Vaistų reklamų tyrimas

9 psl. / 1652 žod.

Ištrauka

Reklama – vienas iš stipriausių rėmimo būdų, kai siekiama pritraukti vartotojus ir parduoti kuo daugiau gaminamos produkcijos. Turbūt kai kurių gaminių reklaminius šūkius, ar girdėtus fono garso takelius jau mokame mintinai net patys to nepastebėdami. Kodėl?
Atsakymas paprastas – reklama yra manipuliacijos potencialiais pirkėjais priemonė. Atsivertę laikraštį, žurnalą, išėmę skrajutes iš savo pašto dėžučių, lankydamiesi internetinėse svetainėse, įsijungę mėgstamą kanalą ar radijo stotį, nuolat girdime/matome apeliacinę kalbą – mums įsakinėja, mus ragina, drąsina, verčia abejoti, kviečia, mums primena, į mus kreipiasi iššaukiant tam tikrą situaciją, kad pajustume, reklamuojamos prekės svarbą ir ją pirktume. Rinkodaros specialistai žino, kaip sužaisti pardavinėjant maisto pramonės produktus, juk maistas ir gėrimai yra patys svarbiausi dalykai žmogaus gyvybei palaikyti. O kur dar buities, tekstilės, technikos prekės tenkinančios kiekvieno iš mūsų poreikius.. Tačiau farmacininkai reklaminio žaidimo taisykles išmano dar geriau: manipuliuoja kone vienu svarbiausiu ir kiekvieno susirūpinimą keliančiu dalyku – žmogaus sveikata. Nė vienas nenorime sirgti, nė vienas nenorime, kad susirgtų mums artimas žmogus. Dėl to vaistų reklamos tapo puikiu analizės objektu siekiant išsiaiškinti, kaip, kodėl ir kokiomis vizualinėmis bei verbalinėmis priemonėmis vienos ar kitos reklamos pranešimai mus veikia.
Tyrimo objektas: Tablečių „Voltaren Akti“ reklama;
Tablečių „Diosminol micronized“ reklama;
Emulsijos „Lactacyd“ reklama;
Kapsulių „Flavoxan“ reklama.
Tyrimo tikslas: atlikti pasirinktų vaistų reklamų analizę.
Tyrimo uždaviniai:
1. Nustatyti reklamų tipą;
2. Nustatyti kokiai auditorijai skirtas pranešimas;
3. Nustatyti reklamų vizualiosios ir verbaliosios raiškos požymius;
4. Apibūdinti reklamų struktūrą;
5. Pateikti tyrimo išvadas.


Turinys

  • Įvadas3
  • 1. Vaistų reklamų analizė4
  • 1.1. „Voltaren Akti“ reklama4
  • 1.2. „Diosminol micronized“ reklama5
  • 1.3. „Lactacyd“ reklama6
  • 1.4. „Flavoxan“ reklama7
  • Išvados8
  • Literatūra ir priedai9

Reziumė

Autorius
dovilecer
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.38
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 31, 2013
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
9 psl.

Susiję darbai

Kavos vartojimo tyrimas Panevėžio mieste

Rinkodara Kursinis darbas 2007 m. jusala
Rinkodaros tyrimas: rinkos informacijos rinkimas, apdorojimas, išdėstymas ir interpretavimas. Rinkos tyrimo uždaviniai - sužinoti visas detales apie vartotojus, konkurentus ar kitus faktorius, įtakosiančius...

Įmonės „Saugus jausmas“ reklamos analizė

Rinkodara Kursinis darbas audrens
Dauguma žmonių į reklamos veikimo sferą kasdieniniame gyvenime patenka kaip reklamos auditorijos atstovai. Marketingo specialistui svarbu pažvelgti į reklamą iš kitos pusės, t.y....

Reklama spaudoje

Rinkodara Prezentacija justinaz
Apie 1900 metus leidėjai, suvokę, kad įplaukos iš reklamos gali pakeisti prenumeratos įplaukas pradėjo propaguoti savo leidinius kaip reklamos platinimo būdą.Nuo 1992...

Reklamos analizė. Puma

Rinkodara Referatas 2013 m. sokioholike
Rašto darbas nagrinėja reklamos strategiją, vizualinius, psichologinius sprendimus bei tikslus. Tai išsami analizė, kurioje yra ir privalumai ir trūkumai bei vaizdinė-foto medžiaga. Pasirinkta...