Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”

0 atsiliepimų
Autorius:
Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas, bei strategijos parengimas. Sudarydami rinkos strategiją, vadovai turi apsvarstyti organizacijos tikslinę rinką, produkto įvaizdį, kainų nustatymą, produktų politiką ir pardavimo strategiją. Marketingo strategija yra organizacijos vadybos planas, reikalingas pasirinktiems tikslams ir uždaviniams įgyvendinti. Jame pateikiamos priemonės ir būdai, reikalingi organizacijos paskirčiai ir tikslam pasiekti. Tikslinės rinkos segmentas. Svarbiausia marketingo strategijos problema yra tikslinės rinkos segmentas. Nustatydama rinkos segmentą, organizacija nusprendžia, ką ji aptarnaus. Produkto įvaizdis. Kiekvienas produktas turės įvaizdį; produktą gaminančiai organizacijai geriausia sąmoningai išsirinkti įvaizdį savo produktui ir jį tobulinti. Kainos nustatymo strategija. Pardavimo strategija turi įtakos, ar kuriamos aukštos kokybės ar žemos kokybės įvaizdis. Planuojamasis rinkos segmentas yra svarbus veiksnys, pasirenkant pardavimu strategijos tipą. Produktas gali būti parduodamas įvairiai: gamintojas gali pardavinėti produktą tiesiogiai pasitelkęs pardavimo personalą, gali būti kviečiami gamintojų atstovai produkto pateikimui galima pasitelkti marketingo organizacija, ir taip toliau.
Marketingo strategija pradedama rengti išanalizavus įmonės galimybes. Galimybės yra išorinės ir vidinės. Pranašumai įgyja įmonė turinti tokias pačias vidines galimybes kaip kita, bet sugebanti išorines aplinkos sąlygas panaudoti geriau negu jos konkurentai.
Dažnai įmonė iškelia savo tikslą - padidinti pelną. Šiam tikslui pasiekti būtina suformuluoti marketingo tikslus. Marketingo tikslai gali būti: prekės modifikavimas; rinkos plėtimas; pardavimų mastų didinimas, efektyviau naudojant reklamą. Tačiau tikslas pats savaime dar negarantuoja jo pasiekimo. Todėl būtina suformuluoti uždavinius šiems tikslams pasiekti. Uždaviniai turi būti konkretūs, išsprendžiami per nurodytą laikotarpį, nukreipti konkrečiam tikslui pasiekti.
Šio darbo tikslas – parengti marketingo strategiją AB "Kauno dujotiekio statyba" .
Darbo uždaviniai:
o Atlikti įmonės apžvalgą
o Atlikti įmonės esamą marketingo analizę
o Parengti įmonei marketingo startegijos planą
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
7126 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Įvadas1
  • 1. Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės misija ir tikslai2
  • 2. Įmonės perspektyvų tyrimas5
  • 2.1 Tarptautinė aplinka5
  • 2.2 Makroaplinkos analizė6
  • 2.2.1 Ekonominė aplinka6
  • 2.2.2 Politinė - teisinė aplinka8
  • 2.2.3 Konkurentinė aplinka9
  • 2.2.4 Socialinė-kultūrinė aplinka10
  • 2.2.5 Mokslinė - technologinė aplinka11
  • 2.2.6 Gamtinė aplinka12
  • 2.3 Mikroaplinkos analizė13
  • 2.3.1 Pirkėjai ir rinkos13
  • 2.3.2 Partneriai14
  • 2.3.3 Konkurentai14
  • 2.4 Įmonės marketingo komplekso analizė16
  • 2.4.1 Prekių analizė16
  • 2.4.2 Kainų analizė17
  • 2.4.3 Prekių paskirstymo analizė19
  • 2.4.4 Prekių rėmimo analizė19
  • 2.5 SSGG20
  • 2.6 Įmonės marketingo tikslai20
  • 3. Marketingo strategija21
  • 3.1. Konkuravimo būdo strategija21
  • 3.2. Marketingo strategijos pagal tikslinę rinką22
  • 3.3. Marketingo strategijos pagal pozicionavimą23
  • 3.4 Marketingo strategijos pagal marketingo komplekso elementus24
  • 3.4.1.Prekės strategija24
  • 3.4.2 Kainų strategija25
  • 3.4.3. Paskirstymo strategija26
  • 3.4.4. Rėmimo strategija26
  • 4. Marketingo strategijų įgyvendinimas27
  • Išvados29
  • Naudota literatūra30

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo teoriniai aspektai AB “Kauno dujotiekio statyba”
Diplominis darbas Darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo teoriniai aspektai AB “Kauno dujotiekio statyba”

Apie žmogiškuosius išteklius bendrovėse šnekama ir galima išgirsti labai dažnai, tai jau nebe naujiena, tačiau [...]

UAB “Kanrugė” marketingo veiklos tobulinimo galimybės
Diplominis darbas UAB “Kanrugė” marketingo veiklos tobulinimo galimybės

Ekonominio sunkmečio rinkos ekonomika bei didėjanti konkurencija tarp įmonių diktuoja naujas sąlygas smulkiam verslui, norint iššlaikyti [...]

AB “Malsena” marketingo komplekso elementų analizė
Referatas AB “Malsena” marketingo komplekso elementų analizė

Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie gamybos marketingą, kadangi gamybos sfera yra viena perspektyviausių [...]

“Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook
Diplominis darbas “Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook

Darbas buvo įvertintas 10. Trumpas aprašymas: Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjamos prekinio ženklo marketingo socialiniuose tinkluose problemos.

“Red bull” marketingo komplekso analizė
Referatas “Red bull” marketingo komplekso analizė

Šiuolaikiniame pasaulyje [...]

IĮ “X” kainodaros strategija
Referatas IĮ “X” kainodaros strategija

Individuali įmonė „Prie Ventos“ ketina nuomoti patalpas. Šio verslo teikiamos paslaugos yra patalpų nuoma, pirtis [...]

Paslaugų marketingo komplekso elementų taikymo UAB “TELE2” įvertinimas
Kursinis darbas Paslaugų marketingo komplekso elementų taikymo UAB “TELE2” įvertinimas

Paslaugų svarba kiekvieno žmogaus gyvenime neabejotina. Šiandien sunku įsivaizduoti savo gyvenimą be buitinių, mokymo, finansinių [...]

Dantų pastos “Ecodenta” marketingo komplekso ir makroaplinkų analizė
Referatas Dantų pastos “Ecodenta” marketingo komplekso ir makroaplinkų analizė

Dantų pasta visame pasaulyje yra viena iš svarbiausių žmonių higienos priemonių. Daugelis žmonių, be šio [...]

Kainodaros strategijos ir jos įgyvendinimo vertinimas UAB “X”
Kursinis darbas Kainodaros strategijos ir jos įgyvendinimo vertinimas UAB “X”

Įmonėje kainodaros klausimai turėtų būti nagrinėjami jos bendrame marketingo veiklos kontekste. Tai reiškia, kad, prieš [...]

UAB “Rūta” organizacija ir jos marketingo kompleksas
Referatas UAB “Rūta” organizacija ir jos marketingo kompleksas

Uždaroji akcinė bendrovė „RŪTA“ – ilgiausia istorija besididžiuojanti konditerijos įmonė Lietuvoje. „RŪTA“ gamina įvairių rūšių [...]

Įmonės UAB “Kūbas” strateginio valdymo sistemos analizė
Kursinis darbas Įmonės UAB “Kūbas” strateginio valdymo sistemos analizė

Temos aktualumas. Strategijos esmė - rasti tinkamiausią būdą geriausiems rezultatams pasiekti ir padidinti bendrą įmonės [...]

Marketingo valdymo metodai ir jų taikymas kuriant reklamos strategiją maisto pramonės įmonėse
Referatas Marketingo valdymo metodai ir jų taikymas kuriant reklamos strategiją maisto pramonės įmonėse

Lietuvai palaipsniui integruojantis į Vakarų pasaulio ekonomiką, svarbu į visus organizacijoms įtaką darančius procesus žvelgti [...]

Pasirinktos organizacijos elektroninio pardavimų kanalo analizė (“Parfum express”)
Referatas Pasirinktos organizacijos elektroninio pardavimų kanalo analizė (“Parfum express”)

- Pateikite trumpą organizacijos veiklos aprašymą. - Nustatykite: 1. Ar organizacija elektroninius pardavimus vykdo tik per [...]

Kaimo turizmo sodybos “Rambynas” verslo planas
Verslo planas Kaimo turizmo sodybos “Rambynas” verslo planas

Vienas iš svarbiausių etapų, pradedant savo verslą, yra verslo plano sudarymas. Verslo planas – tai [...]

Etikos kodeksas UAB “X”
Referatas Etikos kodeksas UAB “X”

Tarpusavio santykių valdymo procese kultūros taisyklių formavimas ypač svarbus šiandien, kai mes formuojame laisvos rinkos [...]