Ekonomika ir verslas / Rinkodara

„TREJOS GIRNOS“ ekologiškos duonos linijos marketingo komplekso analizė ir tobulinimas

0 atsiliepimų
Autorius:

„Trejos girnos“ ekologiška duonos produktų linija priklauso UAB „Plungės duonos kepiniai“ kepyklai, kuri savo veiklą pradėjo 1951 m. Nuo 1997 m. kepyklą įsigijo „Vičiūnų grupės“ koncernas, įmonė investavo dideles lėšas į naujus įregimus, išplėtė asortimentą, pagerino produktų kokybę. Šios investicijos kepyklai padėjo pasiekti svarbius pasiekimus, buvo sukurta receptūra pirmajai ekologiškai duonai. UAB „Plungės duonos kepiniai“ didžiuojasi ekologiškų produktų grupe ir yra viena didžiausių ekologiškų grūdų perdirbėjų Lietuvoje. 2003 m. UAB „Plungės duona“ suteiktas VŠĮ „Ekoagros“ sertifikatas, suteikiantis teisę gaminti ir produktus ženklinti kaip ekologiškus. „Trejos girnos“ ekologiška duonos produktų linija yra remiama Europos sąjungos lėšomis, kurios padeda bendrai informuoti vartotoją apie tokios duonos buvimą, bet ne apie patį prekės ženklą.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
4654 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • „Trejos girnos“ ekologiška duonos linija3
  • 1.1. „Trejos girnos“ ekologiškos duonos linijos makro aplinkos analizė4
  • 1.2. „Trejos girnos“ ekologiškos duonos linijos mikro aplinkos analizė6
  • 2.1. Prekė (1P)8
  • 2.2. Kaina (2P)10
  • 2.3. Paskirstymas (3P)11
  • 2.4. Rėmimas (4P)12
  • 3. „Trejos girnos“ ekologiškos duonos linijos SWOT (SSGG) analizė14
  • Pasiūlymai „Trejos girnos“ ekologiškos duonos linijos marketingo komplekso tobulinimui16
  • Literatūra18

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Kirby įgalioto atstovo Lietuvoje UAV „Valdo verslas“ marketingo komplekso analizė
Referatas Kirby įgalioto atstovo Lietuvoje UAV „Valdo verslas“ marketingo komplekso analizė

Tai marketingo vadybos 4P analizė. Darbe analizuojama valymo sistemos KIRBY imones atstovo lietuvoje UAB "Valdo [...]

AB “Malsena” marketingo komplekso elementų analizė
Referatas AB “Malsena” marketingo komplekso elementų analizė

Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie gamybos marketingą, kadangi gamybos sfera yra viena perspektyviausių [...]

“Red bull” marketingo komplekso analizė
Referatas “Red bull” marketingo komplekso analizė

Šiuolaikiniame pasaulyje [...]

Dantų pastos “Ecodenta” marketingo komplekso ir makroaplinkų analizė
Referatas Dantų pastos “Ecodenta” marketingo komplekso ir makroaplinkų analizė

Dantų pasta visame pasaulyje yra viena iš svarbiausių žmonių higienos priemonių. Daugelis žmonių, be šio [...]

Skalbimo miltelių
Referatas Skalbimo miltelių "Ariel" analizė pagal 4 marketingo komplekso elementus

Prekė – yra visa tai, kas gali tenkinti poreikį ir siūloma rinkai siekiant pirkėją sudominti [...]

Marketingo komplekso analizė
Diplominis darbas Marketingo komplekso analizė "Zara" drabužių parduotuvės pavyzdžiu

Šiuolaikinėms organizacijoms yra labai svarbu ne tik tinkamai pasirinkti, bet taip pat ir veiksmingai taikyti [...]

Walmart analizė ir marketingo programos tobulinimas
Referatas Walmart analizė ir marketingo programos tobulinimas

1.1 Walmart pristatymas ir charakteristikos Bendrovę 1962 m. įkūrė Semas Voltonas. Jis savo darbą pradėjo  dar [...]