Humanitariniai mokslai / Etninė kultūra

Socialinių tinklų forumų poveikis antrinės tradicijos šokių populiarinimui Lietuvoje

0 atsiliepimų
Autorius:

 Šiais aktyviais laikais žmonės tarpusavyje bendrauja ne vien gyvai, bet ir virtualiai, naudojant socialinius tinklus ar tiesiog įvairias programas internete. Šios interneto platybės — puslapiai ir socialiniai tinklai yra puiki vieta rodyti reklamą, pasiekiant didelį vartotojų kiekį. Reklama yra viena svarbiausių populiarinimo elementų, mūsų gyvenimuose ji yra seniai, tik prieš daug metų ji nebuvo labai populiari ir naudojama ant kiekvieno kampo, kaip dabar. Tad šiais technologijų kupinais laikais, reklamos poveikis ir populiarumas stipriai išaugo.

Reklamą galime rasti visur ir visokia forma, tai yra labai galingas įrankis kuris skatina pirkti, veikti, važiuoti ar rinktis. Pastaruoju metu produkcijos reklama socialiniuose tinkluose labai stipriai suaktyvėjo. Šioje terpėje lengva pasiekti vartotoją ir tai galima padaryti labai greitai, o tokiam skatinimui veikti, naudojamos įvairios internetinės priemones. Tikslingam ir veiksmingam šių priemonių naudojimui yra sukruti atskiri mokslai, kurie moko kaip sukurti gerą ir veikiančią reklamą, kokia reklama kokią auditoriją veikia ir kaip reklama skatina žmogų pirkti, eiti ar daryti.

Reklama yra neišvengiama ir populiarinant antrinės tradicijos šokius, nes antrinės tradicijos šokių, dabartiniame pasaulyje be reklamos neįsivaizduojame. Kaip ir antrinės tradicijos šokiai, šokami dabartiniuose šokių klubuose pasikeitė, taip ir jų viešinimas per tam tikrą laiką prisitaikė prie šiuolaikinių standartų. Dabar, kaip anksčiau, vien pasakojimų apie produktą neužtenka, reikia tuos pasakojimus perkelti į virtualią erdvę, pasakas pasakoti reklamų pavidalu.  

Gaila, bet tyrimų apie lietuviškų antrinės tradicijos šokių populiarumo priklausomybę nuo reklamos nėra arba tie tyrimai yra apie užsienio antrinės tradicijos šokius, tad šis darbas yra puiki pradžia norint sužinoti daugiau apie lietuviškų antrinės tradicijos šokių populiarumą. Antrinės tradicijos šokių renginiai vyksta kiekvieną savaitę, pagrindinė reklamos priemonė yra socialiniai tinklai ir internetinės platybės, dėl to labai svarbu nustatyti ar efektyvi yra kiek pakitusi forumų ir socialinių tinklų forumų reklama, dažniausiai naudojama populiarinant antrinės tradicijos šokių renginius.

Darbo problema: Koks internetinių forumų marketingo strategijos poveikis, populiarinant antrinės tradicijos šokius Lietuvoje?

Darbo objektas: Internetiniai forumai ir socialiniai tinklai, kaip marketingo strategija, populiarinant antrinės tradicijos šokius.

Darbo tikslas: Nustatyti, kokį poveikį socialiniuose tinkluose turi internetinių forumų marketingo strategija, populiarinant lietuviškus antrinės tradicijos šokius.

Hipotezė: Antrinės tradicijos šokių populiarumas priklauso nuo reklamos socialinių tinklų forumuose.

Darbo uždaviniai:

  1. Apibūdinti socialinių tinklų forumų strategiją, analizuojant literatūrinius šaltinius.
  2. Aptarti esamą antrinės tradicijos šokių ir jų renginių populiarumą.
  3. Nustatyti, ar internetinių forumų marketingo strategija yra veiksminga antrinės tradicijos šokių viešinimui ir reklamai.

Darbo tyrimo metodai :

  • Mokslinės literatūros analizė.
  • Periodinių leidinių analizė.
  • Internetinės informacijos šaltinių analizė.
  • Turinio analizė: 2017 metais mano kursiniam darbui atliktos apklausos rezultatai bus pravartūs šiam baigiamajam darbui. Dėl šios priežasties nebus vykdoma nauja apklausa, vietoj jos atliksiu kiekybinę turinio analizę. Turinio analizės metu bus kuriama socialinio tinklo grupė „Tradicinių šokių klubas FORUMAS“ ir tiriamas jos vartotojų aktyvumas, tuomet bus stebima jos poveikis antrinės tradicijos šokių populiarumui.
  • Statistinių duomenų analizė: bus analizuojamas aktyvių vartotojų skaičius, pagal statistinę grupės informaciją, tai truks apie 8 mėnesius.

 


 

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
13439 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • TURINYS
  • TURINYS2
  • BAIGIAMOJO DARBO ANOTACIJA3
  • VARTOJAMŲ SĄVOKŲ SĄRAŠAS.5
  • PROFESINIŲ KOMPETENCIJŲ SĄRAŠAS7
  • ĮVADAS8
  • 1. FORUMŲ MARKETINGO STRATEGIJA — GALIMYBĖS IR REIKŠMĖ POPULIARINANT ANTRINĖS TRADICIJOS ŠOKIUS10
  • 1.1. Forumų strategijos samprata10
  • 1.2. Reklama ir socialiniai tinklai.12
  • 1.3. Socialinių tinklų marketingo strategija tarptautinėje perspektyvoje16
  • 2. ANTRINĖS TRADICIJOS ŠOKIŲ POPULIARUMAS LIETUVOJE19
  • 2.1. Globalios forumų strategijos naudojimas antrinės tradicijos šokių populiarinimui Lietuvoje19
  • 2.2. Antrinės tradicijos šokių populiarinimo reikšmė22
  • 2.3. Antrinės tradicijos šokių populiarumo augimas26
  • 3. TYRIMAS — GRUPĖS (TŠK „FORUMAS“) KIEKYBINĖ TURINIO ANALIZĖ31
  • 3.1. Grupė — Tradicinių šokių klubas. FORUMAS31
  • 3.2. Aktyvumo ir populiarumo įtaka antrinės tradicijos šokių populiarumui34
  • 3.3. Ateities perspektyvos populiarinant antrinės tradicijos šokius forumo pagalba38
  • IŠVADOS43
  • REKOMENDACIJOS44
  • SUMARY45
  • ŠALTINIAI46

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Svarstomosios demokratijos prielaidos ir apraiškos virtualiuose socialiniuose tinkluose Lietuvoje
Diplominis darbas Svarstomosios demokratijos prielaidos ir apraiškos virtualiuose socialiniuose tinkluose Lietuvoje

Temos aktualumas: Žinių visuomenėje mūsų kasdieninio gyvenimo ir bendravimo rutinos yra persmelktos naujųjų komunikacinių technologijų.