Naujo produkto įvedimas į rinką: įmonė „Flash bag“

15 psl. / 4000 žod.

Ištrauka

Naujo produkto įvedimas į rinką. Darbas pristatytas 2015 metais. VIKO VVF.

Šiame darbe aptarsime savo idėjos įvedimą į rinką. Mūsų įmonė „Flash bag“ naujai įsikūrusi parduotuvė, siūlanti unikalią idėją. Dažnai norint pagaminti patiekalą tenka nusipirkti produktų daugiau, nei yra poreikio. Pavyzdžiui gaminant paprastus šokoladinius keksiukus mums reikia 150g cukraus, 4vnt kiaušinių, 150g miltų, 150g šokolado, 1šaukštelio kepimo miltelių, tačiau tokiais kiekiais gaminių parduotuvėse nusipirkti nėra galimybės. Taigi mes perkame 0,5kg miltų, 10vnt kiaušinių, 1kg cukraus, 200g šokolado, tai yra dvigubai daugiau nei mums reikia, atitinkamai tai kainuoja dvigubai daugiau. Tačiau mano naujai besikurianti įmonė atsižvelgė į jūsų poreikius ir gali išpildyti jūsų norus. Jūs – išsirinkite receptą, atsiuskite mums, jums reikiamų produktų sąrašą tokiais kiekiais kokių jums reikia ir jau po valandos pristatysime jūsų prekes už papildomą mokestį, arba galėsite atsiimti jį patys mūsų parduotuvėje. Paruošus jūsų krepšį internete jūsų užsakymą patvirtinsime, taip žinosite kada galima atsiimti prekes, nereikės laukti. Mūsų misija – sutaupyti jūsų laiką, bei pinigus.Šiame darbe tikimės atskleisti savo įmonės „Suporcijuota“ įsitvirtinimo rinkoje ypatumus, tikslus bei uždavinius. Stengsimės įrodyti, kad tokio pobūdžio parduotuvė tikrai sulauks pasisekimo ir didelio žmonių susidomėjimo.


Turinys

  • ĮVADAS
  • 1. MŪSŲ PREKĖ
  • 2. RINKODAROS STRATEGIJOS PARENGIMAS
  • 2.1 SSGG analizė
  • 3. TYRIMAS Į RINKĄ
  • 4.1 Paskirstymo būdas ir rėmimo strategija
  • 4.2. Pardavimų skatinimo priemonės
  • 4.3 Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas
  • 4.4 Pardavimo programos biudžetas
  • 4.5 Pardavimo procesas
  • 4.6. Pardavimo analizė
  • 4.7 Rėmimas
  • 4.8 Kaina
  • 5. REKLAMOS TIKSLAS
  • IŠVADOS
  • NAUDOTA LITERATŪRA IR ŠALTINIAI

Reziumė

Autorius
jekaterina9633
Tipas
Verslo planas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€2.63
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 17, 2017
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
15 psl.

Susiję darbai

UAB “X” šildymo katilo įvedimas į rinką

Vadyba Diplominis darbas 2011 m. guoba
Temos aktualumas. Temos aktualumą rodo prasti naujų produktų žlugimo rodikliai. Nesenai atlikti tyrimai parodė, kad JAV nepasiteisina 95 proc.  naujų produktų, Europoje –...

Produkto įvedimas į Lietuvos rinką

Vadyba Kursinis darbas 2018 m. Didi
Analizuojama kaip naujos paslaugos įvedimą į Lietuvos rinką gali pav eikti tarptautinė prekyba, konkurncinė politika, ES verslo teisė. Paruošiamas planas įmonės įvedimui, parengiama...