Klientų aptarnavimo įgūdžių mokomosios praktikos "X" įmonėje ataskaita

19 psl. / 2440 žod.

Ištrauka

Mokomoji praktika yra svarbi visiems, kurie nori pagilinti specialybės žinias, pritaikyti turimas teorines žinias praktikoje, įvertinti turimus gebėjimus ir nustatyti tobulintinas sritis, taip pat įgyti praktinių įgūdžių, patobulinti profesinio bendravimo įgūdžius.


Darbo tikslas: susipažinti su grožio paslaugas teikiančios įmonės – UAB ,,Astorija“ – veiklos ypatumais, suprasti įvairias jos veiklos galimybes.


Uždaviniai:







Pristatyti įmonę, kurioje atliekama praktika.







Atskleisti ir išskirti svarbiausius įmonės veiklos ypatumus.







Parengti įmonės pasirinkto skyriaus darbo aprašymus ir pareiginius nuostatus.







Aprašyti įmonėje naudojamas specializuotas kompiuterines programas, bei pateikti įmonėje naudojamus pirkimo – pardavimo dokumentus.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. Įmonės charakteristika4
  • 2. Įmonės valdymo schema5
  • 3. Įmonės buhalterinės apskaitos ir finansų skyriaus veiklos aprašymas6
  • 4. Įmonės administratorės – vadybininkės pareigybės nuostatai7
  • 5. Įmonės paslaugų aprašymas9
  • 6. Įmonės naudojama biuro įranga12
  • 7. Įmonės naudojamos specializuotos kompiuterinės programos12
  • 8. Įmonės naudojami pirkimo – pardavimo dokumentai13
  • 9. Įmonės veiklos pristatymo laiškas13
  • 10. Įmonės informacinis reklaminis lankstinukas14
  • IŠVADOS15
  • PRIEDAI16

Reziumė

Autorius
karol
Tipas
Praktikos ataskaita
Dalykas
Vadyba
Kaina
€2.70
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 9, 2018
Publikuotas
2018 m.
Apimtis
19 psl.

Susiję darbai

Klientų aptarnavimo mokomosios praktikos ataskaita

Vadyba Praktikos ataskaita 2015 m. ziviliukas21
Klientų aptarnavimo mokomąją praktiką atlikau Klaipėdos valstybinėje kolegijoje. Šios praktikos metu pritaikiau žinias ir lavinau gebėjimus įvertinant klientų poreikius, kliento odos bei sveikatos...