Ekonomika ir verslas / Vadyba

Naujo produkto įvedimas į rinką: įmonė „Flash bag“

0 atsiliepimų
Autorius:

Naujo produkto įvedimas į rinką. Darbas pristatytas 2015 metais. VIKO VVF.

 

Šiame darbe aptarsime savo idėjos įvedimą į rinką.
Mūsų įmonė „Flash bag“ naujai įsikūrusi parduotuvė, siūlanti unikalią idėją. Dažnai norint pagaminti patiekalą tenka nusipirkti produktų daugiau, nei yra poreikio. Pavyzdžiui gaminant paprastus šokoladinius keksiukus mums reikia 150g cukraus, 4vnt kiaušinių, 150g miltų, 150g šokolado, 1šaukštelio kepimo miltelių, tačiau tokiais kiekiais gaminių parduotuvėse nusipirkti nėra galimybės. Taigi mes perkame 0,5kg miltų, 10vnt kiaušinių, 1kg cukraus, 200g šokolado, tai yra dvigubai daugiau nei mums reikia, atitinkamai tai kainuoja dvigubai daugiau. Tačiau mano naujai besikurianti įmonė atsižvelgė į jūsų poreikius ir gali išpildyti jūsų norus. Jūs – išsirinkite receptą, atsiuskite mums, jums reikiamų produktų sąrašą tokiais kiekiais kokių jums reikia ir jau po valandos pristatysime jūsų prekes už papildomą mokestį, arba galėsite atsiimti jį patys mūsų parduotuvėje. Paruošus jūsų krepšį internete jūsų užsakymą patvirtinsime, taip žinosite kada galima atsiimti prekes, nereikės laukti.
Mūsų misija – sutaupyti jūsų laiką, bei pinigus.
Šiame darbe tikimės atskleisti savo įmonės „Suporcijuota“ įsitvirtinimo rinkoje ypatumus, tikslus bei uždavinius. Stengsimės įrodyti, kad tokio pobūdžio parduotuvė tikrai sulauks pasisekimo ir didelio žmonių susidomėjimo.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
4000 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS
  • 1. MŪSŲ PREKĖ
  • 2. RINKODAROS STRATEGIJOS PARENGIMAS
  • 2.1 SSGG analizė
  • 3. TYRIMAS Į RINKĄ
  • 4.1 Paskirstymo būdas ir rėmimo strategija
  • 4.2. Pardavimų skatinimo priemonės
  • 4.3 Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas
  • 4.4 Pardavimo programos biudžetas
  • 4.5 Pardavimo procesas
  • 4.6. Pardavimo analizė
  • 4.7 Rėmimas
  • 4.8 Kaina
  • 5. REKLAMOS TIKSLAS
  • IŠVADOS
  • NAUDOTA LITERATŪRA IR ŠALTINIAI

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Naujo produkto įvedimas į rinką
Diplominis darbas Naujo produkto įvedimas į rinką

Nuolat atsiranda naujos idėjos, kurių pasekmė būna naujų paslaugų bei prekių atsiradimas. Tai visiems suprantamas [...]

Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Šiomis dienomis vis spartėjant gyvenimo tempui tapo labai sunku įsitvirtinti rinkoje. Žmones gali sudominti tik [...]

Naujo produkto įvedimas į rinką (greito maisto užkandinė)
Referatas Naujo produkto įvedimas į rinką (greito maisto užkandinė)

Temos aktualumas: Šiame darbe aptarsime savo naujo produkto įvedimą į rinką. Mūsų įmonė „Bistro“ naujai įsikūrusi [...]

Naujo produkto kūrimas ir įvedimas į rinką
Referatas Naujo produkto kūrimas ir įvedimas į rinką

Darbo aktualumas. Inovacijas galima apibūdinti, kaip kažko seno perdarymas nauju. Taip pat, tai naujų technologijų [...]

Naujos įmonės „Hologija“ įvedimas į rinką
Referatas Naujos įmonės „Hologija“ įvedimas į rinką

Šiame 21-ajame amžiuje kuriasi vis daugiau ir daugiau naujų organizacijų, kurios į rinką atneša naujus [...]

Naujos prekės - nagų lakavimo mašinos - įvedimo į rinką marketingo programa
Referatas Naujos prekės - nagų lakavimo mašinos - įvedimo į rinką marketingo programa

Norint sėkmingai integruoti naują prekę į rinką, reikia nuolat stebėti ir analizuoti aplinką, joje vykstančius [...]

Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas
Referatas Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas

Mano siūloma paslauga – edukacinės pamokėlės vaikams, apsilankiusiems su tėveliais tik vasaros sezono metu veikiančioje [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką strateginio plano rengimas
Kursinis darbas Naujos prekės įvedimo į rinką strateginio plano rengimas

Temos aktualumas. Įmonė ar verslininkas, norėdami išlikti pilnaverčiais rinkos dalyviais, privalo žinoti taisykles ir prognozuoti [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Į rinką sieksime įvesti naują prekę – „Supamą lopšį-kėdę“.Tėvams auginti vaikus nėra labai lengva, tai [...]

Naujos prekės įvedimas į rinką
Referatas Naujos prekės įvedimas į rinką

         Marketingas yra prekių kūrimo, pasiūlos ir mainų socialinis ir valdymo procesas, orientuotas į pavienių [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Temos aktualumas. Lietuva yra koridoriaus centre tarp Rytų ir Vakarų. Geografinės padėties teikiami privalumai, moderni [...]

Naujo produkto tušinuko patentavimas, registravimas ir paleidimas į rinką
Kursinis darbas Naujo produkto tušinuko patentavimas, registravimas ir paleidimas į rinką

Šiais laikas visi vartotojai atkreipia dėmesį į kainą ir kokybę,  Taigi mes rekomenduojame visiškai naują [...]

Elektrinio keturračio „Segway centaur“ įvedimo į rinką analizė
Referatas Elektrinio keturračio „Segway centaur“ įvedimo į rinką analizė

Marketingas prekę traktuoja kaip apčiuopiamos ir neapčiuopiamos naudos vartotojui paketą. Jei prekės teikiama nauda skiriasi [...]

Naujo produkto įsisavinimo strategija UAB „Mantinga“ pavyzdžiu
Diplominis darbas Naujo produkto įsisavinimo strategija UAB „Mantinga“ pavyzdžiu

Šiuolaikinis pasaulis pasižymi globalizacijos procesų plėtra, kuri ekonomikoje pasireiškia per internacionalizacijos ir modernizacijos procesus, besiplečiantį [...]

Darbo rinka lietuvoje. Darbo apmokėjimas įmonėje
Kursinis darbas Darbo rinka lietuvoje. Darbo apmokėjimas įmonėje

Kursiniame darbe nagrinėjama tema apie darbuotojų darbo apmokėjimą įtakojančius veiksnius ir [...]