Ekonomika ir verslas / Rinkodara

UAB “Maxima” marketingo analizė

0 atsiliepimų
Autorius:
Marketingas, neatsiejama kiekvienos įmonės sudedamoji dalis, kurią žmonės vis labiau vysto, stengiasi ją tobulinti vardan vartotojų, kad jie susidomėtų siūlomomis paslaugomis ar prekėmis, bei pasirinktų būtent jų prekę, o ne konkurencinių įmonių ar bendrovių.
Temos aktualumas. Šiandieniniame pasaulyje marketingas užima plačią sferą ir pasireikšti gali per itin daug kelių, tokių kaip socialinė medija, video, blogai, internetiniai tinklapiai, televizija, radijas ir t.t. Ir jis mums svarbus visomis prasmėmis. Be marketingo įmonė neturės gerų pardavimų, pelningos veiklos, būtent tai užtikriną kelią į sėkmę.
Temos naujumas. Pasirinkta tema yra nauja tuo, jog dar nebuvo nagrinėtas MAXIMA LT, UAB marketingo kompleksas, taip pat duonos gaminių asortimentas.
Pasirinkimo motyvai. Šią temą ir bendrovę pasirinkta neatsitiktinai, nes sudomino kokiais būdais MAXIMA LT, UAB Lietuvoje užima lyderio pozicijas ir pritraukia galima sakyti visus Lietuvos gyventojus, kaip šioje bendrovėje išvystytas marketingas. Gal būt konkurencinės įmonės turėtų daug ko pasimokyti iš pasirinktos organizacijos.
Darbo objektas. MAXIMA LT, UAB marketingo kompleksas.
Darbo tikslas. Išanalizuoti MAXIMA LT, UAB marketingo veiklą.
Darbo uždaviniai:
1. Aprašyti MAXIMA LT, UAB valdymo sistemą.
2. Išanalizuoti MAXIMA LT, UAB marketingo strategiją.
3. Pateikti įmonės veiksmų planą.
Darbo atlikimo metodai. 1.Literatūros analizė, (nagrinėta Virvilaitė R., Valainytė I. Strateginis marketingo valdymas.- Kaunas: Technologija, 1996; 2. Pranulis V., Pajuodis A. ir kt. Marketingas. V., 1999; 2. Rastenis J. Kainodara.- Kaunas: Technologija, 2000 marketingo aplinkų, kainodaros, prekių ir paslaugų rėmimo klausimais),2. Dokumentų analizė ( Nagrinėta MAXIMA LT, UAB valdymo schema).
Darbo struktūra. Darbą sudaro 18 puslapių,1 paveikslėlis, 2 lentelės.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
4282 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS2
  • 1. MAXIMA LT, UAB charakteristika3
  • 1.1 Bendros žinios apie bendrovę4
  • 1.2 MAXIMA LT, UAB valdymo sistema4
  • 1.3 Bendrovės personalas5
  • 2. MAXIMA LT, UAB aplinkos analizė7
  • 2.1 MAXIMA LT, UAB SSGG analizė7
  • 2.2 Bendrovės aplinkos8
  • 2.3 Rinkos dalyviai ir konkurentų analizė9
  • 3. MAXIMA LT, UAB asortimentas, teikiamos paslaugos, strategija11
  • 3.1 Prekės aprašymas ir esamas asortimentas11
  • 3.2 MAXIMA LT, UAB marketingo strategija12
  • IŠVADOS17
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS18

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
AB “Malsena” marketingo komplekso elementų analizė
Referatas AB “Malsena” marketingo komplekso elementų analizė

Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie gamybos marketingą, kadangi gamybos sfera yra viena perspektyviausių [...]

“Red bull” marketingo komplekso analizė
Referatas “Red bull” marketingo komplekso analizė

Šiuolaikiniame pasaulyje [...]

Dantų pastos “Ecodenta” marketingo komplekso ir makroaplinkų analizė
Referatas Dantų pastos “Ecodenta” marketingo komplekso ir makroaplinkų analizė

Dantų pasta visame pasaulyje yra viena iš svarbiausių žmonių higienos priemonių. Daugelis žmonių, be šio [...]

“Corny big” marketingo analizė
Referatas “Corny big” marketingo analizė

Mūsų grupės darbo tikslas buvo savo nuožiūra pasirinkti prekę ir ją ištirti. Taigi, pasirinkome Vokietijos [...]

Maxima “Favorit” produktų analizė ir eksporto į Norvegiją galimybės
Referatas Maxima “Favorit” produktų analizė ir eksporto į Norvegiją galimybės

            Šiuolaikinėje aplinkoje prekybos įmonėms siekiant didinti savo pelną, reikia išnaudoti visas turimas galimybes. Dažniausiai [...]

UAB “Alanta” paslaugų technologinė analizė
Kursinis darbas UAB “Alanta” paslaugų technologinė analizė

Turizmas – [...]

Pasirinktos organizacijos elektroninio pardavimų kanalo analizė (“Parfum express”)
Referatas Pasirinktos organizacijos elektroninio pardavimų kanalo analizė (“Parfum express”)

- Pateikite trumpą organizacijos veiklos aprašymą. - Nustatykite: 1. Ar organizacija elektroninius pardavimus vykdo tik per [...]

Gamybos proceso analizė UAB “Tandemus”
Diplominis darbas Gamybos proceso analizė UAB “Tandemus”

Pasaulio rinkose mediena gerokai brango. Lietuvoje medienos apdirbimo pramonės šaka toliau vystosi ir auga. Pagrindinis būdas [...]

UAB “Kanrugė” marketingo veiklos tobulinimo galimybės
Diplominis darbas UAB “Kanrugė” marketingo veiklos tobulinimo galimybės

Ekonominio sunkmečio rinkos ekonomika bei didėjanti konkurencija tarp įmonių diktuoja naujas sąlygas smulkiam verslui, norint iššlaikyti [...]

Kontrolės sistemos analizė UAB “X”
Referatas Kontrolės sistemos analizė UAB “X”

ŠIS BAIGIAMASIS DARBAS KLASIFIKUOJAMAS KAIP REFERATAS, NES ANTRA DARBO DALIS ŠIUO METU NEBEAKTUALI. [...]

UAB “X” veiklos rezultatų ir juos įtakojančių veiksnių analizė
Tyrimas UAB “X” veiklos rezultatų ir juos įtakojančių veiksnių analizė

Tinkamai panaudoti analizės būdai teikia objektyvius analizuojamos įmonės veiklos rezultatus, kurie gali būti įmonės veiklos [...]

UAB “Aukso gijos” teisinės aplinkos analizė
Referatas UAB “Aukso gijos” teisinės aplinkos analizė

Brangakmeniai ir taurieji metalai yra tobuliausių elementų įsikūnijimas iš visų esamų gamtoje. Profesionalo ranka suteikia [...]

AB “Apranga” išorinės aplinkos analizė
Referatas AB “Apranga” išorinės aplinkos analizė

“Aprangos“ grupė – mažmeninės prekybos lyderė Baltijos šalyse, užimanti 35% Lietuvos drabužių parduotuvių rinkos. 2003-ųjų [...]

“Vilniaus duona” išorinės aplinkos analizė
Referatas “Vilniaus duona” išorinės aplinkos analizė

Išsamus ir geras darbas. [...]

AB “Anykščių vynas” analizė
Referatas AB “Anykščių vynas” analizė

Savo darbe naudojausi teorine literatūra bei AB „Anykščių vynas“, internetine medžiaga. Santykinių rodyklių skaičiavimas [...]