Kita / Turizmas

Turizmo įmonės „Ąžuolų pieva“ veiklos strategija

0 atsiliepimų
Autorius:

Žmogus dažniausiai pradeda tokį verslą, kuris susijęs su jo kvalifikacija ir patirtimi. Visu pirma pradedant savo verslą kyla verslo idėja, kurią reikią kritiškai įvertinti, apsvarstyti savo galimybes. Tiksliai įvertinti verslo idėją padės tik paruošta ir išanalizuota veiklos strategija, kuri sudaro galimybę gauti kreditą, rasti partnerių, prognozuoti sumanymo rezultatus. Išanalizavus ir įvertinus planą verslininkas gali pradėti jį įgyvendinti arba atsisako jo.

                   Tik kruopščiai išanalizavus konkurencinę, ekonominę, politinę-teisinę aplinką, vartotojų rinkas, išsiaiškinus rizikos laipsnį ir savo galimybes, racionaliai mąstantis žmogus pradės planuoti savo verslą. O tam reikia teorinių žinių, atitinkamo išsilavinimo ir praktikos.

                   Sukurti savo turizmo įmonę paskatino svečiai iš užsienio, kurie trumpai viešėjo mūsų šalyje. Svečiai buvo sužavėti mūsų gamta ir netgi labai nusistebėjo sužinojęs jog atvykstamojo turizmo verslas mūsų šalyje nėra pakankamai išvystytas. Manome, kad studijų metu gautas žinias apie turizmo industriją ir turistinių agentūrų veiklą sugebėsime panaudoti realizuodami savo idėjas.

                   Turime draugų ir pažįstamų užsienyje, kurie labai norėtų pamatyti, pažinti Lietuvą, tad stengsimės, kad jie atrastų „tikrąją“ Lietuvą. Be to, mūsų įmonė teiks išvykstamojo ir vietinio turizmo paslaugas.

                   Mūsų kuriama įmonė yra kelionių organizatorius. Pagal Lietuvos Respublikos turizmo įstatymą kelionių organizatorius yra juridinis asmuo, reguliariai rengiantis organizuotas turistines keliones ir savo vardu viešai siūlantis teikti turizmo paslaugas bet kuriam asmeniui arba tam tikrai asmenų grupei. Organizuota turistinė kelionė – iš anksto parengta už bendrą kainą parduodama turistinė kelionė, kurią sudaro ne mažiau kaip dvi turizmo paslaugos ir kuri tęsiasi ne mažiau 24 val. su nakvyne. Kelionės organizavimo paslauga – veiklos, susijusios su organizuotų turistinių kelionių rengimu ir (ar) jų pardavimu, rezultatas.

Mūsų kuriamo kelionių organizatoriaus pavadinimas – „Ąžuolų pieva“. Manome, kad šis pavadinimas tinka turizmo įmonei užsiimančiai atvykstamuoju turizmu todėl, kad ši frazė sako žmogui apie mūsų šalies gamtos grožį, skatina susipažinti su ją arčiau.

Veiklos specifika – atvykstamasis, išvykstamasis bei vietinis turizmas. Pagal verslo organizavimo formą kelionių organizatorius „Ąžuolų pieva“ – uždaroji akcinė bendrovė (toliau UAB). UAB yra ribotos turtinės atsakomybės įmonė, tai yra nerizikuojanti asmeniniu turtu, turinti juridinio asmens teises, kurios įstatinis (nuosavas) kapitalas padalytas į dalis – akcijas (pg. LR akcinių bendrovių įstatymą). Bendrovės steigimą, likvidavimą, reorganizavimą ir veiklą, akcininkų teises ir pareigas reglamentuoja LR įmonių įstatymas, LR civilinis kodeksas, akcinių bendrovių įstatymas ir kiti norminiai aktai, bei nustatyta tvarka įregistruoti atskiros uždarosios akcinės bendrovės įstatai. Įmonės kaip kelionių organizatoriaus teisinį pagrindą sudaro turizmo įstatymas.

UAB „Ąžuolų pieva“ yra pelno siekianti turizmo įmonė.

Kelionių organizatorius „Ąžuolų pieva“ teiks tokias paslaugas: grupinių ir individualių kelionių po Lietuvą organizavimas, kelionės dokumentų tvarkymas, kitų kelionių organizatorių poilsinių ir pažintinių kelionių užsakymas/pardavimas, kelionės išsimokėtinai, lėktuvo/kruizo/kelto bilietų užsakymas/pardavimas, transporto užsakymas Lietuvoje,  kelionės draudimo paslaugos, vizų paruošimas, viešbučių užsakymas.

                      Įmonės galimybės bus pagrįstos sutartimis su aviakompanijomis, viešbučiais Lietuvoje ir svetur, žinomomis automobilių nuomos ir draudimo kompanijomis, didžiaisiais Lietuvos kelionių organizatoriais: Novaturas, Tez Tour ir kitais.

          Kelionių organizatorius „Ąžuolų pieva“ organizuos pažintines keliones autobusu po Lietuvą bei poilsines keliones kaimo sodybose ir Lietuvos pajūryje.

           Kelionės autobusu bus pažintinio pobūdžio ir tik grupinės, o poilsinės -  ir grupinės ir individualios. Minimalus grupės skaičius – 15 žmonių. Grupinės kelionės bus organizuojamos 2 kartus per mėnesį.

          Tikimasi pritraukti nemažai įmonių, valstybinių institucijų, o taip pat privačių asmenų kurios naudotųsi mūsų paslaugomis. Įmonė užsakymus atliks greitai ir kvalifikuotai, parenkant patogiausią maršrutą ir optimalią kainą.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6182 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS4
  • TURIZMO ĮMONĖS STEIGIMAS6
  • Įmonės registravimas6
  • Kelionių organizatoriaus „Ąžuolų pieva“ logotipas8
  • Įmonės įsikūrimo vieta8
  • KELIONIŲ ORGANIZATORIAUS „AŽUOLŲ PIEVA“ IŠORINĖS APLINKOS ANALIZĖ9
  • 2.1 Turizmo rinka Lietuvoje9
  • 2.2 Kelionių organizatoriaus „Ąžuolų pieva“ potencialus vartotojai11
  • Busimieji įmonės partneriai12
  • Kelionių organizatoriaus „Ąžuolų pieva“ konkurencinės aplinkos analizė12
  • Ekonominė aplinka13
  • Politinė ir teisinė aplinka14
  • Technologinė aplinka15
  • Socialinė ir kultūrinė aplinka16
  • Ekologinė aplinka16
  • KELIONIŲ ORGANIZATORIAUS „ĄŽUOLŲ PIEVA“ VIDINĖS APLINKOS ANALIZĖ17
  • 3.1 UAB “Ąžuolų pieva“ vizija, misija, tikslai17
  • 3.2 Įmonės organizacinė struktūra18
  • 3.3 Darbuotojų pareigos19
  • 3.4 Įmonės teikiamos paslaugos ir turizmo produktas19
  • UAB „ĄŽUOLŲ PIEVA“ SSGG ANALIZĖ21
  • UAB „ĄŽUOLŲ PIEVA“ PIRMŲJŲ METŲ VEIKLOS STRATEGIJA21
  • 5.1 Kapitalo formavimas22
  • 5.2 Finansiniai skaičiavimai22
  • TURIZMO VADYBININKO PAREIGŲ INSTRUKCIJA26
  • BENDRIEJI NUOSTATAI26
  • PAVALDUMAS IR TARPUSAVIO RYŠYS27
  • PAREIGOS27
  • TEISĖS29
  • ATSAKOMYBĖ30
  • DARBO SKELBIMAS30
  • IŠVADOS32
  • LITERATŪRA33

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Turizmo įmonės personalo valdymo analizė
Diplominis darbas Turizmo įmonės personalo valdymo analizė

Turizmo verslas ypatingas tuo, jog pradiniame etape nereikalingos didelės investicijos, todėl juo užsiimti gali vidutiniai [...]

Didžiausios turizmo įmonės
Prezentacija Didžiausios turizmo įmonės

1984 metais “Virgin Atlanic” mėgavosi vidutiniu 90 procentų vietų užimtumu. Po keleto metų aviakompanija pradėjo [...]

Turizmo veiklos ir jų aprūpinimas
Referatas Turizmo veiklos ir jų aprūpinimas

Šiuolaikiniame pasaulyje pats turizmas tampa itin svarbia veiklos šaka socialiniam, politiniam bei kultūriniam bet kokios [...]

Žemaitijos turizmo informacijos centro veikla. Baigiamosios praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Žemaitijos turizmo informacijos centro veikla. Baigiamosios praktikos ataskaita

Temos aktualumas. Turizmo informacijos centras (TIC) – tai vienas pagrindinių nemokamos informacijos teikėjų Lietuvoje, kurie [...]

Įmonės veiklos  planavimas
Kursinis darbas Įmonės veiklos planavimas

Darbo užduoti - Sudaryti įmonės veiklos metinį planą, apskaičiuojant šias plano dalis:Įmonės bazinio periodo ekonominių [...]

Rankdarbių įmonės „Dygsnis“ steigimo ir veiklos plėtros tarptautinėje rinkoje analizė
Diplominis darbas Rankdarbių įmonės „Dygsnis“ steigimo ir veiklos plėtros tarptautinėje rinkoje analizė

Temos aktualumas. Smulkus ir vidutinis verslas – neatsiejama kiekvienos šalies ekonomikos dalis. Tai vienas iš [...]

Įmonės „X“ veiklos analizė ir tobulinimo kryptys
Diplominis darbas Įmonės „X“ veiklos analizė ir tobulinimo kryptys

Lietuvai sparčiai integruojantis į bendrą Europos transporto sistemą, pasaulyje patikrinti logistikos mokslo ir verslo sprendimai [...]

Įmonės veiklos analizė
Paruoštukė Įmonės veiklos analizė

KTU Įmonės veiklos analizės testo klausimai su pažymėtais teisingais atsakymo variantais. Čia 3 variantai. [...]

Įmonės veiklos taktinis planavimas
Kursinis darbas Įmonės veiklos taktinis planavimas

Įmonės veiklos taktinio planavimo kursinio darbo tikslas – susisteminti ir pagilinti studentų žinias, išvystyti sugebėjimą [...]

Gamybinės įmonės veiklos (maisto gamyba - paslaugos) organizavimas ir valdymas
Kursinis darbas Gamybinės įmonės veiklos (maisto gamyba - paslaugos) organizavimas ir valdymas

Temos aktualumas. Lietuvoje labai sparčiai vystosi smulkių ir vidutinių įmonių verslas. Besikuriančios įmonės dažnai neranda [...]

Įmonės veiklos aplinkos analizė
Kursinis darbas Įmonės veiklos aplinkos analizė

ĮVADAS AB Linas Agrogoup – viena iš didžiausių Baltijos šalyse agroverslo grupių, kurios pagrindinė veikla yra [...]

Teorinių marketingo žinių pritaikymas analizuojant pasirinktos įmonės veiklą ir konkretų produktą
Referatas Teorinių marketingo žinių pritaikymas analizuojant pasirinktos įmonės veiklą ir konkretų produktą

Pastaruoju metu marketingas arba kitaip rinkodara tapo svarbia bet kurio verslo dalimi, kadangi ji susijusi [...]

Inovacinis įmonės klimatas - kolektyvo požiūrio į inovacinės veiklos būtinybę tyrimas
Diplominis darbas Inovacinis įmonės klimatas - kolektyvo požiūrio į inovacinės veiklos būtinybę tyrimas

Visame pasaulyje vyksta reikšmingi pokyčiai, sparti globalinė integracija ir augantys socialiniai skirtumai, kurie daro didelę [...]

Kaip aš galėčiau padėti klausos sutikimą turintiems VI klasės mokiniams išmokti kalbos dalių derinimą (pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimo pagrindu)
Diplominis darbas Kaip aš galėčiau padėti klausos sutikimą turintiems VI klasės mokiniams išmokti kalbos dalių derinimą (pedagoginės veiklos tobulinimo tyrimo pagrindu)

XXIa. visuomenė įžengė į žinių amžių, kuriame mokymasis visą gyvenimą tampa būtinybe. Pats terminas ,,žinių [...]