Reklamos analizė: cini minis pusryčių dribsniai

10 skaidr.

Ištrauka

Įtikinti ir sudominti pirkėją pirkti CINI MINIS pusryčių dribsnius(skatinti vartotojus rinktis reklamuojamą produktą vietoj anksčiau vartoto)

●Įtikinti vartotojus siūlomos prekės nauda (Gardūs ir sveiki pusryčiai pripildyti vitaminų, mineralų )

●Priminti ( neleisti pamiršti vartotojams apie prekę, didinti prekės žinomumą )


Reziumė

Autorius
andrėja01
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 27, 2022
Publikuotas
2021 m.
Apimtis
10 skaidr.

Susiję darbai

Įmonės „Saugus jausmas“ reklamos analizė

Rinkodara Kursinis darbas audrens
Dauguma žmonių į reklamos veikimo sferą kasdieniniame gyvenime patenka kaip reklamos auditorijos atstovai. Marketingo specialistui svarbu pažvelgti į reklamą iš kitos pusės, t.y....

“Corny big” marketingo analizė

Rinkodara Referatas 2012 m. skye101
Mūsų grupės darbo tikslas buvo savo nuožiūra pasirinkti prekę ir ją ištirti. Taigi, pasirinkome Vokietijos kompanijos „Schwartauer Werke” gaminamą javų batonėlį „Corny big“....

Prekės „COCA - COLA“ marketingo analizė

Rinkodara Referatas 2016 m. gerduliukas
Marketingas – žinių ir metodų visuma apie įmonės ar individo tikslų siekimą rinkos sąlygomis. Platesne prasme suprantamas kaip procesas, kurio metu įmonės ištekliai...

UAB "Norfos mažmena" marketingo veiklos analizė

Rinkodara Referatas 2016 m. migdolas
Išsami UAB "Norfos mažmena" marketingo veiklos analizė. Turinys susideda iš įvado, charakteristikos, marketingo aplinkos, rinkos segmentavimo, produktų analizės, rėmimo, išvadų.

Reklamos analizė. Puma

Rinkodara Referatas 2013 m. sokioholike
Rašto darbas nagrinėja reklamos strategiją, vizualinius, psichologinius sprendimus bei tikslus. Tai išsami analizė, kurioje yra ir privalumai ir trūkumai bei vaizdinė-foto medžiaga. Pasirinkta...