RSV „AIRBALTIC“ reklaminės kampanijos analizė

22 psl. / 4489 žod.

Ištrauka

Aktualumas. PR kampanijos analizės atlikimas yra tiesiogiai svarbus įmonės ryšiams su visuomene. Išanalizavus taikytą kampaniją, galima spręsti apie kampanijos tinkamumą, paveikumą tikslinėms auditorijoms, pokyčius. Taip pat analizė leidžia daryti tolimesnius taktinius sprendimus, organizuojant ryšių su visuomene kampanijas.

Problema. Šiuo metu Europoje veikia daugiau nei 50 didelių oro linijų. Siekiant išsiskirti, sukurti patikimos kompanijos įvaizdį, būtina suprasti, ko reikia gerai ir konkurencingai ryšių su visuomene priemonei sukurti. Tai galima padaryti tik atlikus išsamią PR kampanijos analizę, kuri atskleidžia, kas pritraukia žmones, kas verčia norėti naudotis būtent tam tikromis oro linijų paslaugomis. Išsiaiškinus jau įgyvendintos kampanijos vykdymo būdus, konkrečius veiksmus, įvertinus rezultatus, galima ateityje sukurti kaskart vis pažangesnę ryšių su visuomene kampaniją.

Objektas. Oro linijų bendrovės „airBaltic“ 2019 metais Baltijos Kelio trisdešimtmečio proga įvykdyta reklaminė kampanija.

Tikslas. Atlikti „airBaltic“ kompanijos ryšių su visuomene procesų tyrimus: analitinį, veiksmo planavimo bei komunikacijos įvertinimo ir remiantis gautais duomenimis pateikti jų apžvalgą.

Uždaviniai:

  1. Išanalizuoti tiriamos kompanijos veiklą, nustatyti pagrindinį konkurentą ir palyginti šių įmonių komunikacinius veiksmus.
  2. Ištirti, kokią informaciją  perduoti ir geriausius būdus, kaip su ta informacija pasiekti norimas auditorijas.
  3. Ištirti kaip komunikuojama pasirinkta kompanijos žinutė ir kokiais kanalais ji transliuojama reklaminės kampanijos tikslinei auditorijai.
  4. Įvertinti, kokių sąnaudų prireikė kampanijos įgyvendinimui, kokių rezultatų pasiekė taikyta PR kampanija, kokių pasekmių turėjo įmonės įvaizdžiui, kaip atsiliepė klientų srautui.

Turinys

  • R (RESEARCH) DALIS. AIRBALTIC ĮMONĖS ANALIZĖ.
  • A (ACTION AND PLANNING) DALIS.
  • S.M.A.R.T. PR KAMPANIJOS TIKSLAI.
  • PR KAMPANIJOS ESMINIŲ VEIKSMŲ ANALIZĖ.
  • C (COMMUNICATION) DALIS.
  • KOMUNIKACIJA SOCIALINIUOSE TINKLUOSE.
  • KOMUNIKACIJA „YOUTUBE“ PLATFORMOJE.
  • KOMUNIKACIJA OFICIALIAME PUSLAPYJE.
  • E DALIS. ĮVERTINIMAS.
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS.

Reziumė

Autorius
gabrielaa
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Komunikacija
Kaina
€2.51
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Geg 29, 2020
Publikuotas
2019 m.
Apimtis
22 psl.

Susiję darbai

Vaizdas ir žodis reklamoje

Komunikacija Referatas 2010 m. arualm
ĮVADAS Visagalė reklama, užplūdusi skaitytojus, žiūrovus ir klausytojus iš visų pusių, kišasi į gyvenimą, ugdo naujas nuostatas. Tai vienas iš stipriausių socialinių veiksnių...

Semiotinė reklamų analizė

Komunikacija Laboratorinis darbas 2014 m. me.llamo
Reklama – gamintoją ir vartotoją jungianti grandis. Tai specifinė veiklos ir vaizduojamojo meno rūšis, susidedanti iš reklamos priemonių ruošimo, gaminimo, platinimo, organizavimo. Reklamos...

Politinė reklama Lietuvoje ir kitose šalyse

Komunikacija Prezentacija girlwithglasses
Politinė reklama – informacija, skleidžiama politiko vardu ar interesais, kuria siekiama paveikti rinkėjų motyvaciją arba propoguojamas politikas ar partija, jų idėjos, tikslai ar...

Komunikacijos proceso stebėjimas ir analizė

Komunikacija Tyrimas 2014 m. brighid
Komunikacijos procese buvo stebima 54 metų buhalterė. Ji buvo tvarkingai apsirengusi, išvaizdi moteris. Tai be abejonės turėjo įtakos komunikacijos procesui. Stebėtasis komunikacijos procesas...