AB “Audimas” prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai

40 psl. / 8346 žod.

Ištrauka

Kauno mieste įsikūrusios bendrovės „Audimas“ veikla sukoncentruota ties sporto ir laisvalaikio aprangos prekių gamyba ir pardavimu didmeninės ir mažmeninės prekybos tinkle. AB „Audimas“ – tai didžiausia Lietuvoje sporto ir laisvalaikio aprangos prekių gamintoja. Tradicijas ir šiuolaikines tendencijas sugebanti derinti bendrovė susilaukia palankaus įvertinimo Lietuvoje ir Europoje. AB „Audimas, gamindamas ir parduodamas proto ir laisvalaikio aprangos prekes, Lietuvos rinkoje susiduria su stipria konkurencija. Intensyvi konkurencija reikalauja esminių veiksmų, valdant prekių ženklus. Tai ypač aktualu ir AB „Audimas“. Kad įmonės prekės ženklas stiprus prekės ženklas turi turėti turtingą ir aiškų identitetą. Įvaizdis turi perteikti prekės ženklo koncepciją su realia patirtimi, atitinkančia prekės ženklo supratimą. Dabartinis vartotojas ieško ir nori patirti unikalaus ir ypatingo, susijusio su prekės ženklu. Prekės ženklo įvaizdžio neatitikimas vartotojo lūkesčiams suteikia progą veikti konkurentams, todėl labai svarbu nuolat stiprinti prekės ženklo įvaizdį ir taip stiprinti prekės ženklo įvaizdį aštrios konkurencijos sąlygomis.

Darbo objektas – AB „AUDIMAS“ AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje stiprinimo sprendimai.Darbo tikslas – empiriškai nustatyti AB „AUDIMAS“ AUDIMAS prekės ženklo įvaizdį Lietuvos rinkoje bei pateikti siūlymus įvaizdžio stiprinimuiDarbo uždaviniai:1. Atlikti AB „AUDIMAS“ veiklos analizę.2. Pristatyti AB „AUDIMAS“ AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje empirinio tyrimo metodologines nuostatas, atlikti tyrimą ir pateikti jo rezultatų analizę.3. Apibendrinti AB “AUDIMAS” AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio tyrimo rezultatus bei nustatyti AUDIMAS prekės ženklo įvaizdį Lietuvos rinkoje.4. Pateikti siūlymus AB “AUDIMAS” AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje pozicijų stiprinimui.


Turinys

  • ĮVADAS2
  • 1. AB „AUDIMAS“ veiklos analizė3
  • 2. AB „AUDIMAS“ AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje empirinis tyrimas8
  • 2.1. Tyrimo metodika……………………………………………………………………8
  • 2.2. Kokybinio tyrimo projektavimas, eiga ir rezultatai……………………………….10
  • 2.3. Kiekybinio tyrimo projektavimas, eiga ir rezultatai………………………………14
  • 3. AB “AUDIMAS” AUDIMAS prekės ženklo esamo įvaizdžio Lietuvos rinkoje nustatymas27
  • 4. AB „AUDIMAS” AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje stiprinimo sprendimai32
  • IŠVADOS34
  • LITERATŪRA37
  • PRIEDAI38

Reziumė

Autorius
klebonas
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€9.90
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 10, 2014
Publikuotas
2008 m.
Apimtis
40 psl.

Atsiliepimai

Patvirtintas užsakymas
gerai

Susiję darbai

UAB “Rūta” prekės ženklo žinomumas

Rinkodara Diplominis darbas 2013 m. dzastyna
Temos naujumas ir aktualumas. Prekės ženklo žinomumas yra vienas labiausiai veikiančių lojalumą ir pastovius pirkimus. Vartotojai šiuolaikinėje konkurencingoje rinkoje gauna daugybę žinučių ir...

Kavos “Paulig” rinkodarinė analizė

Rinkodara Referatas dzastyna
Temos aktualumas: Sunku įsivaizduoti šiuolaikinio žmogaus gyvenimą be kavos puodelio. Kava geriama ir namie, ir svečiuose, ir darbe. Tačiau retas gali pasakyti...