Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Paslaugų rinkodara

0 atsiliepimų
Autorius:
67 skaidrės!
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
2722 skaidrės (-ių)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Statistika
  • Paslauga
  • Paslaugų pasikeitimo tendencijos
  • Šiuolaikinės rinkodaros raktas
  • Pagrindinės paslaugų savybės
  • Neapčiuopiamumas
  • Neapčiuopiamumo problemos sprendimo būdai
  • Neatskiriamumas
  • Heterogeniškumas
  • Heterogeniškumo sumažinimo būdai
  • 4)Nekaupiamumas
  • Piko paklausos problema gali būti sumažinta sekančiai:
  • Piko pasiūlos padidinimo priemonės
  • Paslaugų nuosavybės teisių nebuvimas
  • Paslaugų klasifikacija
  • Valstybinis ir privatus sektorius
  • Konkurencijos lygis
  • Kontaktas su vartotojais ir aplinkos įtaka
  • Paslaugų teikėjai
  • Paslaugų klasifikacija
  • Paslaugų rinkodaros uždaviniai
  • Kokybės valdymas
  • Veiksniai, lemiantys paslaugų kokybę
  • Lūkesčiai ir įmonės veiklos efektyvumas
  • Lūkesčių formavimas
  • Atotrūkių, tarp laukiamos ir gaunamos kokybės, priežastys
  • Problemos sprendimo būdai
  • Našumo valdymas
  • Našumas remiasi trijų veiksnių tarpusavio sąveika:
  • Našumo ir efektyvumo sąveika
  • Veiklos paskirstymas pagal santykį su vartotoju
  • Konvejerinis aptarnavimo būdas
  • Paklausos ir pasiūlos sureguliavimas
  • Darbo našumo didinimas mažinant paklausą piko metu ir padidinant pasiūlymo patrauklumą.
  • Personalo valdymas
  • Pagrindiniai aptarnavimo uždaviniai
  • “Kokybės rato” judėjimo būdai
  • “Kokybės ratas” paslaugų srityje
  • Diferenciacija
  • Veiklos ir rinkodaros nedalumas
  • Diferenciacijos galimybių nebuvimas
  • Patentų nebuvimas
  • Darbuotojų ir klientų tarpusavio sąveikos kontrolės problema
  • Įmonės plėtros problemos
  • Darbo našumo problemos
  • Inovacijų problemos
  • Ribojančios normos
  • Paslaugų srities rinkodaros strategija jungia šiuos elementus:
  • Tikslinių segmentų nustatymas
  • Išskirtinių privalumų nustatymas
  • Operatyvinė strategija
  • Rinkodaros kompleksas
  • Tinklinė strategija
  • Multiserviso strategija
  • Multisegmentinė strategija
  • Mišri strategija
  • Rinkodara paslaugas teikiančiose bendrovėse
  • Paslaugų pritaikymo klientų poreikiams galimybės
  • Rinkodara paslaugas teikiančiose bendrovėse
  • Nekomercinės organizacijos valstybinio ir privataus sektoriaus
  • Nekomercinių organizacijų kritika
  • Nekomercinių organizacijų charakteristika

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
UAB “Alanta” paslaugų technologinė analizė
Kursinis darbas UAB “Alanta” paslaugų technologinė analizė

Turizmas – [...]

Informacinės elgsenos projektas: AB Rytų skirstomųjų tinklų rinkodaros ir komunikacijos skyrius
Prezentacija Informacinės elgsenos projektas: AB Rytų skirstomųjų tinklų rinkodaros ir komunikacijos skyrius

Uždaviniai: Išanalizuoti organizacijos informacinę aplinką Išnagrinėti vartotojų informacinę elgseną Sukurti ir pristatyti Intraneto/Interneto svetainės modelį Atskleisti Intraneto/Interneto svetainės pridėtinę [...]

Rinkodaros procesas virtualioje erdvėje
Rašinys Rinkodaros procesas virtualioje erdvėje

Darbe pristatomas bei analizuojamas vaistinių tinklo "Camelia" rinkodaros procesas virtualioje erdvėje - e-rinkodara įmonės interneto [...]

Parfumerijos parduotuvės „Stilistė“ paslaugų kokybės tyrimas
Kursinis darbas Parfumerijos parduotuvės „Stilistė“ paslaugų kokybės tyrimas

Šiame darbe pristatomas paslaugų kokybės reiškinio aspektų tyrimas. Analizuojami paslaugų kokybės valdymo ypatumai, aptariami pagrindiniai [...]

Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Diplominis darbas Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbą sudaro įvadas, 3 dalys, išvados (rekomendacijos), literatūros sąrašas. Pirmoje dalyje atskleisti paslaugų kokybės vertinimo [...]

Elektroninės paslaugos multimodaliniuose krovinių pervežimuose
Diplominis darbas Elektroninės paslaugos multimodaliniuose krovinių pervežimuose

Per pastaruosius du dešimtmečius pramonė buvo aprūpinta nauja kokybiška technika, kuri pakeitė rankų darbą mechanizuotu.

Kavinės - baro paslaugų kokybės vertinimas
Kursinis darbas Kavinės - baro paslaugų kokybės vertinimas

Temos aktualumas. Didžiuliu greičiu besikeičiančios rinkos sąlygos verčia įvairaus mąsto organizacijas ieškoti vis naujų būdų [...]

Banko faktoringo paslaugų sąlygų vertinimas
Diplominis darbas Banko faktoringo paslaugų sąlygų vertinimas

Tyrimo aktualumas. Smulkaus ir vidutinio verslo plėtros palaikymo priemonės Lietuvoje turi didelę reikšmę, ypač po [...]

Rinkodaros komunikacijų valdymas
Prezentacija Rinkodaros komunikacijų valdymas

101 skaidrė! [...]

Įmonės „x“ rinkodaros komunikacijos gerinimas
Diplominis darbas Įmonės „x“ rinkodaros komunikacijos gerinimas

Šiame darbe yra nagrinėjama UAB „Minijos baldai“ neefektyvios rinkodaros komunikacijos problema, dėl kurios baldų įmonė [...]

Lietuvos geležinkelio teikiamų paslaugų kokybės gerinimo galimybių ir priemonių tyrimas
Diplominis darbas Lietuvos geležinkelio teikiamų paslaugų kokybės gerinimo galimybių ir priemonių tyrimas

Šiuolaikinis transporto vaidmuo yra ryškiai pasikeitęs. Transportas yra gyvybiškai svarbus ne tik žmogui, bet ir [...]

Gamybinės įmonės veiklos (maisto gamyba - paslaugos) organizavimas ir valdymas
Kursinis darbas Gamybinės įmonės veiklos (maisto gamyba - paslaugos) organizavimas ir valdymas

Temos aktualumas. Lietuvoje labai sparčiai vystosi smulkių ir vidutinių įmonių verslas. Besikuriančios įmonės dažnai neranda [...]

Kirpimo paslaugų kokybės vertinimas UAB
Diplominis darbas Kirpimo paslaugų kokybės vertinimas UAB "X"

Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas tapo vyraujančia ekonominės veiklos rūšimi, o paslaugų sfera yra viena perspektyviausių [...]

Rinkodaros pagrindų paskaitų konspektas
Konspektas Rinkodaros pagrindų paskaitų konspektas

Rinkodaros žinių ir patirties šiandien reikia dirbant įvairiuose valdymo lygiuose, nepriklausomai nuo to, ar tai [...]