Ekonomika ir verslas / Rinkodara

AB “Audimas” prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai

1 atsiliepimas
Autorius:

Kauno mieste įsikūrusios bendrovės „Audimas“ veikla sukoncentruota ties sporto ir laisvalaikio aprangos prekių gamyba ir pardavimu didmeninės ir mažmeninės prekybos tinkle. AB „Audimas“ – tai didžiausia Lietuvoje sporto ir laisvalaikio aprangos prekių gamintoja. Tradicijas ir šiuolaikines tendencijas sugebanti derinti bendrovė susilaukia palankaus įvertinimo Lietuvoje ir Europoje. AB „Audimas, gamindamas ir parduodamas proto ir laisvalaikio aprangos prekes, Lietuvos rinkoje susiduria su stipria konkurencija. Intensyvi konkurencija reikalauja esminių veiksmų, valdant prekių ženklus. Tai ypač aktualu ir AB „Audimas“.
Kad įmonės prekės ženklas stiprus prekės ženklas turi turėti turtingą ir aiškų identitetą. Įvaizdis turi perteikti prekės ženklo koncepciją su realia patirtimi, atitinkančia prekės ženklo supratimą. Dabartinis vartotojas ieško ir nori patirti unikalaus ir ypatingo, susijusio su prekės ženklu. Prekės ženklo įvaizdžio neatitikimas vartotojo lūkesčiams suteikia progą veikti konkurentams, todėl labai svarbu nuolat stiprinti prekės ženklo įvaizdį ir taip stiprinti prekės ženklo įvaizdį aštrios konkurencijos sąlygomis.

Darbo objektas – AB „AUDIMAS“ AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje stiprinimo sprendimai.
Darbo tikslas – empiriškai nustatyti AB „AUDIMAS“ AUDIMAS prekės ženklo įvaizdį Lietuvos rinkoje bei pateikti siūlymus įvaizdžio stiprinimui
Darbo uždaviniai:
1. Atlikti AB „AUDIMAS“ veiklos analizę.
2. Pristatyti AB „AUDIMAS“ AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje empirinio tyrimo metodologines nuostatas, atlikti tyrimą ir pateikti jo rezultatų analizę.
3. Apibendrinti AB “AUDIMAS” AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio tyrimo rezultatus bei nustatyti AUDIMAS prekės ženklo įvaizdį Lietuvos rinkoje.
4. Pateikti siūlymus AB “AUDIMAS” AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje pozicijų stiprinimui.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
8346 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS2
  • 1. AB „AUDIMAS“ veiklos analizė3
  • 2. AB „AUDIMAS“ AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje empirinis tyrimas8
  • 2.1. Tyrimo metodika……………………………………………………………………8
  • 2.2. Kokybinio tyrimo projektavimas, eiga ir rezultatai……………………………….10
  • 2.3. Kiekybinio tyrimo projektavimas, eiga ir rezultatai………………………………14
  • 3. AB “AUDIMAS” AUDIMAS prekės ženklo esamo įvaizdžio Lietuvos rinkoje nustatymas27
  • 4. AB „AUDIMAS” AUDIMAS prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje stiprinimo sprendimai32
  • IŠVADOS34
  • LITERATŪRA37
  • PRIEDAI38

Skaitytojų atsiliepimai

tik darbą įsigijusių klientų įvertinimai
gerai
, 2015-03-03

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
UAB “Odinės kojinės” prekės įėjimo į rinką galimybės ir grėsmės
Referatas UAB “Odinės kojinės” prekės įėjimo į rinką galimybės ir grėsmės

Kiekvienas iš mūsų yra nors kartą pasakęs : „Kaip gerai būtų turėti savo verslą ir [...]

“Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook
Diplominis darbas “Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook

Darbas buvo įvertintas 10. Trumpas aprašymas: Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjamos prekinio ženklo marketingo socialiniuose tinkluose problemos.

Prekinio ženklo skleidžiamos žinutės ir jos kuriamo įvaizdžio svarba mados vartotojiškume Lietuvoje
Kursinis darbas Prekinio ženklo skleidžiamos žinutės ir jos kuriamo įvaizdžio svarba mados vartotojiškume Lietuvoje

Šiandieninėje visuomenėje mada užima labai svarbų vaidmenį. Kiekvieną dieną matome parduotuvių virtrinas pilnas naujausių sezono [...]

Prekės ženklo “Rūta” asociacijų analizė
Referatas Prekės ženklo “Rūta” asociacijų analizė

Pasak R. Urbanskienės ir R. Vaitkienės (2006), prekės ženklo asociacijos arba prekės ženklo vertybių visuma [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Į rinką sieksime įvesti naują prekę – „Supamą lopšį-kėdę“.Tėvams auginti vaikus nėra labai lengva, tai [...]

UAB “Rūta” prekės ženklo žinomumas
Diplominis darbas UAB “Rūta” prekės ženklo žinomumas

Temos naujumas ir aktualumas. Prekės ženklo žinomumas yra vienas labiausiai veikiančių lojalumą ir pastovius pirkimus.

Prekės ženklo įvaizdis: arbatos įvaizdžio vertinimas
Kursinis darbas Prekės ženklo įvaizdis: arbatos įvaizdžio vertinimas

Prekės ženklo įvaizdis turi itin didelę reikšmę arbata prekiaujančioms įmonėms. Teigiamą, gerai išvystytą ir unikalų [...]

Prekės ženklo
Referatas Prekės ženklo "Michael Kors" valdymo sprendimai

          Michael David Kors – realybės šou “Runway” žvaigždė, modelis, žymus [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Temos aktualumas. Lietuva yra koridoriaus centre tarp Rytų ir Vakarų. Geografinės padėties teikiami privalumai, moderni [...]

Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui
Diplominis darbas Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui

Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui. Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo [...]

Ne gyvybės draudimo rinka Lietuvoje
Kursinis darbas Ne gyvybės draudimo rinka Lietuvoje

Kursinis darbas - apie tai, kaip makroekonominiai rodikliai įtakoja ne gyvybės draudimo rinką Lietuvoje. Kaip [...]

Prekės ženklo psichologinis poveikis ir jo vertės suvokimo sąsajos
Diplominis darbas Prekės ženklo psichologinis poveikis ir jo vertės suvokimo sąsajos

Temos aktualumas, naujumas: šių dienų vartotojas kone kasdieną yra priverstas rinktis iš daugybės prekės ženklų [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką strateginio plano rengimas
Kursinis darbas Naujos prekės įvedimo į rinką strateginio plano rengimas

Temos aktualumas. Įmonė ar verslininkas, norėdami išlikti pilnaverčiais rinkos dalyviais, privalo žinoti taisykles ir prognozuoti [...]

Produktų linijos
Diplominis darbas Produktų linijos "Optima linija" prekės ženklo vertinimas

Darbo aktualumas: jau nuo seno prekės ženklas vaidino svarbų vaidmenį rinkoje. Prekių ženklai buvo naudojami [...]

Sėkmingo prekės ženklo sukūrimas
Prezentacija Sėkmingo prekės ženklo sukūrimas

65 skaidrės! [...]