Rinkodaros planas:„Paskaitų žindyvėms Šiaulių mieste organizavimas“

22 psl. / 4706 žod.

Ištrauka

Siekiant sužinoti teikiamos paslaugos poreikį Šiaulių mieste ir identifikuoti tikslinę paslaugos vartojimo grupę, tikslinga atlikti apklausą ir išanalizuoti potencialią rinką.

Šiam tikslui įgyvendinti buvo sukurta interaktyvi apklausa. Apklausos anketa (žr. 1 priede) sudaryta iš 10-ies klausimų, kuriais buvo tikimasi išsiaiškinti, ar reikalingas  paslaugos teikimas Šiauliuose, ar moterys pasiruošusios mokėti specialistui už konsultaciją ir kiek, kas bus šios paslaugos vartotojos: amžius, pajamų dydis ir kt.

Tyrimas buvo atliekamas 2019 metų spalio mėnesį visame Šiaulių mieste. Anketos buvo platinamos interaktyviai, naudojantis apklausų kūrimo įrankiu apklausa.lt. Dalyvauti apklausoje galėjo gimdžiusios, krūtimi maitinančios, gyvenančios Šiaulių mieste, rajone ir apskrityje, moterys. Internetinė nuoroda į anketą buvo patalpinta socialiniame tinklalapyje Facebook (www.facebook.com), socialiniuose forumuose: www.vinted.lt, www.musumazyliai.lt, www.tevu-darzelis.lt. Anketa buvo aktyvi 4 dienas. Apklausoje dalyvavo 50 moterų.

Turinys

  • 1. Rinkos analizė3
  • 1.1. Apklausos organizavimas3
  • 1.2. Paslaugos poreikis3
  • 1.3. Tikslinė rinka4
  • 1.4. Konkurentų analizė4
  • 2. Vidinės aplinkos analizavimas7
  • 2.1. Teisinė sistema7
  • 3. Išorinės aplinkos analizavimas10
  • 3.1. PEST analizė10
  • 4. SWOT (SSGG) analizė14
  • 5. Paslaugos aprašymas ir teikimas14
  • 6. Paslaugos fizinis akivaizdumas15
  • 7. Paslaugos kokybė16
  • 8. Kainų politika16
  • 9. Paslaugos rėmimas17
  • 10. Tolesnių rinkodaros veiksmų organizavimo gairės17
  • Išvados18
  • Literatūra19
  • Priedai20

Reziumė

Autorius
dzastyna
Tipas
Verslo planas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.44
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Sau 14, 2020
Apimtis
22 psl.
Įvertinimas

Susiję darbai

“Mary Kay” įmonės rinkodaros veiklos analizė

Rinkodara Referatas karolyte038
Kiekviena įmonė išsiskiria savo teikiamomis paslaugomis ar produktais rinkoje. Vienos įmonės pataiko į rinkos segmentą ir išlieka garsiomis bei paklausiomis, kitos įmonės nepataikiusios...

Bendrovės “Kautra” rinkodaros planas

Rinkodara Referatas 2012 m. aisttuka
Šis marketingo planas buvo kuriamas tam, kad padidintų įmonės pelną, teikiamų paslaugų kokybiškumą, vartotojų skaičių, tačiau pagrindiniai jo tikslai padidinti kliento poreikių patenkinimą...

Įmonės rinkodaros planas

Rinkodara Verslo planas 2013 m. nasta
Rinkodaros planas, su pateikta mikro makro aplinka, rinka,vartotojais, rėmimo ir rinkodaros planu bei išvadomis

Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas

Rinkodara Referatas 2014 m. svietuxxx
Mano siūloma paslauga – edukacinės pamokėlės vaikams, apsilankiusiems su tėveliais tik vasaros sezono metu veikiančioje kavinėje Šventojoje. Dauguma kurorte esančių kavinių pasirūpino vaikų...

UAB „Topo centras“ rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara Referatas 2015 m. zymantez
Temos aktualumas. Rinkodara yra svarbi organizacijos valdymo funkcinė sritis, kurioje būtina stebėti įmonę supančią ir besikeičiančią aplinką, joje vykstančius pokyčius, juos reguliuoti arba...

Rinkodaros pagrindų paskaitų konspektas

Rinkodara Konspektas kririmku
Rinkodaros žinių ir patirties šiandien reikia dirbant įvairiuose valdymo lygiuose, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti, ar paslaugas teikianti įmonė....

Rinkodaros planas UAB "X"

Rinkodara Referatas 2017 m. ievuukas1
Sukurtos įmonės rinkodaros planas. Šio darbo tikslas yra sudaryti įmonės rinkodaros planą, kuris leistų patenkinti vartotojų poreikius, jiems būtų pasiūlyta tinkama kaina, paslaugos...

Rinkodaros planas "Adidas" prekės ženklui

Rinkodara Referatas 2019 m. kristinakis
Kas dieną prekybai vystantis vis sparčiau ir verslininkams siūlant vis įvairesnes prekes labai svarbiu uždaviniu įmonėms tampa išlaikyti savo originalumą ir populiarumą. Tam...