Naujausios informacijos vartotojų aptarnavimo tendencijos

27 psl. / 5204 žod.

Ištrauka

Spartus naujausių technologijų vystymasis, antros kartos saityno technologijos populiarėjimas pasaulyje, paslaugų modernėjimas, skaitmeninės įtraukties didėjimas įvairiose informacijos įstaigose, tarp jų ir bibliotekose, leidžia mažinti socialinės, skaitmeninės atskirties problemą bei įtvirtinti visuomenėje nuolatinio mokymosi visą gyvenimą koncepciją. Bibliotekos yra įstaigos, kurios tendencingai keičia savo siūlomų paslaugų spektrą, nuolat kinta bei tampa svarbus reiškinys visuomenės socialiniame bei asmeniniame gyvenime. Tai parodo svarbų šių paslaugų kaitos išryškinimą bei akcentavimą, nes visa tai įtakoja kasdienį vartotojų gyvenimą. Pagrindinė problema, kuri yra aktuali bibliotekų aptarnavime, tai nuolatinis informacijos paslaugų kitimas bei nuolatinis jų atnaujinimas, kuris nuolat kinta ir negali atsilikti nuo kitų informacijos įstaigų, nes kitaip paslaugos taps senomis ir nebereikalingomis.


Turinys

  • TURINYS1
  • ĮVADAS3
  • 1. INFORMACIJOS PASLAUGOS PRITAIKOMOS VISO GYVENIMO MOKYMOSE KONTEKSTE6
  • 1.1 INFORMACINĖS VISUOMENĖS PLĖTRA6
  • 2.1 PROFESINĖS KVALIFIKACIJOS KEITIMO AKTUALUMAS VISUOMENEI8
  • 2. BIBLIOTEKŲ ĮTAKA SOCIALINĖS ATSKIRTIES MAŽINIMO KONTEKSTE11
  • 2.1 DAUGIAKULTŪRINĖS BIBLIOTEKOS MODELIS11
  • 2.2 BIBLIOTEKOS INFORMACINIŲ PASLAUGŲ PRIEINAMUMAS12
  • 3. BIBLIOTEKŲ DALYVAVIMAS SKAITMENINĖS ĮTRAUKTIES PLĖTROS SEKTORIUJE15
  • 3.1 KASDIENIŲ PASLAUGŲ TEIKIMAS BIBLIOTEKOJE15
  • 3.2 BIBLIOTEKOS PASLAUGŲ SKAITMENINIS TURINYS17
  • IŠVADOS20
  • BIBLIOGRAFINIS NUORODŲ SĄRAŠAS22
  • PRIEDAI26

Reziumė

Autorius
anaid2020
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Mokslinė metodologija
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 30, 2020
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
27 psl.

Susiję darbai