Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Kainodaros strategijos ir jos įgyvendinimo vertinimas UAB “X”

0 atsiliepimų
Autorius:

Įmonėje kainodaros klausimai turėtų būti nagrinėjami jos bendrame marketingo veiklos kontekste. Tai reiškia, kad, prieš pradedant spręsti kainodaros klausimus, įmonė turi apsispręsti, kokios rinkos yra perspektyvios, kokiais išskirtinumais įmonė disponuoja, kas yra jos tikslinis vartotojas ir t.t. Tik išsisprendus šiuos klausimus galima pradėti galutinai formuoti kainų politiką įmonėje
Kaina yra vienas pagrindinių firmos rinkos politikos elementų ir yra panaudojama efektyviausiai tada, kai ji naudojama kartu su kitais realizavimo proceso elementais. Nustatant konkrečias kainas įmonė remiasi kainų politika, vadovaujasi parengtos strategijos principais, iškelia savo įmonės tikslus.
Šio darbo tikslas - remiantis teorine medžiaga ištirti kainodaros strategiją ir jos įgyvendinimo vertinimą UAB „Čili Holdings“.
Tyrimo objektas - UAB „Čili Holdings kainodaros strategiją.
Šio kursinio projekto uždaviniai:
Išnagrinėti teorinę medžiagą;
Apibūdinti nagrinėjamą įmonę;
Aptarti įmonės kainodaros strategiją ir jos įgyvendinimo vertinimą

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
4578 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Turinys2
  • Įvadas3
  • TEORINĖ DALIS4
  • 1.Kainodaros politika ir strategija4
  • Kainos samprata ir funkcijos4
  • Kainodaros tikslai6
  • Kainodaros metodai ir jų taikymo prielaidos7
  • Kainodaros strategija8
  • Kainų strategijos rengimo etapai10
  • Kainų nuolaidų sistema11
  • 2.Strategijos įgyvendinimas14
  • Strategijos įgyvendinimo programos14
  • Užduočių rengimas ir komunikacija15
  • PRAKTINĖ DALIS16
  • 1.Nagrinėjamos įmonės charekteristika ir apibūdinimas16
  • Bendra informacija16
  • Teisinė įmonės veikla ir organizavimo forma16
  • Įmonės valdymo struktūra16
  • 2.UAB“Čili Holdings“rikos apibūdinomas17
  • Įmonės išoriniai veiksniai17
  • Šakos rikos tipo identifikavimas17
  • 3.Įmonės kainodaros strategija18
  • 4.Taikomos kainų nuolaidos18
  • Išvados19
  • Literatūra20

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
IĮ “X” kainodaros strategija
Referatas IĮ “X” kainodaros strategija

Individuali įmonė „Prie Ventos“ ketina nuomoti patalpas. Šio verslo teikiamos paslaugos yra patalpų nuoma, pirtis [...]

Kainodaros organizavimas UAB “x”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB “x”

Kainodara sudėtingas prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, tai tam tikras rinkos barometras. Kainą parodo visą kainodaros [...]

AB “Ragutis” verslo strategijos
Referatas AB “Ragutis” verslo strategijos

1. AB „Ragutis“ net ekonominio nuosmūkio laikotarpiu stabiliai laikosi trečioje vietoje Lietuvos alaus rinkoje bei didina [...]

Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”
Diplominis darbas Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”

Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai [...]

Bankroto rizikos vertinimas uab “x”
Diplominis darbas Bankroto rizikos vertinimas uab “x”

X įmonė darbe yra konkreti įvardinta įmonė. Kiekviena komercinė struktūra rinkos sąlygomis siekia gauti pelną. Tačiau [...]

AB “Anykščių vynas” strategine analizė
Kursinis darbas AB “Anykščių vynas” strategine analizė

Dinamiškai kintančioje aplinkoje bei aštrioje konkurencinėje kovoje įmonės sugeba aktyviai veikti, jeigu jos moka apsibrėžti [...]

AB “Lietuvos paštas” veiklos modernizavimo vertinimas Ignalinos skyriaus darbuotojų požiūriu
Kursinis darbas AB “Lietuvos paštas” veiklos modernizavimo vertinimas Ignalinos skyriaus darbuotojų požiūriu

Temos ištirtumas. Modernizavimo sampratą nagrinėjo Lietuvos bei užsienio mokslininkai, tokie kaip Raipa A., (2009); Inglehart [...]

Praktikos ataskaita: AB “City Service” finansinė strategija
Praktikos ataskaita Praktikos ataskaita: AB “City Service” finansinė strategija

Tam, kad būtų užtikrintas sėkmingas įmonės vystymasis šiuolaikinėmis sąlygomis, vadovams visų pirma būtina sugebėti realiai [...]

Finansinės veiklos analizė ir vertinimas UAB “X”
Kursinis darbas Finansinės veiklos analizė ir vertinimas UAB “X”

Įmonės finansiniams metams pasibaigus, parengiama metinė finansinė atskaitomybė, kurioje pateikiama informacija apie tai, kaip įmonė [...]

Įmonės UAB “Kūbas” strateginio valdymo sistemos analizė
Kursinis darbas Įmonės UAB “Kūbas” strateginio valdymo sistemos analizė

Temos aktualumas. Strategijos esmė - rasti tinkamiausią būdą geriausiems rezultatams pasiekti ir padidinti bendrą įmonės [...]

Įmonės “Coffee Inn” įvaizdžio vertinimas ir jo gerinimo galimybės
Diplominis darbas Įmonės “Coffee Inn” įvaizdžio vertinimas ir jo gerinimo galimybės

Temos aktualumas. Šiais laikais įvaizdis ir jo formavimas vaidina labai svarbų vaidmenį visuomenėje. Ypatingai tai [...]

Strateginė AB “Teo” analizė
Kursinis darbas Strateginė AB “Teo” analizė

 Strategija ekonomikoje yra galimų būdų, įgyvendinant įmonės misiją ir tikslus nustatymas, įvertinimas ir tinkamiausio pasirinkimas. Strateginis [...]

UAB “Alanta” paslaugų technologinė analizė
Kursinis darbas UAB “Alanta” paslaugų technologinė analizė

Turizmas – [...]

Pasirinktos organizacijos elektroninio pardavimų kanalo analizė (“Parfum express”)
Referatas Pasirinktos organizacijos elektroninio pardavimų kanalo analizė (“Parfum express”)

- Pateikite trumpą organizacijos veiklos aprašymą. - Nustatykite: 1. Ar organizacija elektroninius pardavimus vykdo tik per [...]

Gamybos proceso analizė UAB “Tandemus”
Diplominis darbas Gamybos proceso analizė UAB “Tandemus”

Pasaulio rinkose mediena gerokai brango. Lietuvoje medienos apdirbimo pramonės šaka toliau vystosi ir auga. Pagrindinis būdas [...]