Ekonomika ir verslas / Ekonomika

Marketingo tarptautinėse rinkose sprendimai: „COCA-COLA“ kompanijos atvejis

0 atsiliepimų
Autorius:

Darbo aktualumas ir nagrinėjama problema: šiandieniniame pasaulyje kiekviena globali kompanija siekia kuo labiau išplėsti savo veiklą visame pasaulyje ar bent didžiojoje jo dalyje apimant daugybę skirtingų rinkų. Norint turėti sėkmingą ir plačiai žinomą kompaniją, vietinė rinka tampa per siaura. Dėl šios priežasties kompanijos ima plėsti savo veiklą į skirtingas pasaulio valstybes. Globalios kompanijos sugeba aprėpti daugybę rinkų ir skirtingų kultūrų, taip dar labiau sustiprindamos savo poziciją pasaulyje. Šios kompanijos susiduria su daugybe sunkumų, siekiant įvertinti kiekvienos rinkos kultūrą, vartotojų perkamąją galią, vartojimo įpročius bei savo paties galimybes. Svarbu įvertinti visas galimybes ir grėsmes skirtingose rinkose bei tiksliai numatyti ateities tendencijas. Tik įvertinus visus galimus scenarijus, kompanija turi nuspręsti ir pasirinkti tas rinkas, kurios labiausiai įvertins kompanijos teikiamus produktus ar paslaugas.

Vienu iš garsiausių ir visame pasaulyje žinomų globalios įmonės pavyzdžių yra „Coca-Cola“ kompanija. Remiantis šios kompanijos veikla ir iškeltais darbo uždaviniais, sieksime išanalizuoti svarbiausius strateginius bei taktinius kompanijos tarptautinio marketingo sprendimus, kuriuos turi įvertinti ir priimti kiekviena globali kompanija, siekdama plėsti savo veiklą visame pasaulyje.

Darbo tikslas: atlikti „Coca-Cola“ kompanijos marketingo tarptautinėse rinkose sprendimų analizę.

Darbo uždaviniai:

  1. apžvelgti „Coca-Cola“ kompanijos istoriją bei finansinius rodiklius;
  2. identifikuoti strateginius „Coca-Cola“ kompanijos tarptautinio marketingo sprendimus (rinkos segmentavimas ir pozicionavimas);
  3. aptarti įėjimo į užsienio rinkas būdų parinkimą;
  4. išanalizuoti „Coca-Cola“ kompanijos prekės sprendimaus;
  5. apžvelgti kainų sprendimus;
  6. išanalizuoti paskirstymo sprendimus;
  7. išanalizuoti rėmimo sprendimus;
  8. aptarti sėkmę lėmusius tarptautinio marketingo sprendimus bei jų pritaikymo galimybes Lietuvos įmonių tarptautinio verslo praktikoje.

Tyrimo metodai:straipsnių, mokslinių publikacijų, statistinių duomenų apžvalga ir analizė.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
10145 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS5
  • 1. TRUMPA KOMPANIJOS „COCA-COLA“ CHARAKTERISTIKA6
  • 2. STRATEGINIAI KOMPANIJOS „COCA-COLA“ TARPTAUTINIO MARKETINGO SPRENDIMAI10
  • 2.1 Rinkos segmentavimas ir pozicionavimas10
  • 2.2 Įėjimo į užsienio rinkas būdų parinkimas13
  • 3. TAKTINIAI KOMPANIJOS „COCA–COLA“ TARPTAUTINIO MARKETINGO SPRENDIMAI17
  • 3.1 Prekės sprendimai17
  • 3.2 Kainų sprendimai19
  • 3.3 Paskirstymo sprendimai22
  • 3.4 Rėmimo sprendimai24
  • 3.4.1 Trumpa rėmimo istorija25
  • 3.4.2 Reklama28
  • 3.4.3 Pardavimų skatinimas33
  • 3.4.4 Ryšiai su visuomene35
  • 3.4.5 Tiesioginis pardavimas37
  • 4. SĖKMĘ LĖMUSIŲ TARPTAUTINIO MARKETINGO SPRENDIMŲ IDENTIFIKAVIMAS IR JŲ PRITAIKYMO LIETUVOS ĮMONIŲ TARPTAUTINIO VERSLO PRAKTIKOJE GALIMYBĖS38
  • IŠVADOS40
  • LITERATŪRA42
  • PRISTATYMO SKAIDRĖS46

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Marketingo tarptautinėse rinkose sprendimai: H&M kompanijos atvejis
Kursinis darbas Marketingo tarptautinėse rinkose sprendimai: H&M kompanijos atvejis

Šiuolaikiniame pasaulyje norint turėti tikrai sėkmingą ir gerai žinomą įmonę neužtenka veikti tik vidinėje rinkoje [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Į rinką sieksime įvesti naują prekę – „Supamą lopšį-kėdę“.Tėvams auginti vaikus nėra labai lengva, tai [...]

Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Šiomis dienomis vis spartėjant gyvenimo tempui tapo labai sunku įsitvirtinti rinkoje. Žmones gali sudominti tik [...]

Prekės „COCA - COLA“ marketingo analizė
Referatas Prekės „COCA - COLA“ marketingo analizė

  Marketingo kompleksas – tai visuma susijusių veiksmų ir sprendimų, įgalinančių patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Temos aktualumas. Lietuva yra koridoriaus centre tarp Rytų ir Vakarų. Geografinės padėties teikiami privalumai, moderni [...]

Tarptautinės įmonės
Referatas Tarptautinės įmonės "Pieno žvaigždės" marketingo analizė Rusijos rinkoje

Darbo aktualumas - akcinė bendrovė „Pieno žvaigždės", kuri įkurta 1998 metais, šiuo metu yra viena [...]

Lietuva ir tarptautinė obligacijų rinka
Referatas Lietuva ir tarptautinė obligacijų rinka

Obligacija - tai investuotojo paskola bendrovei ar vyriausybei. Obligacijų rinka (dar vadinama paskolų, kreditų ir pastovių [...]

Naujos prekės - nagų lakavimo mašinos - įvedimo į rinką marketingo programa
Referatas Naujos prekės - nagų lakavimo mašinos - įvedimo į rinką marketingo programa

Norint sėkmingai integruoti naują prekę į rinką, reikia nuolat stebėti ir analizuoti aplinką, joje vykstančius [...]

Socialinis marketingas, plėtojant UAB
Diplominis darbas Socialinis marketingas, plėtojant UAB "Avon cosmetics" verslą

„Verslas turi vieną vienintelę socialinę pareigą - naudoti savo išteklius veiklai, kuri didina jo pelną“ [...]

Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas
Referatas Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas

Mano siūloma paslauga – edukacinės pamokėlės vaikams, apsilankiusiems su tėveliais tik vasaros sezono metu veikiančioje [...]

Asmeninis marketingas darbo rinkoje
Diplominis darbas Asmeninis marketingas darbo rinkoje

Darbo rinka šiais laikais sparčiai kinta, o senos sąvokos apie karjerą užleidžia vietą radikaliai naujoms [...]

Rankdarbių įmonės „Dygsnis“ steigimo ir veiklos plėtros tarptautinėje rinkoje analizė
Diplominis darbas Rankdarbių įmonės „Dygsnis“ steigimo ir veiklos plėtros tarptautinėje rinkoje analizė

Temos aktualumas. Smulkus ir vidutinis verslas – neatsiejama kiekvienos šalies ekonomikos dalis. Tai vienas iš [...]

Etikos įtaka rinkodaros sprendimams
Prezentacija Etikos įtaka rinkodaros sprendimams

1.Tai padėtų padidinti mažėjantį visuomenės pasitikėjimą rinkodara. 2. Leistų išvengti didėjančio vyriausybės reguliavimo. 3. Etiška [...]

AB „Lifosa“ trąšų Brazilijos rinkoje marketingo programa
Referatas AB „Lifosa“ trąšų Brazilijos rinkoje marketingo programa

Šiame darbe aš nagrinėsiu [...]

Verslas – verslui marketingas. „Bidvest 3663“ organizacijos atvejis
Referatas Verslas – verslui marketingas. „Bidvest 3663“ organizacijos atvejis

Konkurencingoje verslas-verslui rinkoje veikiančioms organizacijoms kiekvienas klientas yra gyvybiškai svarbus. Įmonės savo rinkoje turi pasiūlyti [...]