Vandens pramogos Vichy

15 psl. / 2926 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Šiuolaikinėje visuomenėje baimę sukeliančios pramogos vis labiau ir labiau populiarėja. Žmonės ieško įdomesnių būdų išsilaisvinti iš kasdieninės rutinos, tai galima pavadinti netgi poilsiu. Kadangi pasaulyje, ko gero, daugiausiai reikalingi ir esami darbai yra monotoniški. Mažai judėjimo, sėdėjimas prie savo darbo stalo, žiūrėjimas į tą patį kompiuterio ekraną diena iš dienos. Tarsi įrėminta nuotrauka, niekas nesikeičia, žmogus tuose pačiuose rėmuose, dirbdamas nors ir patį mylimiausią darbą. Reikalingas aplinkos pakeitimas, reikalingi nauji pojūčiai, įspūdžiai, išsilaisvinimas. Nors daugelis individų turi baimes vieniems ar kitiems dalykams (pvz.: aukščio, greičio, vandens baimės), bet gaunamas adrenalinas visas kliūtis greitai panaikina. Pasirinktos temos atskleidimas gali padėti geriau suprasti baimę sukeliančias pramogas ir jų teikiamą naudą, vertę, bei įspūdžius. Pasirinktas „Vichy“ vandens parką, kadangi ten galima rasti daug pramogų, o iš jų gauti ir adrenalino bei poilsio. Tai viena iš tų vietų, kurioje galima rinktis kokio baimės sukėlimo lygio pageidaujate: ar norite pasirinkti nedidelį nusileidimo kalnelį įsidrąsinimui, kad vėliau galėtumėte drąsiai leistis pačiu sudėtingiausiu ir greičiausiu? O galbūt jums tokio adrenalino kiekio užtenka, jog pasijaustumėte laisvi? Kiekvieno asmeninių norų išpildymas, juk net ne kiekvienam to reikia, užtenka tik ramiai pasiplaukioti baseine. Ir tai yra vadinama pasirinkimo laisve. Labai svarbu, jog kiekviena pramoga mokėtų sudominti ir įtraukti. Pirmasis vandens pramogų parkas buvo įrengtas dar 2002 metais, tačiau susidomėjimas ir lankytojų gausa neblėsta iki šiol.



Pasirinkimo argumentai:




  1. Temos įdomumas;




  2. Daugybė pasirinkimo galimybių šioje besiplečiančioje sferoje;




  3. Baimę sukeliančios pramogos turi daugiau informacijos internetinėje erdvėje, reklamos spaudoje ir televizijoje;




  4. „Vichy“ vandens parko populiarumo aspektai;




  5. Lanksčios pasirinkto parko teikiamos galimybės.




Turinys

  • 1. Įvadas2
  • 2. „Vichy” vandens pramogų parko charakteristika4
  • 3. Marketingo aplinka5
  • 3.1 „Vichy” vandens pramogų parko išorinė aplinka5
  • 3.2 „Vichy” vandens parko vidinė aplinka6
  • 4. Organizacijos tikslinė rinka7
  • 4.1 Segmentavimo strategija7
  • 4.2 Efektyvaus segmentavimo kriterijai8
  • 5. Produktas9
  • 5.1 „Vichy” vandens pramogų parko teikiamos naudos9
  • 5.2 Produkto lygiai9
  • 5.3 Produkto kategorija pagal Copeland klasifikaciją10
  • 5.3 Produkto asortimentas10
  • 6. Rėmimas11
  • 6.1 „Vichy” vandens pramogų parko reklama12
  • 6.2 Asmeninis pardavimas13
  • 6.3 Ryšiai su visuomene/populiarinimas13
  • 6.4 Pardavimų skatinimas13
  • 7. Išvados14

Reziumė

Autorius
samantag06
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.03
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 16, 2018
Publikuotas
2016 m.
Apimtis
15 psl.

Susiję darbai