Ekonomika ir verslas / Rinkodara

UAB “Kosmelita” parduotuvių tinklo Eurokos įvaizdžio įtaka prekių pardavimui

0 atsiliepimų
Autorius:
Temos aktualumas. Įvairiausių sričių – filosofijos, socialinės psichologijos, politikos, rinkodaros, personalo vadybos, strateginio valdymo, komunikacijos, reklamos, viešųjų ryšių, dizaino, mados, grožio... – žinovų pateikiamas įvaizdžio supratimas turi skirtingą skaitiklį. Vardiklis – tas pats: įvaizdis XXI amžiuje tapo komerciniu produktu, turinčiu tam tikrą apibrėžtą vertę. Mūsų laikmečio informacijos erdvė perpildyta įvairiausių įvaizdžių, kurie jau sėkmingai gyvena savo gyvenimą.
Geras įvaizdis yra tiek pat svarbus kaip ir naujos technologijos, verslo planas, darbuotojai ar bendrovės vietos parinkimas. Teisingai naudojamas, jis gali būti efektyvi priemonė darant įtaką potencialių vartotojų elgsenai. Patikimas bendrovės įvaizdis taip pat gali užtikrinti ilgalaikę verslo sėkmę. Padidėja pardavimai, pritraukiami nauji verslo partneriai, vartotojams yra garantuojama teikiamų paslaugų kokybė, o taip pat bendrovė tampa pranašesnė prieš konkurentus.
Kad įvaizdžio formavimas darytų norimą poveikį esamiems ir potencialiems vartotojams, bendrovė įvaizdį turi kurti planingai. Teigiamas bendrovės įvaizdis nėra atsitiktinis, jis yra sukuriamas, pasiekiamas, o kartu ir valdomas. Taigi norint pritraukti daugiau tikslinių rinkų, bendrovės įvaizdį būtina formuoti ir nuolatos tobulinti pasitelkiant pačias efektyviausias priemones.
Darbo problema. UAB KOSMELITA parduotuvių EUROKOS mažėjantis prekių pardavimas.
Darbo tikslas: Išanalizuoti ir įvertinti UAB KOSMELITA parduotuvių EUROKOS įvaizdį ir numatyti priemones pardavimo didinimui.
Darbo objektas: UAB KOSMELITA parduotuvių EUROKOS įvaizdis.
Darbo uždaviniai:
• Išanalizuoti mokslinę literatūrą;
• Išanalizuoti ir įvertinti UAB KOSMELITA vidinę aplinką;
• Išanalizuoti ir įvertinti UAB KOSMELITA išorinę aplinką;
• Įvertinti UAB KOSMELITA rėmimo komplekso elementus;
• Pateikti išvadas ir siūlymus įvaizdžio tobulinimui.
Darbo metodai:
1. Mokslinių literatūros šaltinių analizė;
2. Pirminių ir antrinių duomenų analizė;
3. Apklausa;
4. Stebėjimas.

Darbo struktūra: Darbas yra sudarytas iš dviejų dalių. Pirmoji – teorinė dalis, kurioje analizuojant mokslinę literatūrą, pirminius ir antrinius duomenis yra aptariama įvaizdžio samprata ir įvaizdžio tipai. Taip pat yra aprašoma išorinės ir vidinės aplinkos įtaka įvaizdžiui. Nurodomi įvaizdžio formavimo procesai ir analizuojama rėmimo kompleksų įtaka įvaizdžio formavime. Be viso to dar yra analizuojamas ir prekių pardavimas. Antroji – analitinė dalis. Šioje dalyje pristatomos parduotuvės EUROKOS. Remiantis atliktu tyrimu yra nurodoma tikslinė EUROKOS rinka. Taip pat yra analizuojama vidinė ir išorinė EUROKOS aplinka. Be viso to yra pateikimas parduotuvių EUROKOS rėmimo elementų vertinimas. Paskutinėje šio skyriaus dalyje yra pateikimas EUROKOS parduotuvių esančių Utenoje įvaizdžio vertinimas ir pateikiami siūlymai kaip būtų galima pagerinti šių parduotuvių įvaizdį, kad nemažėtų prekių pardavimas.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
10837 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS5
  • 1. ĮMONĖS ĮVAIZDIS TEORINIU ASPEKTU7
  • 1.1 Įmonės įvaizdžio samprata7
  • 1.2 Įvaizdžio tipai9
  • 1.3 Išorinės ir vidinės aplinkos įtaka įvaizdžiui11
  • 1.4 Įvaizdžio formavimo procesas14
  • 1.5 Rėmimo komplekso elementai įvaizdžio formavime19
  • 1.6 Prekių pardavimas21
  • 2. UAB KOSMELITA PARDUOTUVIŲ EUROKOS ĮVAIZDŽIO ĮTAKA PREKIŲ PARDAVIMUI24
  • 2.1. UAB KOSMELITA parduotuvių EUROKOS pristatymas24
  • 2.2 UAB KOSMELITA parduotuvių EUROKOS vidinės aplinkos analizė29
  • 2.3 UAB KOSMELITA parduotuvių EUROKOS išorinės aplinkos analizė33
  • 2.4 UAB KOSMELITA parduotuvių EUROKOS rėmimo elementų vertinimas39
  • 2.4 UAB KOSMELITA parduotuvių EUROKOS įvaizdžio vertinimas43
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI47
  • SANTRAUKA UŽSIENIO KALBA48
  • LITERATŪRA50
  • PRIEDAI52

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Parduotuvių tinklo
Referatas Parduotuvių tinklo "Eurokos" maisto papildų pardavimo programa

UAB ,,KOSMELITA“ MAISTO PAPILDŲ PARDAVIMO PROGRAMA Siekiant efektyvių įmonės pardavimų, svarbu parengti pardavimų programą, kurioje būtų [...]

Įvaizdžio pakeitimo įtaka „Benu“ vaistinių tinklo veiklai
Praktikos ataskaita Įvaizdžio pakeitimo įtaka „Benu“ vaistinių tinklo veiklai

Vaistai – pagrindinė šiuolaikinio gydymo priemonė. Įvairūs atlikti rinkos tyrimai rodo, kad vaistų rinka vis [...]

Asmeninio pardavimo įtaka prekių pasirinkimui
Referatas Asmeninio pardavimo įtaka prekių pasirinkimui

Darbo aktualumas: Dauguma įmonių siūlo įvairias akcijas, nuolaidas, reklamas, tačiau nesusimąsto, kad dažnai priemonė [...]

,,Eurokos“ parduotuvės prekių asortimento formavimo tyrimas
Kursinis darbas ,,Eurokos“ parduotuvės prekių asortimento formavimo tyrimas

Temos aktualumas. Besikeičiančios ekonominės, socialinės ir politinės sąlygos pasaulyje daro didelę įtaką verslui. Kiekviena įmonė [...]

UAB
Diplominis darbas UAB "Kosmelita" parduotuvės "Eurokos" pikėjų aptarnavimo gerinimas

Temos aktualumas. Kiekviena organizacija turi tam tikras nustatytas elgesio normas, kurios apibūdina pageidaujamą darbuotojų elgesį.

Pasirinktos organizacijos elektroninio pardavimų kanalo analizė (“Parfum express”)
Referatas Pasirinktos organizacijos elektroninio pardavimų kanalo analizė (“Parfum express”)

- Pateikite trumpą organizacijos veiklos aprašymą. - Nustatykite: 1. Ar organizacija elektroninius pardavimus vykdo tik per [...]

Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui
Diplominis darbas Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui

Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui. Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo [...]

Sezoniškumo įtaka prekiu paklausos prognozavimui
Referatas Sezoniškumo įtaka prekiu paklausos prognozavimui

SEZONIŠKUMO ĮTAKA PREKIŲ PAKLAUSOS PROGNOZAVIMUI. "Šiame darbe aptarsime teorinius prekių paklausos modelius bei jos pokyčius nulemiančius [...]

Pardavimų UAB
Diplominis darbas Pardavimų UAB "Avitelos prekyba" elektroninėje parduotuvėje skatinimas

Temos naujumas ir aktualumas. Šiuo metu Lietuvoje elektroninė prekyba yra pakilimo stadijoje, kuriamos naujos elektroninės [...]

Vaikiškų prekių parduotuvės verslo planas
Verslo planas Vaikiškų prekių parduotuvės verslo planas

Steigiant naują įmonę svarbu įvertinti ją supančią aplinką. Labai svarbu numatyti būsimos prekybos įmonės ateitį [...]

Vadovavimo stiliaus įtaka UAB “Anykščių vandenys” personalo mikroklimatui
Diplominis darbas Vadovavimo stiliaus įtaka UAB “Anykščių vandenys” personalo mikroklimatui

tema Vadovavimo stiliaus įtaka UAB ,,Anykščių Vandenys” personalo mikroklimatui. Baigiamojo darbo tikslas – išsiaiškinti šioje įmonėje [...]

Naminių gyvūnėlių priežiūros prekių parduotuvė
Verslo planas Naminių gyvūnėlių priežiūros prekių parduotuvė

Verslo planas skirtas bendram supratimui, kaip vyksta ekonominiai procesai, rinkodara. Tai ne universitetinis darbas, todėl [...]

Europos centrinio banko veikla ir jo įtaka Lietuvai
Referatas Europos centrinio banko veikla ir jo įtaka Lietuvai

Europos centrinių bankų sistema (ECBS) įkurta remiantis Mastrichto sutartimi ir Europos centrinių bankų sistemos ir [...]

Ekonominės krizės įtaka AB “Vilkyšių pieninė” finansiniams rodikliams
Referatas Ekonominės krizės įtaka AB “Vilkyšių pieninė” finansiniams rodikliams

Ekonominė krizė – ryškus pasaulio, žemyno, šalies ar regiono, atskiro ekonominio objekto ar subjekto ekonominės [...]

Vartotojų elgsenos įtaka AB „Pieno žvaigždės“ ekologiško jogurto „Bios“ pardavimams
Diplominis darbas Vartotojų elgsenos įtaka AB „Pieno žvaigždės“ ekologiško jogurto „Bios“ pardavimams

Anotacija AB „Pieno žvaigždės“ viena iš lyderių organizacijų rinkoje siūlanti savo klientams platų asortimentą pieno produkcijos.