Autoremonto baro rekonstrukcija

24 psl. / 5395 žod.

Ištrauka

Šiomis dienomis dauguma iš mūsų nebeįsivaizduoja gyvenimo be transporto priemonių. Tačiau, atsižvelgiant į pragyvenimo lygį bei atlyginimus, galima pastebėti, jog gatvėmis važinėja nebenauji automobiliai, kurie dažniau genda, taip pat didėjant automobilių skaičiui neišvengiamai didėja ir avarinių situacijų keliuose. Todėl automobilių remonto paslaugų sferoje galima pasiekti neblogų rezultatų.
Šio verslo plano rengimo tikslas – UAB ,,X“ gauti banko paskolą, kuri būtų panaudota įmonės rekonstrukcijai į TPS, TP ir ER barą. UAB ,,X“ autoservisas projektuojamame TP ir remonto bare numato atlikti šiuos darbus: ER, TP pilną apimtį, tepimą, padangų remontavimą ir montavimą bei kitus darbus.
Rekonstrukcijai planuojama skirti 150000 Lt. 50000 Lt būtų padengta iš įmonės turimų lėšų, o likusi dalis turėtų būti pasiskolinta iš banko. UAB ,,X“ tikisi gauti 100000 Lt banko paskolą. Paskola turėtų būti grąžinta per ketverius metus, kas ketvirtį mokant 10 % metines palūkanas.
Šiame verslo plane analizuojama rinka: vartotojai, konkurentai, partneriai. Aprašoma įmonė, jos teikiamos paslaugos, bei paslaugų teikimo procesas. Įmonė įsigydama naują įrangą siekia išsiskirti teikiamų paslaugų kokybe, gausa bei darbų atlikimo sparta. Pagrindiniai įmonės konkurentai – panašias paslaugas, panašiais įkainiais teikiantys autoservisai, specializuoti autoservisai, taip pat nelegalios dirbtuvės, kuriose atlikti darbai ne visada atitinka autoremonto paslaugų kokybei keliamus reikalavimus.
Planuojama remonto darbų apimtis 2013 metams yra 17000 žm. h., nu¬matomas vienos valandos pajamų tarifas – 60 Lt, planuojamos pajamos – 1020000 Lt. Numatomas bendrasis pelnas 619251 Lt, grynasis pelnas 408453 Lt.
Ateityje įmonė planuoja didinti darbų apimtis, diegti naujas paslaugas, atsižvelgiant į vartotojų lūkesčius. Siekiant išlaikyti konkurencingumą rinkoje planuojama įsigyti naujesnės, modernesnės įrangos, investuoti į žmogiškuosius išteklius – suteikti personalui tobulinimosi, kvalifikacijos kėlimo galimybes.
Įgyvendinant šį projektą neišvengiamai susiduriama su finansine, valdymo ir išorinių veiksnių rizika. Didžiausiai investicijų daliai planuojama imti iš banko ilgalaikę paskolą. Tikimasi iš teikiamų paslaugų gauti pelną, kurį būtų galima panaudoti paskolos grąžinimui bei kitiems kaštams padengti.


Turinys

  • SANTRAUKA3
  • 1. PASLAUGŲ APRAŠYMAS4
  • 2. ĮMONĖS APRAŠYMAS5
  • 3. RINKOS ANALIZĖ6
  • 3. 1. Vartotojų analizė6
  • 3. 2. Konkurentų analizė7
  • 3. 3. Partnerių analizė8
  • 4. RINKODARA9
  • 4. 1. Kainų politika9
  • 4. 2. Paslaugų teikimas10
  • 4. 3. Vietovės aprašymas11
  • 4. 4. Rėmimas11
  • 5. PASLAUGOS PROCESO ORGANIZAVIMAS12
  • 6. ĮMONĖS VALDYMAS13
  • 6. 1. Įmonės organizacinė valdymo struktūra13
  • 6. 2. Darbuotojai14
  • 6. 3. Darbo užmokesčiai14
  • 7. RIZIKA15
  • 7. 1. Ekologija16
  • 7. 2. Darbų sauga17
  • 7. 3. SSGG (SWOT) analizė18
  • 7. 4. PEST analizė19
  • 8. ĮMONĖS FINANSAI20

Reziumė

Autorius
vaivai
Tipas
Verslo planas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€2.72
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 10, 2013
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
24 psl.

Susiję darbai

Kavinės - baro paslaugų kokybės vertinimas

Vadyba Kursinis darbas 2014 m. nijole40
Temos aktualumas. Didžiuliu greičiu besikeičiančios rinkos sąlygos verčia įvairaus mąsto organizacijas ieškoti vis naujų būdų, kaip galima įgyti konkurencinį pranašumą. Vienu geriausiu to...

Komunikacijos barjerai organizacijoje

Vadyba Referatas 2015 m. grazinab
Verslo aplinka nuolat kinta, todėl norint, kad organizacija sėkmingai funkcionuotų, yra būtini teisingi komunikacijos procesai. Labai dažnai organizacijoje valdymo problemos organizacijoje pasitaiko dėl...

Sporto baro verslo planas

Vadyba Verslo planas 2013 m. dzastyna
Pagrindinis šio projekto tikslas yra suteikti klientui turiningą bei linksmą laisvalaikį. IĮ „Sporto baras“ nėra panašus į kitas kavines, be gero maisto nuo...

"X" baro žinomumo didinimas

Vadyba Kursinis darbas 2012 m. guoba
Įmonės žinomumas yra potencialaus pirkėjo gebėjimas atpa­žinti ar prisiminti įmonės pavadinimą arba prekės ženklą. Taip įmonė gali išsiskirti  iš konkuruojančių įmonių  visumos, todėl...