Trapučių rinkodaros analizė

26 psl. / 4200 žod.

Ištrauka

Marketingo aplinka – jėgų, veikiančių už įmonės ribų, visuma, kuri daro tiesioginę ir netiesioginę įtaką mūsų veiklai ir sprendimams. Marketingo aplinka yra skirstoma į makroaplinką ir mikroaplinką.

Makroaplinka – tai nuo produkto kūrėjų nepriklausančių išorinių jėgų visuma, kuri veikia įmonės marketingo sprendimus ir kuriai tiesiogiai negalime daryti įtakos. Ekonominis, socialinis-kultūrinis, politinis-teisinis ir technologinis – tai elementai, kurie sudaro makroekoniminę aplinką.

  • 1.Ekonominė aplinka.

Kiekvienai įmonei įtakos turi šalies ekonominė būklė bei jos pokyčiai. Svarbiausi rodikliai, lemiantys įmonės veiklą yra šalies bendrasis vidaus produktas, infliacija, nedarbo lygis bei pirkėjų darbo užmokestis.

  • 2.Socialinė – kultūrinė aplinka.

Kultūrą galima apibrėžti kaip taisyklių, įsitikinimų ir verybių visumą, kuri visuomenėje yra priimama kaip norma.


Turinys

  • TURINYS
  • 1. MAKROEKONOMINĖ APLINKA4
  • 1.1. Ekonominė aplinka4
  • 1.2. Socialinė – kultūrinė aplinka7
  • 1.3. Politinė – teisinė8
  • 1.4. Technologinė8
  • 2. MIKROEKONOMINĖ APLINKA9
  • 2.1. Klientai9
  • 2.2. Konkurentai9
  • 2.3. Tiekėjai – partneriai10
  • 3. RINKOS APIBRĖŽIMAS13
  • 3.1. Rinkos potencialas13
  • 3.2. Rinkos talpumas13
  • 3.3. Rinkos segmentavimas14
  • 3.4. Tikslinės rinkos pasirinkimas16
  • 4. PREKĖS APIBŪDINIMAS18
  • 4.1. Prekės savybės18
  • 4.2. Pakuotė19
  • 4.3. Prekės ženklas19
  • 4.4. Pozicionavimo strategija19
  • 5. KAINA21
  • 5.1. Pasirinktas kainų lygis21
  • 5.2. Kainos samprata22
  • 5.3. Kainodaros strategija22
  • 6. PASKIRSTYMAS24
  • 6.1. Paskirstymo strategija24
  • 6.2. Kanalų apibūdinimas24
  • 7. RĖMIMAS26
  • 7.1. Rėmimo strategija27
  • 7.2. Reklama28
  • 7.3. Ryšiai su visuomene30
  • 8. PRIEDAI

Reziumė

Autorius
alyskutee
Tipas
Verslo planas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.30
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Lie 17, 2016
Apimtis
26 psl.
Įvertinimas

Susiję darbai

UAB „Arip“ įmonės rinkodaros analizė

Rinkodara Referatas 2012 m. irmante
Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė funkcijų, kurios visiškai ar bent iš dalies priskirtinos rinkodarai. Įmonės kuria ir tobulina prekes bei paslaugas, reguliuoja jų kainas,...

“Mary Kay” įmonės rinkodaros veiklos analizė

Rinkodara Referatas karolyte038
Kiekviena įmonė išsiskiria savo teikiamomis paslaugomis ar produktais rinkoje. Vienos įmonės pataiko į rinkos segmentą ir išlieka garsiomis bei paklausiomis, kitos įmonės nepataikiusios...

Kavos “Paulig” rinkodarinė analizė

Rinkodara Referatas dzastyna
Temos aktualumas: Sunku įsivaizduoti šiuolaikinio žmogaus gyvenimą be kavos puodelio. Kava geriama ir namie, ir svečiuose, ir darbe. Tačiau retas gali pasakyti...

UAB “Rūta” rinkodaros veiklos analizė

Rinkodara Tyrimas 2013 m. merild
Atliekant individualaus namų darbo „X“ įmonės rinkodaros veiklos analizę, pasirinkta UAB „Rūta“. Tyrimo objektas: UAB „Rūta“ veikla. Tyrimo tikslas: išanalizuoti UAB „Rūta“ aplinką....

UAB "Tavo pica" įmonės rinkodaros analizė

Rinkodara Referatas 2017 m. vikuteeo
Rinkodara – mokslinėse literatūrose apibūdinama, kaip poreikių nustatymo ir jiems tenkinti būtinų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, kuris padeda pasiekti individo ar organizacijos...