Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Paslaugų marketingo komplekso elementų taikymo UAB “TELE2” įvertinimas

0 atsiliepimų
Autorius:
Paslaugų svarba kiekvieno žmogaus gyvenime neabejotina. Šiandien sunku įsivaizduoti savo gyvenimą be buitinių, mokymo, finansinių, gydymo, transporto ir daugybės kitų paslaugų. Paslaugų vartojimo intensyvumą ypač skatina nuolat atnaujinamos ir tobulinamos informacinės technologijos ir telekomunikacijos, leidžiančios žymiai pagreitinti ir palengvinti paslaugų prieinamumą, jų įsigyjimą. Taigi tai daro įtaką paslaugų sferai, kuri tampa vienu perspektyviausių ir sparčiausiai besivystančių ūkio sektorių. Vyraujant šioms tendencijoms šiandieninėje mokslo bei verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie paslaugų marketingą bei jo valdymo subtilybes. Tad ypač svarbus tampa paslaugų marketingo kompleksas. Efektyvus jo elementų taikymas padeda ne tik sukelti norimą reakciją rinkoje ir tenkinti vartotojų poreikius, bet ir įgalina jį tapti savotišku ginklu konkurencinėje paslaugų kovoje. Dėl šių priežasčių naudinga ir aktualu atlikti paslaugų marketingo komplekso analizę.
Šiai analizei ir vertinimui atlikti pasirinkta UAB ,,TELE2“. Ši bendrovė imponuoja tuo, jog vienuolikoje šalių veikianti ir 31 milijonui klientų paslaugas teikiantis ,,TELE2“ koncernas, šiuo metu yra populiariausias mobiliojo ryšio paslaugų teikėjas Lietuvoje.
Darbo objektas – paslaugų marketingo komplekso elementai.
Darbo tikslas – įvertinti UAB „TELE2” paslaugų marketingo komplekso elementų taikymą.
Minėtam tikslui pasiekti iškelti šie darbo uždaviniai:
1. Aptarti paslaugų marketingo teorinius aspektus.
2. Išanalizuoti UAB ,,TELE2“ veiklos specifiką ir paslaugų marketingo kompleksą.
3. Atlikti bendrovės klientų nuomonės tyrimą.
Šiems uždaviniams atlikti darbo metu buvo remtasi skirtingų marketingo specialistų, profesorių literatūra, UAB ,,TELE2“ darbuotojų suteikta informacija, atlikto tyrimo duomenimis, virtualioje erdvėje skelbiamomis publikacijomis ir statistiniais rodikliais bei asmenine patirtimi ir nuomone.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
13000 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • 1. TRUMPA PASLAUGŲ MARKETINGO ATSIRADIMO ISTORIJA4
  • 1.1. Paslaugų marketingo plėtros tendencijos ir perspektyvos5
  • 1.1. Paslaugų samprata, savybės ir klasifikacija6
  • 1.2. Paslaugų savybės7
  • 3. PASLAUGŲ MARKETINGO KOMPLEKSAS13
  • 4. UAB ,,TELE2“ VEIKLOS APŽVALGA16
  • 5. PASLAUGŲ MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ TAIKYMAS UAB ,,TELE2“21
  • 5.1. Paslauga21
  • 5.1.1. Privatiems klientams teikiamos paslaugos21
  • 5.1.2. Verslo klientams teikiamos paslaugos23
  • 5.1.3. Viešajam sektoriui teikiamos paslaugos24
  • 5.1.4. Papildomos ir pridėtinės paslaugos24
  • 5.2. Kaina28
  • 5.3. Vieta (paskirstymas)30
  • 5.4. Rėmimas31
  • 5.4.1. Reklama31
  • 5.4.2. Pozicionavimas33
  • 5.4.3. Pardavimo skatinimas34
  • 5.4.4. Ryšiai su visuomene34
  • 5.4.5. Asmeninis pardavimas35
  • 5.5. Procesai36
  • 5.6. Fizinis akivaizdumas37
  • 5.7. Žmonės (dalyviai)37
  • 6. KLIENTŲ NUOMONĖS APIE UAB ,,TELE2“ TAIKOMUS PASLAUGŲ MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTUS TYRIMAS39
  • 6.1. Tyrimo metodika39
  • 6.2. Tyrimo rezultatų analizė ir apibendrinimas39
  • IŠVADOS456
  • SUMMARY47
  • LITERATŪRA IR ŠALTINIAI48

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
AB “Malsena” marketingo komplekso elementų analizė
Referatas AB “Malsena” marketingo komplekso elementų analizė

Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie gamybos marketingą, kadangi gamybos sfera yra viena perspektyviausių [...]

“Red bull” marketingo komplekso analizė
Referatas “Red bull” marketingo komplekso analizė

Šiuolaikiniame pasaulyje [...]

Dantų pastos “Ecodenta” marketingo komplekso ir makroaplinkų analizė
Referatas Dantų pastos “Ecodenta” marketingo komplekso ir makroaplinkų analizė

Dantų pasta visame pasaulyje yra viena iš svarbiausių žmonių higienos priemonių. Daugelis žmonių, be šio [...]

UAB “Rūta” organizacija ir jos marketingo kompleksas
Referatas UAB “Rūta” organizacija ir jos marketingo kompleksas

Uždaroji akcinė bendrovė „RŪTA“ – ilgiausia istorija besididžiuojanti konditerijos įmonė Lietuvoje. „RŪTA“ gamina įvairių rūšių [...]

Skalbimo miltelių
Referatas Skalbimo miltelių "Ariel" analizė pagal 4 marketingo komplekso elementus

Prekė – yra visa tai, kas gali tenkinti poreikį ir siūloma rinkai siekiant pirkėją sudominti [...]

Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų marketingo komplekso vertinimas
Kursinis darbas Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų marketingo komplekso vertinimas

Rinkoje paslaugų įmonės veikia savitai ir dažniausiai visai kitaip negu pramonės įmonės. Jų veiklos ypatumai [...]

Marketingos komplekso taikymas „MTV DANIJOS“ televizijos kanalui
Kursinis darbas Marketingos komplekso taikymas „MTV DANIJOS“ televizijos kanalui

Norėdamos pelningiau plėtoti savo veiklą, įmonės privalo taikyti marketingą. Rinkos ekonomikos šalyse sėkminga įmonių veikla [...]

UAB “Alanta” paslaugų technologinė analizė
Kursinis darbas UAB “Alanta” paslaugų technologinė analizė

Turizmas – [...]

UAB “Kanrugė” marketingo veiklos tobulinimo galimybės
Diplominis darbas UAB “Kanrugė” marketingo veiklos tobulinimo galimybės

Ekonominio sunkmečio rinkos ekonomika bei didėjanti konkurencija tarp įmonių diktuoja naujas sąlygas smulkiam verslui, norint iššlaikyti [...]

“Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook
Diplominis darbas “Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook

Darbas buvo įvertintas 10. Trumpas aprašymas: Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjamos prekinio ženklo marketingo socialiniuose tinkluose problemos.

Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”
Diplominis darbas Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”

Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai [...]

UAB “Maxima”  marketingo analizė
Kursinis darbas UAB “Maxima” marketingo analizė

Marketingas, neatsiejama kiekvienos įmonės sudedamoji dalis, kurią žmonės vis labiau vysto, stengiasi ją tobulinti [...]

“Novaturas” paslaugų pasiūlos diferencijavimas, pozicionavimas ir komunikacija
Referatas “Novaturas” paslaugų pasiūlos diferencijavimas, pozicionavimas ir komunikacija

Įmonė “Novaturas” savo veiklą pradėjo 1999 metais. Ji savo klientams siūlo įvairias keliones, pagal kiekvieno [...]

AB “Lietuvos dujos” finansinis įvertinimas, planavimas ir prognozė
Kursinis darbas AB “Lietuvos dujos” finansinis įvertinimas, planavimas ir prognozė

Kad įmonė sėkmingai vystytų savo veiklą sistemiškai atliekama finansų vertinimas, t.y. objektyviai vertinama finansinė informacija.

“Corny big” marketingo analizė
Referatas “Corny big” marketingo analizė

Mūsų grupės darbo tikslas buvo savo nuožiūra pasirinkti prekę ir ją ištirti. Taigi, pasirinkome Vokietijos [...]