Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Lietuviškų veido kremų paklausa Vilniuje

0 atsiliepimų
Autorius:
Marketingo tyrimai - marketingo sprendimams ir problemoms reikalingos informacijos paieška, rinkimas, kaupimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Darbo problema
Šiuo metu yra labai daug įvairių šalių kosmetikos gamintojų, kurie gali pasiūlyti platų asortimentą, todėl vartotojui sunku pasirinkti ir surasti sau tinkamas kosmetikos priemones už prieinamą kainą.
Norėdami sužinoti lietuviškos kosmetikos (būtent veido kremų) populiarumą ir vietą rinkoje savo darbui pasirinkome temą – „Lietuviškų veido kremų paklausa Vilniuje“. Mums buvo įdomu: kokie veiksniai svarbus renkantis kosmetiką, ar yra nuvertinama lietuviška kosmetiką, kodėl nepasirenkama kosmetika gaminama Lietuvoje.
Kaip ir tikėjomės, šis mūsų tyrimas buvo aktualesnis moterims.
Darbo objektas – veido kremų rinka Vilniaus mieste.
Darbo tikslai:
• ištirti lietuviškų veido kremų rinką remiantis respondentų atsakymais į sudarytą anketą
• išsiaiškinti lietuviškų veido kremų populiarumą bei vietą rinkoje
• remiantis tyrimo rezultatais padaryti išvadas
Darbo uždaviniai:
• išanalizuoti lietuviškų veido kremų rinkos situaciją Vilniaus mieste
• išanalizuoti respondentų atsakymus į sudarytą anketą
• pateikti išvadas ir siūlymus
Darbo tyrimo metodika
Mūsų tyrimui informaciją apie lietuviškų veido kremų rinkos situaciją Vilniaus mieste surinkome apklausos būdu. Apklausa buvo atliekama pagal iš anksto parengtą anketą. Anketa – yra klausimynas, kuris naudojamas marketingo tyrimo duomenų surinkimo tikslais.
Mūsų sudarytoje anketoje buvo pateikti klausimai, į kuriuos atsakę respondentai padėjo mums pasiekti mūsų tyrimo tikslų. Visi anketos klausimai buvo su pasirenkamaisiais atsakymais. Klausimai anketoje buvo sudaryti vadovaujantis anketos logine sudėtimi, t. y. klausimai buvo pateikti respondentui aiškia ir patogia forma. Anketos buvo pateikiamos respondentams ir prašoma užpildyti, prieš tai paaiškinus tyrimo tikslą. Surinkta informacija leidžia sužinoti ir nuspręsti, kaip ir kokias marketingo priemones tikslinga naudoti siekiant žadinti palankią pirkėjų reakciją, išsaugoti jau esamus pirkėjus bei įgyti naujų.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
1410 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • I. Įvadas3
  • II. Klausimyno pavyzdys4
  • III. Apklausos rezultatų duomenys6
  • IV. Apklausos rezultatų analizė7
  • V. Išvados ir siūlymai12
  • Literatūra13
  • Priedai14

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Kainodaros politika
Kursinis darbas Kainodaros politika "Vilniaus duona"

Prekė patenka vartotojui per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris [...]

“Vilniaus duona” išorinės aplinkos analizė
Referatas “Vilniaus duona” išorinės aplinkos analizė

Išsamus ir geras darbas. [...]

Viešbučio
Diplominis darbas Viešbučio "Vilniaus Europolis" konfliktų su klientais valdymo vertinimas ir prevencija

Temos aktualumas. Konfliktų tema visada buvo ir bus aktuali, nes konfliktai yra natūrali, svarbi ir [...]

UAB „Vilniaus duonos“ bakalėjos gaminio traškučių reklama
Referatas UAB „Vilniaus duonos“ bakalėjos gaminio traškučių reklama

Šio metu Lietuvos įmonės gyvenimas nesuprantamas be reklamos. Daugelis firmų reklamuojasi laikraščiuose, radijuje, televizijoje ir [...]

Profesinė praktika AB SEB Vilniaus banke
Praktikos ataskaita Profesinė praktika AB SEB Vilniaus banke

Profesinę praktiką atlikau AB SEB Vilniaus banke, Europos filiale. SEB Vilniaus bankas (anksčiau – AB Vilniaus [...]

Lietuviškos avalynės parduotuvės projekto rengimas ir vertinimas
Diplominis darbas Lietuviškos avalynės parduotuvės projekto rengimas ir vertinimas

Daugelis viso pasaulio dizainerių kiekvieną sezoną pristato naujas drabužių ir avalynės kolekcijas. Avalynė, kaip ir [...]

“Vilniaus duonos” traškučių “Aguonėlė” rinkos analizė
Referatas “Vilniaus duonos” traškučių “Aguonėlė” rinkos analizė

Šiuolaikinėje rinkoje tikrai gausu įvairių prekių ir paslaugų. Bet augantis vartotojų apetitas, dideliu greičiu besivystanti [...]

Pirkėjų skolų auditas AB „Vilniaus degtinė“
Referatas Pirkėjų skolų auditas AB „Vilniaus degtinė“

Kompanijos „Vilniaus degtinė“ istorija prasidėjo XX amžiaus pradžioje, 1907 m. Rokiškio rajono Obelių miestelio spirito [...]

Kaimo turizmo plėtra: galimybės, veiksniai, tendencijos vilniaus rajone
Diplominis darbas Kaimo turizmo plėtra: galimybės, veiksniai, tendencijos vilniaus rajone

Temos aktualumas. Sparčiausiai augantis turizmo paslaugų sektorius Lietuvoje yra kaimo turizmas. Žmonės vis daugiau [...]

Gamybos organizavimas AB „Vilniaus baldai“
Referatas Gamybos organizavimas AB „Vilniaus baldai“

Kiekvienai įmonei ypač svarbus tinkamas gamybos organizavimo pasirinkimas, nes nuo sėkmingo įmonės veiklos darbo priklauso [...]

Biudžetų palyginamoji analize Vilniaus ir Kauno 2008-2012 metų aspektu
Referatas Biudžetų palyginamoji analize Vilniaus ir Kauno 2008-2012 metų aspektu

Dabartiniu metu už Lietuvos miestų funkcionavimą atsakinga miesto savivaldybė. Lietuvos teritorija suskirstyta į 10 apskričių [...]

Gamybos organizavimo svarba  UAB “Vilniaus duona”
Kursinis darbas Gamybos organizavimo svarba UAB “Vilniaus duona”

Šiandieninės rinkos sąlygomis įmonėms būdingos gamybos ypatybės: padidėja jų savarankiškumas ir atsakomybė už veiklos rezultatus.

Kontrolės ir reguliavimo valdymo funkcijos ypatumai UAB ,,Vilniaus duona
Kursinis darbas Kontrolės ir reguliavimo valdymo funkcijos ypatumai UAB ,,Vilniaus duona"

Žmonės, organizacijų vadovai planuoja savo ir įmonių veiklą dienai, savaitei, mėnesiui, metams bei dešimtmečiams. Sukūrus [...]

Paklausa, pasiūla, rinkos pusiausvyra
Laboratorinis darbas Paklausa, pasiūla, rinkos pusiausvyra

TIKSLAI: 1) suprasti rinkos pusiausvyros susidarymą; 2) suprasti pusiausvyros pasikeitimą rinkoje, keičiantis paklausai ir/arba pasiūlai; [...]

Pramogų pasiūlos ir paklausos neringoje studija
Diplominis darbas Pramogų pasiūlos ir paklausos neringoje studija

Nuo seno žmonės pramogauja – teatras, žaidimai, pirtys, sportavimas ir pan.. Tai ne tik individuali [...]