Ekonomika ir verslas / Ekonomika

Kanceliarinių prekių automatai

0 atsiliepimų
Autorius:

Atsižvelgdami į šiuolaikinį pasaulį, kuriame visi žmonės skuba bei bando sutaupyti laiko, nusprendėme sukurti kanceliarinių prekių automatus. Jie būtų užildyti įvairiausiomis kanceliarinėmis prekėmis, pavyzdžiui, įvairaus formato sąsiuviniais, rašikliais, pieštukais, liniuotėmis, skaičiuotuvais bei dauguma kitų prekių. Vienas iš svarbiausių šio automato privalumų yra prieinamumas visiems mokymosi įstaigoms darbuotojams, studentams bei moksleiviams, galimybė įsigyti reikiamų kanceliarinių prekių lengvai ir greitai neišeinant iš mokymosi įstaigos ribų. Taip pat vienas iš privalumų yra tas, kad kanceliarinės prekės neturi galiojimo laiko.

Iš pradžių šiuos automatus teiksime Vilniaus miesto gimnazijose bei universitetuose, taigi, turesime didelį vartotojų skaičių. Kadangi kanceliarinių prekių paklausa visada išlieka, nes tai būtinos priemonės mokantis, tai  su laiku planuojame plėstis ir į kitus didžiuosius miestus bei miestelius. Be to, žinome, kad turėsime ir kliūčių norėdami patekti į rinką. Vienos iš tų kliūčių yra: pradinio kapitalo poreikis brangiai įrangai įsigyti, su kuria bus gaminami automatai, patirties stoka bei kitų teikiami diferencijuoti produktai.

Taip pat esamai rinkos būklei nuolat įtaką daro įvairūs verslo aplinkos veiksniai: technologinis, ekonominis, demografinis ir socialinis. Žinoma reikia nepamiršti ir konkurentų, kurių turėsime tikrai daug. Vieni didžiausių konkurentų bus kanceliarinių prekių bei įvairių biuro reikmenų pardavėjai. Žinoma, konkurentai turi savų privalumų ir trūkumų.

Žinoma, vienas svarbiausių dalykų pradedant kanceliarinių prekių gamyba yra gamybos technologinė schema. Kanceliarinių prekių automatams gaminti reikalinga brangi įranga. Taip pat svarbios įdiegiamos technologijos. Bei dar vienas svarbus siekis, vykdant savo veiklą, užtikrinti aplinkosaugos reikalavimus.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
2102 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • 1. TURINYS2
  • 2. ĮVADAS3
  • 3. NAUJO PRODUKTO APRAŠYMAS5
  • 3.1. INFORMACIJA APIE PLANUOJAMĄ GAMINTI PRODUKTĄ5
  • 3.2. PRANAŠUMAI IR IŠSKIRTINĖS SAVYBĖS5
  • 3.3. VARTOTOJAI. VARTOTOJŲ POREIKIŲ TENKINIMAS5
  • 4. RINKA IR KONKURENTAI6
  • 4.1. ESAMA RINKOS BŪKLĖ. VERSLO APLINKOS VEIKSNIŲ ĮTAKA6
  • 4.2. PAGRINDINIAI KONKURENTAI. KONKURUOJANTYS PRODUKTAI7
  • 5. PRODUKTO GAMYBOS SISTEMA9
  • 5.1. PAGRINDINIS TURTAS IR IŠTEKLIAI: REIKALINGA ĮRANGA, ĮDIEGIAMOS TECHNOLOGIJOS. LICENCIJOS9
  • 5.2. TECHNOLOGIJOS IR APLINKOSAUGA11
  • 6. IŠVADOS14
  • 7. NAUDOTA LITERATŪRA15

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Sezoniškumo įtaka prekiu paklausos prognozavimui
Referatas Sezoniškumo įtaka prekiu paklausos prognozavimui

SEZONIŠKUMO ĮTAKA PREKIŲ PAKLAUSOS PROGNOZAVIMUI. "Šiame darbe aptarsime teorinius prekių paklausos modelius bei jos pokyčius nulemiančius [...]

Naminių gyvūnėlių priežiūros prekių parduotuvė
Verslo planas Naminių gyvūnėlių priežiūros prekių parduotuvė

Verslo planas skirtas bendram supratimui, kaip vyksta ekonominiai procesai, rinkodara. Tai ne universitetinis darbas, todėl [...]

Vartotojo prekių paklausa
Laboratorinis darbas Vartotojo prekių paklausa

TIKSLAI: suprasti prekių rinkinių išsidėstymą abejingumo kreivių žemėlapyje; mokėti nubrėžti ir paaiškinti biudžeto tiesę; panaudojant abejingumo kreivių žemėlapį [...]

Vaikiškų prekių parduotuvės verslo planas
Verslo planas Vaikiškų prekių parduotuvės verslo planas

Steigiant naują įmonę svarbu įvertinti ją supančią aplinką. Labai svarbu numatyti būsimos prekybos įmonės ateitį [...]

Prekių mokslas
Konspektas Prekių mokslas

  „Prekių mokslas“ kurso tikslas – suteikti žinias apie [...]

Vartotojų elgsena ir prekių paklausa
Referatas Vartotojų elgsena ir prekių paklausa

Idealios rinkos subjektai yra individualus pardavėjas ir individualus pirkėjas arba gamintojas ir vartotojas. Pardavėjas ir [...]

Inovacijos ir naujų prekių kūrimas
Prezentacija Inovacijos ir naujų prekių kūrimas

56 skaidrės! [...]

Eksportas ir importas. Prekių kilmė
Referatas Eksportas ir importas. Prekių kilmė

Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą ir įsijungus į ES bendrąją prekybos politikos erdvę, ji perėmė [...]

Prekių ženklų apsauga Lietuvoje ir kitose ES šalyse
Referatas Prekių ženklų apsauga Lietuvoje ir kitose ES šalyse

Kiekvienas gamintojas, nesvarbu ką jis begamintų, tikisi, kad jo pagaminta prekė bus išskirta iš gausybės [...]

Prekių ir paslaugų eksporto prognozavimo modelis: Lietuvos atvejis
Prezentacija Prekių ir paslaugų eksporto prognozavimo modelis: Lietuvos atvejis

Tyrimo objektas – Lietuvos Respublikos prekių ir paslaugų eksportas. Darbo tikslas – ištirti ir įvertinti [...]

Transporto reikšmė ir ypatumai prekių judėjime
Referatas Transporto reikšmė ir ypatumai prekių judėjime

Transporto reikšmė kiekvienais metais auga. Ir  vis dažniau išgirstame žodžius, kad transportas, būtinas siekiant visuomenės [...]

UAB “Kosmelita” parduotuvių tinklo Eurokos įvaizdžio įtaka prekių pardavimui
Diplominis darbas UAB “Kosmelita” parduotuvių tinklo Eurokos įvaizdžio įtaka prekių pardavimui

Temos aktualumas. Įvairiausių sričių – filosofijos, socialinės psichologijos, politikos, rinkodaros, personalo vadybos, strateginio valdymo, komunikacijos [...]

Besivystančių šalių importo pobūdis ir prekių stuktūra
Referatas Besivystančių šalių importo pobūdis ir prekių stuktūra

Užsienio prekybos pagrindas yra mainai ir specializacija. Tarptautinių mainų prielaida yra gamybos sąlygų skirtumas. Pavyzdžiui [...]

Įmonės prekių identifikavimo ypatumai
Prezentacija Įmonės prekių identifikavimo ypatumai

Prekinis ženklas, prekinio ženklo vertė, prekinio ženklo pranašumai, prekinis vardas, prekinis  simbolis.  Kiekvienas prekių gamintojas [...]