ĮMONĖS „Simonos kūryba - Nunu“ vizualinės komunikacijos analizė

34 psl. / 7289 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Internetinę veiklą vykdančioms įmonėms labai svarbus yra vizualinis identitetas, kadangi būtent jo pagalba šios yra pateikiamos vartotojams. Pirmiausiai, užėję į svetainę ar tam tikros įmonės socialinį tinklą, pastebime visa tai, kas išreikšta vizualiai, o tik vėliau susipažįstame su pateikiamais tikslais, vertiname bendravimo ir aptarnavimo kokybę. Šiuolaikiniuose socialiniuose tinkluose, blog’uose bei internetinėse svetainėse ar parduotuvėse, vizualinė komunikacija tampa vis populiaresniu vartotojų pritraukimo aspektu. Dauguma rinkodaros strategijų remiasi vaizdais, populiariais GIF sprendimais, animacijomis, nuotraukomis ir kitais vizualiniais elementais. Vaizdinė komunikacija daro vis didesnį poveikį ne tik todėl, kad jos dėka yra perteikiama naudinga informacija lankytojui, bet tuo pačiu metu tai daroma įdomiai ir išskirtinai, kas gali pritraukti individų dėmesį ir tokiu būdu dar labiau įsiminti. Šiuolaikiniame pasaulyje vaizdas tampa pagrindiniu įrankiu efektyviam komunikacijos su vartotoju būdui, rinkos pritraukimui bei sudominimui, įmonės įvaizdžio ir savito stiliaus kūrimui.

Darbo problema. Šiandieną, internetinių svetainių populiarumui augant ir plečiantis, daugėja įmonių, kurios savo veiklą reprezentuoja ir perkelia į internetines svetaines, parduotuves, socialinius tinklus ar kitas elektroninėje erdvėje esančias platformas. Tai lemia augantį svetainių skaičių bei didėjančią konkurenciją tarp jų. Verta paminėti, kad šiame konkurencijos ir technologijų amžiuje ne visada yra lengva išsiskirti, daugelis įmonių nežino kokiu būdu tai padaryti, būtent todėl egzistuoja didžiulis skaičius panašios išvaizdos ir dizaino internetinių svetainių ar kitų puslapių. Akivaizdu, kad kai nėra didelio skirtumo tarp prekės, jos kokybės ir kainos, pirkėjo apsisprendimą gali nulemti tinkamas įmonės įvaizdis, pateikiamos vertybės bei tam tikri vizualiniai sprendimai. Tačiau, dėl žinių trūkumo ne visi sudaro tinkamus vizualinio pateikimo planus, nesugeba sukurti įdomų vaizdą, išskiriantį dizainu, prekių pateikimu, įmonės identiteto kūrimu ir jo išlaikymu.

Objektas. Simonos Nainės internetinė drabužių parduotuvė „Simonos kūryba – Nunu“.

Darbo dalykas. Įmonės vizualinės komunikacijos analizė.

Pagrindinis šio tyrimo tikslas – išnagrinėti įmonės „Nunu“ veiklą, išskirti jos vizualinius internetinės svetainės bei socialinių tinklų trūkumus ir pateikti siūlymus jiems spręsti.

Uždaviniai:

  1. Išanalizuoti įmonės „Simonos kūryba – Nunu “ veiklą
  2. Išanalizuoti įmonės internetinėje svetainėje bei socialiniuose tinkluose pateikiamus vizualinius sprendimus.
  3. Apžvelgti internetinės drabužių parduotuvės „Nunu“ analogus.
  4. Pateikti ir argumentuoti tolimesnius galimus „Nunu“ įmonės vizualinės komunikacijos sprendimus.

Tyrimo metodai. Teorinėje dalyje naudojama mokslinės literatūros ir turinio analizė. Taip pat šiame darbe pasitelkiama yra analogų analize. Rekomendacijų ir išvadų dalyse naudojami apibendrinimo ir palyginimo metodai.

Darbo struktūra:

  • Lietuvos ir užsienio autorių mokslinės literatūros analizė ir apibendrinimas.
  • Turinio metu surinktos informacijos analizavimas, lyginimas ir apipavidalinimas.
  • Išvadų ir rekomendacijų pateikimas.

Mokslinės literatūros analizė:

Su vizualinės komunikacijos sąvoka mus supažindina šie autoriai: A. Juzefovič ir K. Tam. Autorius A. Juzefovič komunikaciją sieja su postmodernizmo laikotarpiu, o užsienio autorius K. Tam savo kūrinyje „How does visual communication work?” šią sąvoką pateikia kaip meno formą, kuria siekiama skleisti konkrečią žinią.

Fotografiją analizuoja šie autoriai: Lietuvos autorė V. Kačinskienė, savo kūrinyje „Kompozicijos ir grafinio dizaino pagrindai“.  Įvardina tinkamą vizualinės komunikacijos pateikimo būdą, nuotraukų kompozicijas, spalvų bei nuotraukos dėmių reikšmes. Taip pat analizuojami su fotografija ir mados pateikimu susiję straipsniai.

Grafinį dizainą analizuoja Lietuvos autorė V. Kačinskienė, kuri savo kūrinyje „Kompozicijos ir grafinio dizaino pagrindai“ pabrėžia grafinio dizaino elementų svarbą vizualinėje komunikacijoje bei tinkamą vizualinės informacijos pateikimo būdą.

Internetinės svetainės dizainą analizuoja: L. Račkutė, J. P. Lynch bei S. Horton ir prieš tai jau minėta V. Kačinskienė. Autorė L. Račkutė savo veikale „Tinklalapių kūrimas, dizainas ir valdymas“ kalba apie svarbiausius tinklalapių kūrimo, tinkamo svetainės dizaino pateikimo žingsnius. Autorė V. Kučinskienė kūrinyje „Kompozicijos ir grafinio dizaino pagrindai“ pabrėžia minimalizmo svarbą turinio perteikimui. Užsienio autoriai J. P. Lynch ir S. Horton savo veikale „Web style guide“ pristato svetainių dizaino kūrimo orientyrą.

Apie spalvų naudojimą ir suderinimą tarpusavy pasakoja V. Markevičienė savo kūrinyje „Kompiuterinė grafika ir dizainas“. Autorė supažindina su spalvų reikšmėmis ir poveikiu individui. Tame pačiame darbe V. Markevičienė pristato šriftų tipus ir jų naudojimo metodus.


Turinys

  • Įmonės „Simonos kūryba – Nunu “ veiklą analizė.
  • Įmonės internetinės svetainės ir socialinių tinklų vizualinių sprendimų analizė.
  • Analogų apžvalga.
  • Pasiūlymų ir tolimesnių „Nunu“ įmonės vizualinės komunikacijos sprendimų pateikimas.

Reziumė

Autorius
gabrielaa
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€8.52
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Geg 28, 2020
Publikuotas
2020 m.
Apimtis
34 psl.

Susiję darbai

Įmonės „Saugus jausmas“ reklamos analizė

Rinkodara Kursinis darbas audrens
Dauguma žmonių į reklamos veikimo sferą kasdieniniame gyvenime patenka kaip reklamos auditorijos atstovai. Marketingo specialistui svarbu pažvelgti į reklamą iš kitos pusės, t.y....

SSGG analizė įmonės Maxima

Rinkodara Prezentacija 2013 m. natele
Įmonės Maxima SSGG analizė. Kurioje apžvelgiama Privalumai, Trūkumai, Galimybės, Grėsmės. Kiekviena skaidrė atspindi naują apžvalgą.

UAB "Tavo pica" įmonės rinkodaros analizė

Rinkodara Referatas 2017 m. vikuteeo
Rinkodara – mokslinėse literatūrose apibūdinama, kaip poreikių nustatymo ir jiems tenkinti būtinų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, kuris padeda pasiekti individo ar organizacijos...