UAB "Laimės kokteiliai" marketingo sprendimai

20 psl. / 4398 žod.

Ištrauka

UAB „Laimės kokteiliai“ – išskirtinė kompanija, nes rinkai siūlys tai, ko iki šiol dar nebuvo.

Šiandieninėje visuomenėje yra nusistovėję daug normų. Visi nori lygiuotis į garsenybes, turėti jų idealią figūrą, vaikščioti į elito vakarėlius, niekada nesenti ir panašiai. Tiesa, žmonės visa tai nori įgyti be didelių pastangų ir svarbiausia greitai. Todėl atsižvelgdami į tai, Lietuvos rinkai norime pasiūlyti kokteilius, kurie gerina savijautą, padeda sureguliuoti mitybą, įgyti geidžiamą figūrą ir atjaunėti be chirurgo prisilietimo. Verta paminėti keletą: jauninamasis kokteilis, vitamininis kokteilis, mažinantis svorį ir dar daug įvairiausių kokteilių pagal poreikius, galimybes ir svajones.

Tiesa, reikia pripažinti, kad Lietuvoje yra nemaža pasiūla produktų, žadančių prailginti jaunystę ar stebuklingai greitai ir be pastangų atsikratyti nepageidaujamų kilogramų. Ir vis dėlto mes siūlome kitokį produktą ir kitokią aplinką. UAB „Laimės kokteiliais“ – tai nauja vieta, vieniems padėsianti atstatyti savo energijos atsargas, kitiems – įgyvendinti savo svajones, susijusias su išvaizdos pokyčiais.

Pagrindiniai tikslai būtų: užimti stabilią poziciją rinkoje, dirbti pelningai, stebinti inovacijomis, maišyti tokius kokteilius, kurių užmiršti būtų neįmanoma ir bet kokius darbus atlikti vadovaujantis visu savo protu, sugebėjimais ir patirtimi bei laikytis duoto žodžio.

Marketingas organizacijoje atliks labai svarbų vaidmenį, kadangi mes tik pradedame savo veiklą ir žmonės iki šiol nieko nežino apie mūsų kuriamus produktus, todėl mums ypač svarbu supažindinti visuomenę su mūsų kuriama produkcija. Šia sritimi rūpinsis kvalifikuoti marketingo vadybos specialistai, kurie kurs, prižiūrės ir tobulins įmonės įvaizdį visuomenėje. Žinant tai, kad šiais laikais vartotojas yra kaip kontroliuojantis faktorius, o marketingas – kaip integruojanti funkcija, todėl keliame sau šiuos pagrindinius uždavinius:

  1. Išsiaiškinti vartotojų poreikius ir norus;
  2. Patenkinti vartotojų poreikius ir norus.

UAB „Laimės kokteiliai“ pagrindinis tikslas yra vartotojų poreikio tenkinimas, todėl ilgalaikiai santykiai su lojaliais klientais mums yra labai svarbūs. Mes stengsimės sužavėti vartotojus pasiūlos įvairove, o kiekvienas atėjęs – ras sau tinkamą produktą (kokteilį).


Turinys

  • 1.ĮMONĖS APRAŠYMAS3
  • 2.SITUACIJOS ANALIZĖ4
  • 2.1.Makroaplinkos analizė4
  • 2.2.Mikroaplinkos analizė6
  • 2.2.1.Vartotojų analizė7
  • 2.2.2.Konkurentų analizė7
  • 2.2.3.Partnerių (tiekėjų) analizė7
  • 2.2.4. Pardavimo pagalbininkų ir tarpininkų analizė8
  • 3.RINKOS SEGMENTAVIMAS9
  • 4.SSGG ANALIZĖ11
  • 5.MARKETINGO SPRENDIMAI12
  • 5.1.Prekė12
  • 5.2.Kaina12
  • 5.3.Paskirstymas13
  • 5.4.Rėmimas15
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS19
  • LITERATŪRA20

Reziumė

Autorius
vadybaruta
Tipas
Verslo planas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€2.77
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 11, 2015
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
20 psl.

Susiję darbai

Prekės „Odinės kojinės“ marketingo sprendimai

Vadyba Referatas alyncikas
Viena aktualiausių šių dienų problemų yra mokėti suderinti naujoves, savo įvaizdžio išskirtinumą bei ekologiškumą, nes naudotis ekologiškomis prekėmis tapo tarsi prestižas. „Odinės kojinės“...

Vadovo asmenybė ir vadovavimo sprendimai

Vadyba Kursinis darbas meduolis
Mano kursinio darbo pasirinkta tema supažindins su vadovo asmenybės bruožais bei atskleis vadovavimo sprendimus. Darbą norėčiau pradėti nuo teorinės dalies, kurioje pateiksiu svarbiausias...

Prekės ženklo "Michael Kors" valdymo sprendimai

Vadyba Referatas 2014 m. vienintele
Šiame darbe pateikiama prekės ženklo "Michael Kors" valdymo sprendimų analizė. Čia pateikiamas prekės ženklo aprašymas, vartotojų bei konkurentų analizė, prekės ženklo empirinis tyrimas,...