Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Kokteilio kainos nusatytmas

0 atsiliepimų
Autorius:

                      Ekonominėje teorijoje yra priimta, jog kaina daro didelę įtaką pirkėjo pasirinkimui, nes ji parodo, kiek pirkėjas turės atiduoti už norimą prekę ar paslaugą. Pasak Rastenio (2005), “Kaina rinkoje yra svarbiausias firmos veiklą apibūdinantis ekonominis rodiklis“. Darant prielaidą, kad pirkėjas turi pilną informaciją apie kainas ir nori gauti pasitenkinimą, pasirinkęs iš palyginamų produktų alternatyvų, jis gali nustatyti produktą, kuris maksimizuos jo pasirinkimo pasitenkinimą turimų piniginių lėšų ribose. Pirkėjas elgiasi iracionaliai, jei nedaro taip, kad maksimizuotų savo norus pagal galimybes. Kaina už produktą ar paslaugą parodo tik prikimo kaštus pirkėjui. Taip supaprastintai apibrėžiant pirkėjų elgesį rinkoje, sakoma, jog vartotojo tikslas yra minimizuoti galimas pirkimo išlaidas.

Kadangi kainodara, kaip teigia Bakanauskas ir Darškuvienė (2000), yra ne tiek fundamentalus, kiek taikomasis mokslas, radikalūs pasikeitimai vykstantys organizacijų veiklos sąlygose pasaulyje ir vartotojų vertės suvokime, jai daro didelę įtaką. Kainodaros tikslams vis labiau keliamas reikalavimas atspindėti padėti rinkoje, negalima remtis vien tik ekonominėmis žiniomis. Ekonominės žinios būtinos kainodaroje, bet negalima orientuotis tik į jas, ignoruojant kitus svarbius kainų nustatymo veiksnius. Būtent tokioje situacijoje reikia ieškoti naujų kainodaros būdų, metodų, apsprendžiančių kitokį požiūrį į kainų nustatymą.                   

Kainodaroje esminis aspektas yra vertė ir jos nustatymas, todėl reikia keisti senuosius ekonominius požiūrius į kainodarą bei kainos nustatymo pagrindu remtis vartotojų nuomone apie vertę ir pirkėjų vertės formavimo suvokimą. Atliekant nealkoholinio kokteilio ,,Širlė Templ” vertės ir pardavimo kainos nustatymą, skaičiavimai atliekami remiantis išlaidų metodu bei nenuostolingumo metodu. Taip pat stebima, kaip keistųsi parduodamas kiekis keičiantis kainai liekant pastoviam pelnui.

                      Darbo tikslas: apskaičiuoti nealkoholinio kokteilio ,,Širlė Templ” kainą bendruoju išlaidų ir nenuostolingumo metodais.

                      Darbo uždaviniai:

  1. aprašyti nagrinėjamą produktą;
  2. apskaičiuoti produkto kainą bendruoju išlaidų metodu;
  3. apskaičiuoti produkto kainą nenuostolingumo metodu;
  4. atlikti pardavimo apimties produkto pokyčio analizę kintant kainai.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
3521 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS4
  • 1. PRODUKTO PRISTATYMAS5
  • 2. PRODUKTO KAINOS APSKAIČIAVIMAS IŠLAIDŲ METODU EXW SĄLYGOMIS6
  • 3. PRODUKTO KAINOS APSKAIČIAVIMAS NENUOSTOLINGUMO METODU9
  • 4. PRODUKTO PARDAVIMO APIMTIES POKYČIO NENUOSTOLINGUMO ANALIZĖ KINTANT KAINAI13
  • IŠVADOS18
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS19

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
UAB „Merkys“ prekės kainos nustatymas
Kursinis darbas UAB „Merkys“ prekės kainos nustatymas

Rinkoje kaina yra bene svarbiausias firmos veiklą apibūdinantis ekonominis rodiklis. Kadangi įmonės veikia rinkoje, tai [...]

Naftos kainos sąveika su ekonominiai procesais
Prezentacija Naftos kainos sąveika su ekonominiai procesais

12 skaidrių. [...]

Parduodamų produktų kainos specialūs sprendimai
Kursinis darbas Parduodamų produktų kainos specialūs sprendimai

Parduodamų prekių kainodara yra sudėtingiausias prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, jos barometras. Kaina atspindi visą kainodaros [...]

Receptų knygutės su magnetu (10 vnt.) kainos nustatymas
Referatas Receptų knygutės su magnetu (10 vnt.) kainos nustatymas

Mano pasirinktas produktas yra receptų knygutė su magnetu ant šaldytuvo. Joje bus pateikti įvairūs trumpi [...]

Pinigų vertės ir aukso kainos sąryšis
Kursinis darbas Pinigų vertės ir aukso kainos sąryšis

Nuo pat senovės laikų, pasaulyje vyko bendradarbiavimas barteriniais mainais, savo prekes žmonės keisdavo į jiems [...]

UAB
Verslo planas UAB "Laimės kokteiliai" marketingo sprendimai

UAB „Laimės kokteiliai“ – išskirtinė kompanija, nes rinkai siūlys tai, ko iki šiol dar nebuvo. Šiandieninėje [...]

GaAs saulės baterijų gamybos technologija ir kainos apžvalga
Prezentacija GaAs saulės baterijų gamybos technologija ir kainos apžvalga

Viena iš pačių perspektyviausių medžiagų saulės celių gamyboje yra GaAs bei jo junginiai (AlGaAs ir [...]