamas nors ir patį mylimiausią darbą. Reikalingas aplinkos pakeitimas, reikalingi nauji pojūčiai, įspūdžiai, išsilaisvinimas. Nors daugelis individų turi baimes vieniems ar kitiems dalykams (pvz.: aukščio, greičio, vandens baimės), bet gaunamas adrenalinas visas kliūtis greitai panaikina. Pasirinktos temos atskleidimas gali padėti geriau suprasti baimę sukeliančias pramogas ir jų teikiamą naudą, vertę, bei įspūdžius. Pasirinktas „Vichy“ vandens parką, kadangi ten galima rasti daug pramogų, o iš jų gauti ir adrenalino bei poilsio. Tai viena iš tų vietų, kurioje galima rinktis kokio baimės sukėlimo lygio pageidaujate: ar norite pasirinkti nedidelį nusileidimo kalnelį įsidrąsinimui, kad vėliau galėtumėte drąsiai leistis pačiu sudėtingiausiu ir greičiausiu? O galbūt jums tokio adrenalino kiekio užtenka, jog pasijaustumėte laisvi? Kiekvieno asmeninių norų išpildymas, juk net ne kiekvienam to reikia, užtenka tik ramiai pasiplaukioti baseine. Ir tai yra vadinama pasirinkimo laisve. Labai svarbu, jog kiekviena pramoga mokėtų sudominti ir įtraukti. Pirmasis vandens pramogų parkas buvo įrengtas dar 2002 metais, tačiau susidomėjimas ir lankytojų gausa neblėsta iki šiol.




Pasirinkimo argumentai:




  1. Temos įdomumas;




  2. Daugybė pasirinkimo galimybių šioje besiplečiančioje sferoje;




  3. Baimę sukeliančios pramogos turi daugiau informacijos internetinėje erdvėje, reklamos spaudoje ir televizijoje;




  4. Vichy“ vandens parko populiarumo aspektai;




  5. Lanksčios pasirinkto parko teikiamos galimybės.



Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
2926 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • 1. Įvadas2
  • 2. „Vichy” vandens pramogų parko charakteristika4
  • 3. Marketingo aplinka5
  • 3.1 „Vichy” vandens pramogų parko išorinė aplinka5
  • 3.2 „Vichy” vandens parko vidinė aplinka6
  • 4. Organizacijos tikslinė rinka7
  • 4.1 Segmentavimo strategija7
  • 4.2 Efektyvaus segmentavimo kriterijai8
  • 5. Produktas9
  • 5.1 „Vichy” vandens pramogų parko teikiamos naudos9
  • 5.2 Produkto lygiai9
  • 5.3 Produkto kategorija pagal Copeland klasifikaciją10
  • 5.3 Produkto asortimentas10
  • 6. Rėmimas11
  • 6.1 „Vichy” vandens pramogų parko reklama12
  • 6.2 Asmeninis pardavimas13
  • 6.3 Ryšiai su visuomene/populiarinimas13
  • 6.4 Pardavimų skatinimas13
  • 7. Išvados14

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Pramogų pasiūlos ir paklausos neringoje studija
Diplominis darbas Pramogų pasiūlos ir paklausos neringoje studija

Nuo seno žmonės pramogauja – teatras, žaidimai, pirtys, sportavimas ir pan.. Tai ne tik individuali [...]

Verslo planas: Pramogos vaikams - UAB „Pramogų slėnis“
Verslo planas Verslo planas: Pramogos vaikams - UAB „Pramogų slėnis“

Aktualumas Nutarėme įsteigti UAB, kuri užsiimtų pramogų ir laisvalaikio organizavimu, visą dėmesį skiriant vaikams. Vaikų pramogų [...]

Konkurencijos modeliai ir jų pagrindiniai bruožai pramogų versle
Referatas Konkurencijos modeliai ir jų pagrindiniai bruožai pramogų versle

Aktualumas                       Pastaruoju metu, šiuolaikiniame pramogų versle konkurencingumas tampa vis aktualesnis ir svarbesnis. Nėra vieno visuotinai [...]

Taurų nuotykių parko pramogų verslo organizavimas
Verslo planas Taurų nuotykių parko pramogų verslo organizavimas

Temos aktualumas: Šiomis dienomis Lietuvoje yra keliolika nuotykių parkų. Nuotykių parkai įsikūrę ir netoli didesnių [...]

Jungtinių Valstijų pramonė
Prezentacija Jungtinių Valstijų pramonė

JAV - pirma pasaulyje pagal bendrą pramonės gavybos apimtį, pagal mokslinį ir techninį daugelio pramonės šakų lygį.  JAV [...]

Intelektualinė nuosavybė. Prekės ženklas. Pramonės dizaino registravimo būdai. Tekstilės ir mados pramonė.
Referatas Intelektualinė nuosavybė. Prekės ženklas. Pramonės dizaino registravimo būdai. Tekstilės ir mados pramonė.

Pasaulinėje madoje yra nauja tendencija – gaminant modelius naudoti ekologines medžiagas, tuo tarpu ir medžiagas  [...]

Marketingas. Vadyba. Analizė.Tektilės pramonė
Kursinis darbas Marketingas. Vadyba. Analizė.Tektilės pramonė

       Buvo išanalizuotos įmonės strategijos ir parinkta tinkamiausia konkurencingumo strategija, išanalizuotos įvairiausios analizės. Nustatyta kaip [...]

Japonijos automobilių pramonė
Prezentacija Japonijos automobilių pramonė

Projekto tikslas Išsiaiškinti Japonijos automobilių pramonės vystymąsi bei pristatyti keletą didžiausių automobilių gamintojų Japonijoje. [...]

Lengvoji pramonė
Referatas Lengvoji pramonė

ĮVADAS Lengvoji pramonė – pramonės šaka, apimanti kailių pramonę, odos ir avalynės pramonę, siuvimo pramonę [...]

Darnus vystymasis ir švaresnė gamyba. Darnaus vystymosi principų diegimas maisto pramonėje
Referatas Darnus vystymasis ir švaresnė gamyba. Darnaus vystymosi principų diegimas maisto pramonėje

Darbo aktualumas, naujumas: Pastaruoju metu daug kalbama apie gamtos išsaugojimą, kadangi žmogaus veikla kelia gamtai [...]

UAB „BDO auditas ir apskaita“ audituojamų tekstilės ir aprangos pramonės sektoriaus įmonių finansinė analizė 2007-2008 m.
Praktikos ataskaita UAB „BDO auditas ir apskaita“ audituojamų tekstilės ir aprangos pramonės sektoriaus įmonių finansinė analizė 2007-2008 m.

ĮVADAS Temos aktualumas. Įmonių finansinė analizė yra labai svarbi ne tik pačiai įmonei, jos vadovybei, tačiau [...]

Pieno pramonės eksporto būklės analizė
Kursinis darbas Pieno pramonės eksporto būklės analizė

Jau nuo senų laikų Lietuva garsėja savo žemės ūkio produkcija. Mūsų šalis buvo laikoma agrarine [...]

Išgaunamosios pramonės sektoriaus analizė ir konkurencingumo įvertinimas
Referatas Išgaunamosios pramonės sektoriaus analizė ir konkurencingumo įvertinimas

M. Porter nacionalinio konkurencinio pranašumo teorijos modelis Keturi tiesiogiai konkurencingumą lemiantieji "deimanto" veiksniai yra: 1. Veiksnių sąlygos.

Marketingo valdymo metodai ir jų taikymas kuriant reklamos strategiją maisto pramonės įmonėse
Referatas Marketingo valdymo metodai ir jų taikymas kuriant reklamos strategiją maisto pramonės įmonėse

Lietuvai palaipsniui integruojantis į Vakarų pasaulio ekonomiką, svarbu į visus organizacijoms įtaką darančius procesus žvelgti [...]

Pramonės perversmo poveikis XIX a. Europos visuomenei – progresas, stagnacija ar nuosmukis?
Rašinys Pramonės perversmo poveikis XIX a. Europos visuomenei – progresas, stagnacija ar nuosmukis?

Pramonės perversmas, prasidėjęs dar XVIII a. pab. ir tęsęsis iki pat XIX a. pab., neatpažįstamai [...]