Vyno etikečių tekstai

30 psl. / 7516 žod.

Ištrauka

Šio kursinio darbo tiriamasis objektas – vyno etikečių tekstai. Tyrimo tikslas – patyrinėti vyno etikečių tekstus. Tiriamoji medžiaga – vyno etiketės.

Darbo uždaviniai skirstomi į empirinius ir analitinius:

Empiriniai kursinio darbo uždaviniai:

  1. surinkti vyno etikečių tekstų duomenis,
  2. surinktus duomenis suklasifikuoti;

Analitiniai kursinio darbo uždaviniai:

  1. Išanalizuoti vyno pavadinimų konotacijas;
  2. Ištirti dažniausiai etikečių tekstuose pasikartojančių būdvardžių kolokacijas;
  3. Aptarti etikečių tekstų originalumą, emocionalumą bei racionalumą;
  4. Aptarti etikečių tekstų sakinių ilgį, sąsajas su publicistiniu stiliumi.

Temos aktualumas: ši konkreti tema anksčiau nebuvo nagrinėta.

Darbo metodai: medžiagos rinkimo metodika, analitinė aprašomoji analizė.

Darbo medžiaga: surinktos 53 vyno etiketės.

Tyrimų apžvalga: verbalinės reklamos ypatumams išsiaiškinti naudotasi Bronislavo Čereškos knyga Reklama: teorija ir praktika (Vilnius, 2004) ir Kazimiero Župerkos studija Reklamos tekstas: pragmatika, stilius, kalba (Šiauliai, 2008). Sakinių ilgio analizė atlikta remiantis Audronės Bitinienės studija Funkciniai stiliai: sakinio ilgis ir struktūra (Vilnius, 1997). Aiškinantis etikečių tekstų sakinių sąsajas su publicistiniu stiliumi remtasi Ramunės Čičirkaitės straipsniu Lingvistiniai reklamos tekstų požymiai publikuotame periodiniame mokslo darbų žurnale Žmogus ir žodis 2005-I (Vilnius, 2005) bei Audronės Bitinienės knyga Publicistinis stilius (Vilnius, 2007).

Darbo struktūra: darbą sudaro įvadas, teorinės prielaidos, analitinė dalis ir išvados. Teorinėse prielaidose apibrėžiama reikšmės struktūra bei verbalinės reklamos teoriniai principai. Tuo tarpu analitinėje dalyje analizuojami vyno etikečių tekstų duomenys atsižvelgiant į tris aspektus: vyno pavadinimų konotacijas, tekstuose pasikartojančių būdvardžių kolokacijas ir tekstų sakinių ilgį ir sąsajas su publicistiniu stiliumi. Taip pat kursiniame darbe aptariamas etikečių racionalumas ir originalumas.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. Verbalinės reklamos teoriniai principai4
  • 2. Vyno etikečių tekstų analizė6
  • 2.1. Vynas6
  • 2.2 Vyno gėrimų pavadinimų konotacijos7
  • 2.3 Dažniausiai etikečių tekstuose pasikartojančios būdvardžių kolokacijos13
  • 2.4 Vyno etikečių tekstų originalumas, racionalumas bei emocionalumas15
  • 2.5 Etikečių tekstų sakinių ilgis, sąsajos su publicistiniu stiliumi17
  • IŠVADOS19
  • LITERATŪRA20
  • Priedas: vyno etikečių tekstai22

Reziumė

Autorius
skye101
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Lietuvių kalba
Kaina
€8.52
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 26, 2018
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
30 psl.

Susiję darbai