Ekonomika ir verslas / Vadyba

AB „Telia Lietuva“ susijungimas ir pasiskirstymas užsienio šalyse

0 atsiliepimų
Autorius:

Aktualumas. „Verslas – tai aktyvi žmonių veikla, siekianti gauti pelną.“ Kiekvieno žmogaus, kuris kuria verslą, tikslas yra realizuoti savo idėją ir pasiekti pelno. Sėkmė versle priklauso nuo teisingos ir pagrįstos verslo veiklos strategijos. Kiekviename versle pasitaiko kliūčių, nesėkmių ar įvairių pokyčių, todėl yra stengiamasi išvengti rizikos ar iki mažiausio lygio ją sumažinti. Vienas iš esminių pokyčių, kuris turi didžiulę svarbą įmonei, tai – verslo susijungimas.

„Verslo susijungimas – tai firmų, veiklos sferų ar ūkio šakų susijungimas, kurios sukuria naują didesnę firmą, veikia masto ekonomijos efektas.“(1) Masto ekonomija - gamybos sąnaudų mažinimas vienam vienetui didinant gamybos ar pardavimo pajėgumus.(3) Susijungus organizacijoms, gali kilti techninių, organizacinių bei socialinių problemų: gali kisti techninė bazė, organizavimo forma bei valdymo stilius. Didelė problema ta, kad neretai tokioje situacijoje atleidžiami darbuotojai iš tų pareigybių, kurios dubliuojasi abiejose bendrovėse. (2) Ne mažesnė problema – naujos ir senos darbo veiklų valdymo kultūros suderinimas. Todėl stabilizavimo etapas užtrunka ilgai ir baigiasi sėkmingai tik suderinus senos ir naujos kultūros stipriąsias puses. Šiuo atveju, susijungimo procesas gali paveikti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse esančias „Telia“ įmones.

Šią temą pasirinkau todėl, nes įdomu sužinoti, kaip šis susijungimas paveikė įmonės veiklą, tarptautinę rinkodarą bei socialines medijas.

Tyrimo objektas: „Telia Lietuva“ susijungimas ir tarptautinės socialinės medijos.

Darbo tikslas: Išanalizuoti „Telia Lietuva“ istoriją, susijungimo priežastis bei tarptautinius ryšius.

Darbo uždaviniai tikslui pasiekti:

  1. Aptarti įmonės gyvavimo ciklą.
  2. Išanalizuoti susijungimo priežastis.
  3. Aptarti „Telia“ tarptautinėse rinkose.
  4. Pateikti statistiką.

         Tyrimo metodai:

  1. Dokumento turinio analizė.
  2. Literatūros sisteminė ir lyginamoji analizė.

 

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
2522 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • turinys
  • įvadas
  • 1. Įmonės gyvavimo ciklas
  • 1.1. „Lietuvos telekomas“ ir „Teo“
  • 1.2. „Omnitel“
  • 1.3. „Telia“
  • 2. Susijungimo priežastys
  • 2.1. Konkurentų atsakas
  • 3. Telia skirtingose rinkose
  • 3.1. Tarptautinės rinkodaros komplekso elementai
  • 3.2. Lietuva
  • 3.3. Estija
  • 3.4. Latvija
  • 3.5. Švedija
  • 4. „Telia“ statistika
  • IŠVADOS
  • LITERATŪRA

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
AB „TELIA LIETUVA“ vadovų įtakos pokyčių valdymui vertinimas
Diplominis darbas AB „TELIA LIETUVA“ vadovų įtakos pokyčių valdymui vertinimas

Temos aktualumas. Organizaciniai pokyčiai yra neatskiriama šiuolaikinės ekonominės veiklos dalis. Organizacijoms yra būtini efektyviai organizuojami [...]

Klientų požiūris į
Referatas Klientų požiūris į "Telia Lietuva" bendrovės teikiamas paslaugas

TELIA įmonių grupė yra didžiausios Šiaurės ir Baltijos šalių telekomunikacijų bendrovės "TeliaSonera AB (publ)" įmonių [...]

Socialinio pedagogo profesinė kompetencija, socialinis pedagoginis darbas užsienio šalyse
Referatas Socialinio pedagogo profesinė kompetencija, socialinis pedagoginis darbas užsienio šalyse

Socialinio pedagogo veiklos sritis labai plati. Jo ugdytiniai yra [...]

Kaip pristatyčiau Lietuvą užsieniečiui?
Rašinys Kaip pristatyčiau Lietuvą užsieniečiui?

Norėčiau pakalbėti apie tai, kaip galėčiau pristatyti Lietuvą užsieniečiui. Šią temą pasirinkau ,nes manau, jog [...]

Nepilnamečių baudžiamoji atsakomybė Lietuvoje ir užsienio šalyse
Diplominis darbas Nepilnamečių baudžiamoji atsakomybė Lietuvoje ir užsienio šalyse

Temos aktualumas -  Atsakomybė, tai asmens pareiga atsakyti už savo elgesį ar padarytą veiką. Ji [...]