Humanitariniai mokslai / Komunikacija

Komunikacijos proceso stebėjimas

0 atsiliepimų
Autorius:

 


Tikslas: mokėti apibūdinti stebėtą situaciją, gebėti stebėtą asmens elgesį ir komunikacijos priemonių ypatumus susieti su komunikacijos proceso sėkme.


 


Mokymo(-si) metodai: komunikacijos proceso stebėjimas, analizavimas.


 


Eiga:


 


1. Komunikacijos proceso stebėjimas,


2. Stebėjimo duomenų aprašymas ir analizė.


 


Komunikacijos proceso stebėjimas.


Stebėjimui galima pasirinkti įvairias komunikacijos situacijas, (tai gali būti žmonių laisvalaikis, darbas ir kt), kuriose dalyvauja du arba daugiau žmonių. Stebėjimui pasirenkamas vienas žmogus, kuris gali būti informuotas, jog yra stebimas (šiuo atveju patartina užduoti jam keletą klausimų, taip surenkant papildomų duomenų). Stebėjimo trukmė gali būti įvairi (nuo kelių minučių iki kelių valandų), tačiau konkrečiai apibrėžta. Žmogaus stebėjimas, trunkantis, pvz., keletą dienų, neatitinka komunikacijos proceso, kaip keitimosi informacija, sampratos ir nėra tinkamas šiam darbui.


Stebint situaciją arba tuojau po to užpildomas stebėjimo protokolas. Jei stebimasis buvo informuotas apie tai, kad jį stebite, gali būti surenkami papildomi duomenys apie situaciją. Paties stebimojo galima paklausti, koks buvo jo tikslas šioje komunikacijos situacijoje (ko jis iš jos tikėjosi, kodėl į ją įsitraukė), ar mano, kad šį tikslą pavyko sėkmingai pasiekti ir pan. Šiais duomenimis galima remtis, apibūdinant stebėtąją situaciją, vertinant komunikacijos sėkmingumą.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
842 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Komunikacijos proceso stebėjimas ir analizė
Tyrimas Komunikacijos proceso stebėjimas ir analizė

Komunikacijos procesas prasidėjo, kai bendrovės vadovė atėjusi į buhalterės kabinetą, paprašė pateikti klientų sąrašą, kurie [...]

Komunikacijos stebėjimo procesas ir analizė
Referatas Komunikacijos stebėjimo procesas ir analizė

Komunikacija yra žmonių sąveika, kai apsikeičiama mintimis, emocijomis, susipažįstama ir pasiekiama socialinio bendrumo. Komunikacija yra [...]

Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje
Diplominis darbas Komunikacijos procesas ir jo tobulinimo kryptys VŠĮ Kėdainių ligoninėje

Temos aktualumas. Šiuolaikinėje visuomenėje komunikacija tampa vis svarbesnė ir reikšmingesnė. Komunikacija yra keitimasis informacija naudojant [...]

Komunikacija
Prezentacija Komunikacija

Prezentacijoje daug medžiagos: 42 skaidrės.

Neverbalinė komunikacija
Prezentacija Neverbalinė komunikacija

§Vizualiai gaunamą informaciją, kai gavėjas mato siuntėjo ženklus ir interpretuoja komunikacinius signalus (poza, gestai, veido [...]

Komunikacija ir informacijos valdymas organizacijoje
Prezentacija Komunikacija ir informacijos valdymas organizacijoje

Komunikacija organizacijoje – tai dviejų ar daugiau žmonių pasikeitimo informacija, žiniomis, požiūriais, idėjomis, ketinimais procesas [...]

Neverbalinė komunikacija mokymosi procese
Referatas Neverbalinė komunikacija mokymosi procese

Atlikti tyrimai skelbia, kad tik 7 % žodinės ir rašytinės informacijos (verbalinė komunikacija) priimama mokymosi proceso [...]

Lietuvos raštijoje ir literatūroje pastebima tautinio tapatumo sampratos kaita. Ar svarbu pažinti šį istorinį procesą? Savo nuomonę pagrįskite literatūros pavyzdžiais
Rašinys Lietuvos raštijoje ir literatūroje pastebima tautinio tapatumo sampratos kaita. Ar svarbu pažinti šį istorinį procesą? Savo nuomonę pagrįskite literatūros pavyzdžiais

Tautiškumas, išreikšdamas žmogaus identitetą, nusako jo santykį su pasauliu, kitomis tautomis, priklausomybę bendruomenei. Šioji etninė [...]

Komunikacijos procesas rinkoje
Referatas Komunikacijos procesas rinkoje

Temos aktualumas. Kasdien susiduriame su vartotojus pasiekiančia informacija apie naujus ir jau žinomus produktus ar [...]

Lietuvių kalbos taisyklingo vartojimo svarba organizacijos komunikacijoje
Rašinys Lietuvių kalbos taisyklingo vartojimo svarba organizacijos komunikacijoje

Lietuvių kalbos taisyklingo vartojimo svarba organizacijos komunikacijoje. Pateikiama kalba ,kurioje darbdavys komunikuoja organizacijoje su savo [...]

Profesinės komunikacijos problemos šiandienos Lietuvoje ir jų sprendimai
Rašinys Profesinės komunikacijos problemos šiandienos Lietuvoje ir jų sprendimai

Komunikacija - tai pagrindinis piliečių bendravimo elementas. Bendravimas suprantamas plačiąja ir siaurąja prasme, kai plačiąja [...]

Viešųjų ryšių vaidmuo integruotoje komunikacijoje
Kursinis darbas Viešųjų ryšių vaidmuo integruotoje komunikacijoje

Aktualumas: XXI amžiuje verslo valdymas neįmanomas be suvokimo, jog būtina integruoti rinkodaros vadybą ir komunikaciją.

Esminiai efektyvios komunikacijos principai
Referatas Esminiai efektyvios komunikacijos principai

Komunikacijos proceso kelyje slypi daug kliūčių, trukdančių efektyviai keistis informacija pradedant informacijos atsiradimu ir kodavimu [...]

Komunikacijos kultūros organizacijoje tyrimas
Tyrimas Komunikacijos kultūros organizacijoje tyrimas

Kas yra komunikacija organizacijoje? Ar tai tik dalykinis bendradarbiavimas su partneriais, klientais? Ar tai tarpasmeninis [...]

Vidinių informacijos procesų ir išorinės komunikacijos analizė
Praktikos ataskaita Vidinių informacijos procesų ir išorinės komunikacijos analizė

Atliktos profesinės praktikos tema – „Vidinių informacijos procesų ir išorinės komunikacijos analizė“. Praktikos ataskaitoje aptariama [...]