Kita / Mokslinė metodologija

Bibliotekos vidinės sistemos organizavimas kaip priemonė kurti informacijos produktus ir paslaugas

0 atsiliepimų
Autorius:

Mokslinės esė tikslas yra atskleisti, kaip bibliotekos vidinės sistemos organizavimas tampa priemone, kuriant informacijos produktus ir paslaugas. Mokslinė esė bus suskirstyta į tris dalis. Pirmoje dalyje bus kalbama apie fiziškai esančius vidinius bibliotekose esančius elementus,  kurie apima teikiamų paslaugų spektrą ir stipriai įtakoja teikiamų paslaugų kokybę. Antroje dalyje bus pristatomi vidiniai intelektualūs bibliotekoje esantys elementai, kurie apima personalo spektrą, kurio dėka yra kuriama kokybiška ir patikima informacija vartotojams. Trečiojoje dalyje bus analizuojamas bibliotekos patalpų spektras, kuris tarsi sujungia teikiamų paslaugų ir personalo elementus, bei galutiniai leidžia sukurti kokybiškus informacijos produktus ir suteikti kokybiškas informacijos paslaugas vartotojams. Pagrindinė mokslinės esė problema ir esminė tezė, kuri bus plėtojama darbe yra : nuo ko priklauso bibliotekos kokybiško vidinio organizavimo informacijos produktų ir paslaugų kokybė ?

Darbo tipas:
Apimtis:
2446 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Įvadas2
  • 1. Paslaugos3
  • 1.1 Fondų komplektavimas3
  • 1.1.1 Atviri fondai3
  • 1.1.2 Informacijos šaltinių pateikimas vartotojui3
  • 1.1.3 Katalogai4
  • 1.2 Naujų komunikacijos formų įvedimas4
  • 1.2.1 Biblioteka 2.0, Skype, Twitter, Facebook , RSS4
  • 2. Personalas5
  • 2.1 Personalo santykis su vartotoju5
  • 2.2 Personalo kvalifikacija6
  • 2.3 Personalo motyvacija7
  • 3. Patalpos7
  • 3.1 Bibliotekos erdvė8
  • 3.2 Bibliotekos įranga10
  • Išvados12
  • Bibliografinis nuorodų sąrašas13

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Bibliotekos, kaip socialines paslaugas teikiančios institucijos, organizacinė kultūra
Diplominis darbas Bibliotekos, kaip socialines paslaugas teikiančios institucijos, organizacinė kultūra

Magistro darbas. Darbo tikslas: Atskleisti bibliotekų kaip savitų institucijų organizacinės kultūros ypatumus, teikiant socialines paslaugas.

Aviacinių paslaugų įmonės valdymo informacinės sistemos projektavimas
Diplominis darbas Aviacinių paslaugų įmonės valdymo informacinės sistemos projektavimas

Norint užtikrinti sėkmingą įmonės veiklą, darbą vykdyti efektyviai ir išlaikyti konkurencingumą, būtinas operatyvus resursų panaudojimas [...]

Informaciniai produktai ir paslaugos organizacijoje
Kursinis darbas Informaciniai produktai ir paslaugos organizacijoje

Gyvenant XXI amžiuje, informacija tapo itin svarbiu įrankiu, kuris valdo informacinį, komunikacinį ir technologinį pasaulius.

Mokyklos bibliotekos informacinė sistema ir duomenų bazė
Kursinis darbas Mokyklos bibliotekos informacinė sistema ir duomenų bazė

Biblioteka atlieka svarbų vaidmenį švietime, moksliniuose tyrimuose ir mokymesi tarp mokytojų ir mokinių, dėstytojų ir [...]

Informacijos (ir bibliotekų) paslaugų vertybinis modelis
Referatas Informacijos (ir bibliotekų) paslaugų vertybinis modelis

Parulskis(menotyrininkas, tinklalapio kūrėjas, eseistas) teigė, kad ,, Biblioteka – skaitymo disciplinizacija: termino nesilaikymas pažeidžia visą [...]