Vaistų reklamų tyrimas
Ištrauka
Reklama – vienas iš stipriausių rėmimo būdų, kai siekiama pritraukti vartotojus ir parduoti kuo daugiau gaminamos produkcijos. Turbūt kai kurių gaminių reklaminius šūkius, ar girdėtus fono garso takelius jau mokame mintinai net patys to nepastebėdami. Kodėl?
Atsakymas paprastas – reklama yra manipuliacijos potencialiais pirkėjais priemonė. Atsivertę laikraštį, žurnalą, išėmę skrajutes iš savo pašto dėžučių, lankydamiesi internetinėse svetainėse, įsijungę mėgstamą kanalą ar radijo stotį, nuolat girdime/matome apeliacinę kalbą – mums įsakinėja, mus ragina, drąsina, verčia abejoti, kviečia, mums primena, į mus kreipiasi iššaukiant tam tikrą situaciją, kad pajustume, reklamuojamos prekės svarbą ir ją pirktume. Rinkodaros specialistai žino, kaip sužaisti pardavinėjant maisto pramonės produktus, juk maistas ir gėrimai yra patys svarbiausi dalykai žmogaus gyvybei palaikyti. O kur dar buities, tekstilės, technikos prekės tenkinančios kiekvieno iš mūsų poreikius.. Tačiau farmacininkai reklaminio žaidimo taisykles išmano dar geriau: manipuliuoja kone vienu svarbiausiu ir kiekvieno susirūpinimą keliančiu dalyku – žmogaus sveikata. Nė vienas nenorime sirgti, nė vienas nenorime, kad susirgtų mums artimas žmogus. Dėl to vaistų reklamos tapo puikiu analizės objektu siekiant išsiaiškinti, kaip, kodėl ir kokiomis vizualinėmis bei verbalinėmis priemonėmis vienos ar kitos reklamos pranešimai mus veikia.
Tyrimo objektas: Tablečių „Voltaren Akti“ reklama;
Tablečių „Diosminol micronized“ reklama;
Emulsijos „Lactacyd“ reklama;
Kapsulių „Flavoxan“ reklama.
Tyrimo tikslas: atlikti pasirinktų vaistų reklamų analizę.
Tyrimo uždaviniai:
1. Nustatyti reklamų tipą;
2. Nustatyti kokiai auditorijai skirtas pranešimas;
3. Nustatyti reklamų vizualiosios ir verbaliosios raiškos požymius;
4. Apibūdinti reklamų struktūrą;
5. Pateikti tyrimo išvadas.
Turinys
- Įvadas3
- 1. Vaistų reklamų analizė4
- 1.1. „Voltaren Akti“ reklama4
- 1.2. „Diosminol micronized“ reklama5
- 1.3. „Lactacyd“ reklama6
- 1.4. „Flavoxan“ reklama7
- Išvados8
- Literatūra ir priedai9
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Spa 31, 2013
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 9 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų