Klientų aptarnavimo įgūdžių mokomosios praktikos "X" įmonėje ataskaita
Ištrauka
Mokomoji praktika yra svarbi visiems, kurie nori pagilinti specialybės žinias, pritaikyti turimas teorines žinias praktikoje, įvertinti turimus gebėjimus ir nustatyti tobulintinas sritis, taip pat įgyti praktinių įgūdžių, patobulinti profesinio bendravimo įgūdžius.
Darbo tikslas: susipažinti su grožio paslaugas teikiančios įmonės – UAB ,,Astorija“ – veiklos ypatumais, suprasti įvairias jos veiklos galimybes.
Uždaviniai:
Pristatyti įmonę, kurioje atliekama praktika.
Atskleisti ir išskirti svarbiausius įmonės veiklos ypatumus.
Parengti įmonės pasirinkto skyriaus darbo aprašymus ir pareiginius nuostatus.
Aprašyti įmonėje naudojamas specializuotas kompiuterines programas, bei pateikti įmonėje naudojamus pirkimo – pardavimo dokumentus.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. Įmonės charakteristika4
- 2. Įmonės valdymo schema5
- 3. Įmonės buhalterinės apskaitos ir finansų skyriaus veiklos aprašymas6
- 4. Įmonės administratorės – vadybininkės pareigybės nuostatai7
- 5. Įmonės paslaugų aprašymas9
- 6. Įmonės naudojama biuro įranga12
- 7. Įmonės naudojamos specializuotos kompiuterinės programos12
- 8. Įmonės naudojami pirkimo – pardavimo dokumentai13
- 9. Įmonės veiklos pristatymo laiškas13
- 10. Įmonės informacinis reklaminis lankstinukas14
- IŠVADOS15
- PRIEDAI16
Reziumė
- Autorius
- karol
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €2.70
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 9, 2018
- Publikuotas
- 2018 m.
- Apimtis
- 19 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų