AB „Telia Lietuva“ susijungimas ir pasiskirstymas užsienio šalyse

19 psl. / 2522 žod.

Ištrauka

Aktualumas. „Verslas – tai aktyvi žmonių veikla, siekianti gauti pelną.“ Kiekvieno žmogaus, kuris kuria verslą, tikslas yra realizuoti savo idėją ir pasiekti pelno. Sėkmė versle priklauso nuo teisingos ir pagrįstos verslo veiklos strategijos. Kiekviename versle pasitaiko kliūčių, nesėkmių ar įvairių pokyčių, todėl yra stengiamasi išvengti rizikos ar iki mažiausio lygio ją sumažinti. Vienas iš esminių pokyčių, kuris turi didžiulę svarbą įmonei, tai – verslo susijungimas.

„Verslo susijungimas – tai firmų, veiklos sferų ar ūkio šakų susijungimas, kurios sukuria naują didesnę firmą, veikia masto ekonomijos efektas.“(1) Masto ekonomija - gamybos sąnaudų mažinimas vienam vienetui didinant gamybos ar pardavimo pajėgumus.(3) Susijungus organizacijoms, gali kilti techninių, organizacinių bei socialinių problemų: gali kisti techninė bazė, organizavimo forma bei valdymo stilius. Didelė problema ta, kad neretai tokioje situacijoje atleidžiami darbuotojai iš tų pareigybių, kurios dubliuojasi abiejose bendrovėse. (2) Ne mažesnė problema – naujos ir senos darbo veiklų valdymo kultūros suderinimas. Todėl stabilizavimo etapas užtrunka ilgai ir baigiasi sėkmingai tik suderinus senos ir naujos kultūros stipriąsias puses. Šiuo atveju, susijungimo procesas gali paveikti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse esančias „Telia“ įmones.

Šią temą pasirinkau todėl, nes įdomu sužinoti, kaip šis susijungimas paveikė įmonės veiklą, tarptautinę rinkodarą bei socialines medijas.

Tyrimo objektas: „Telia Lietuva“ susijungimas ir tarptautinės socialinės medijos.

Darbo tikslas: Išanalizuoti „Telia Lietuva“ istoriją, susijungimo priežastis bei tarptautinius ryšius.

Darbo uždaviniai tikslui pasiekti:

  1. Aptarti įmonės gyvavimo ciklą.
  2. Išanalizuoti susijungimo priežastis.
  3. Aptarti „Telia“ tarptautinėse rinkose.
  4. Pateikti statistiką.

         Tyrimo metodai:

  1. Dokumento turinio analizė.
  2. Literatūros sisteminė ir lyginamoji analizė.

Turinys

  • turinys
  • įvadas
  • 1. Įmonės gyvavimo ciklas
  • 1.1. „Lietuvos telekomas“ ir „Teo“
  • 1.2. „Omnitel“
  • 1.3. „Telia“
  • 2. Susijungimo priežastys
  • 2.1. Konkurentų atsakas
  • 3. Telia skirtingose rinkose
  • 3.1. Tarptautinės rinkodaros komplekso elementai
  • 3.2. Lietuva
  • 3.3. Estija
  • 3.4. Latvija
  • 3.5. Švedija
  • 4. „Telia“ statistika
  • IŠVADOS
  • LITERATŪRA

Reziumė

Autorius
vtamluk
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.87
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Vas 2, 2019
Publikuotas
2019 m.
Apimtis
19 psl.

Susiję darbai

Abipusiai naudingi ryšiai su tiekėju UAB “X”

Vadyba Referatas 2011 m. linmat
Anksčiau organizacijos mažai rūpindavosi savo klientais. Vartotojai neturėjo didelio tiekėjų pasirinkimo, kitos įmonės siūlė tokią pat prastą gaminių ir paslaugų kokybę arba rinka...