Žiniasklaidos komercialėjimas spaudoje
Ištrauka
Vis dažniau ir dažniau girdime kalbų, jog šiandieninė žiniasklaida vis labiau komercialėja, nebegalime pasitikėti pateikiama medžiaga, dominuoja „žinių gamyba“, t.y., konkuruojama „kas greičiau“, o ne „kas geriau“. Būtent todėl menksta profesionali žurnalistika, etikos, informacijos rinkimo standartai. Taip Lietuva susiduria su komercija, todėl vis daugiau vietos spaudoje užima pramoginio žanro rašiniai, tačiau vis mažiau publikuojami kultūros ir mokslo įvykių apžvalgos, visuomenės reiškinių analizės. Komercialėjimo sąvoka Lietuvoje vartojama neseniai, nėra įtraukta į mokslines knygas ar žinynus, nėra sukurto šios sąvokos bendrinio apibrėžimo, tačiau ilgą laiką socialinių tyrimų rezultatai rodė, jog Lietuvos gyventojai patikimiausia institucija laiko žiniasklaidą, tačiau pastaruoju metu situacija keičiasi, kaip teigia Socialinių tyrimų instituto sociologas Tadas Leončikas (A.Sarcevičius, 2007) visuomenė mokosi mąstyti kritiškai ir suprasti, jog „žiniasklaidos turinį galima analizuoti, narstyti po kaulelį, atrasti, jog reprodukuojami stereotipai".
Reziumė
- Autorius
- laurute3
- Tipas
- Rašinys
- Dalykas
- Literatūra
- Kaina
- €1.89
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 30, 2013
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 3 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų