Hipertrofijos taikymas sporte siekiant jėgos ir raumenų apimties

15 psl. / 15 žod.

Ištrauka

Per pastaruosius dešimt metų, raumenų hipertrofijos universalumas ir taikymas komandiniam sportui kaip krepšinis, regbis, futbolas ar individualioms sporto šakoms kaip boksas, dziudo ar kultūrizmas, tapo dažna ir neatsiejama kasdienybe, be kurios sportininkai neįsivaizduoja savo treniruočių režimo. Mokslininkų atlikti hipertrofijos tyrimai taip pat suteikia patvirtinančių faktų, kurie skatina raumenų prieaugį ir jėgą. Atsižvelgiant į raumenų hipertrofijos naudą, buvo išskirti mokslininkų straipsniai, kurie aptaria treniruočių metodiką ir taikomą mitybą, siekiant maksimalaus raumenų masės ir jėgos prieaugio.


Reziumė

Autorius
vagosdi
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Sportas
Kaina
€1.55
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 17, 2019
Publikuotas
2017 m.
Apimtis
15 psl.

Susiję darbai

Pratimai pilvo raumenims stiprinti

Sportas Referatas 2013 m. megasun
Viena gražiausių žmogaus kūno vietų – pilvo presas. Tuo neabejoja nei moterys, nei vyrai. Gražus pilvo presas vilioja moteris, o vyrams merginos su...

Pagyvenusių žmonių sportas

Sportas Prezentacija medus
Svorio pokyčiai 25-45m pradeda didėti;45-60m svoris stabilizuojasi;nuo 60m pradeda mažėti, nes mažėja raumeninė masė ir kalcio kiekis kauluose

Sportas - sveikata

Sportas Prezentacija 2015 m. sandrapetr93
Darbas apie sportą ir sveikatą, parengtas mitybos dėstytojai. Aprašoma apie pratimus, sveikata ir nauda.

Sporto nauda ryte ir vakare analizė

Sportas Prezentacija 2018 m. citrusiniaivaisiai
Pristatymas atsako į šį klausimą: kada patartina sportuoti ryte ar vakare, kad pagerinti organizmo funkcionalumą? Aptariama abi šio klausimo pusės ir prieinama prie...