Kainodaros strategijos ir jos įgyvendinimo vertinimas UAB “X”

20 psl. / 4578 žod.

Ištrauka

Įmonėje kainodaros klausimai turėtų būti nagrinėjami jos bendrame marketingo veiklos kontekste. Tai reiškia, kad, prieš pradedant spręsti kainodaros klausimus, įmonė turi apsispręsti, kokios rinkos yra perspektyvios, kokiais išskirtinumais įmonė disponuoja, kas yra jos tikslinis vartotojas ir t.t. Tik išsisprendus šiuos klausimus galima pradėti galutinai formuoti kainų politiką įmonėjeKaina yra vienas pagrindinių firmos rinkos politikos elementų ir yra panaudojama efektyviausiai tada, kai ji naudojama kartu su kitais realizavimo proceso elementais. Nustatant konkrečias kainas įmonė remiasi kainų politika, vadovaujasi parengtos strategijos principais, iškelia savo įmonės tikslus.Šio darbo tikslas - remiantis teorine medžiaga ištirti kainodaros strategiją ir jos įgyvendinimo vertinimą UAB „Čili Holdings“. Tyrimo objektas - UAB „Čili Holdings kainodaros strategiją.Šio kursinio projekto uždaviniai:Išnagrinėti teorinę medžiagą;Apibūdinti nagrinėjamą įmonę;Aptarti įmonės kainodaros strategiją ir jos įgyvendinimo vertinimą


Turinys

  • Turinys2
  • Įvadas3
  • TEORINĖ DALIS4
  • 1.Kainodaros politika ir strategija4
  • Kainos samprata ir funkcijos4
  • Kainodaros tikslai6
  • Kainodaros metodai ir jų taikymo prielaidos7
  • Kainodaros strategija8
  • Kainų strategijos rengimo etapai10
  • Kainų nuolaidų sistema11
  • 2.Strategijos įgyvendinimas14
  • Strategijos įgyvendinimo programos14
  • Užduočių rengimas ir komunikacija15
  • PRAKTINĖ DALIS16
  • 1.Nagrinėjamos įmonės charekteristika ir apibūdinimas16
  • Bendra informacija16
  • Teisinė įmonės veikla ir organizavimo forma16
  • Įmonės valdymo struktūra16
  • 2.UAB“Čili Holdings“rikos apibūdinomas17
  • Įmonės išoriniai veiksniai17
  • Šakos rikos tipo identifikavimas17
  • 3.Įmonės kainodaros strategija18
  • 4.Taikomos kainų nuolaidos18
  • Išvados19
  • Literatūra20

Reziumė

Autorius
reginusssik
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 22, 2014
Publikuotas
2011 m.
Apimtis
20 psl.

Susiję darbai

Kainodaros organizavimas UAB “x”

Rinkodara Kursinis darbas 2007 m. donatas
Kainodara sudėtingas prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, tai tam tikras rinkos barometras. Kainą parodo visą kainodaros veiksnių sistemą. Jos nustatymas yra vienas svarbiausių įmonės...

Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”

Rinkodara Diplominis darbas donatak
Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas, bei...

IĮ “X” kainodaros strategija

Rinkodara Referatas 2010 m. audriul
Individuali įmonė „Prie Ventos“ ketina nuomoti patalpas. Šio verslo teikiamos paslaugos yra patalpų nuoma, pirtis ir kubilas. Paslaugas teikti nuspręsta ištyrus rinką, išanalizavus...