Tarptautinės rinkos įvertinimas ir analizė

27 psl. / 6833 žod.

Ištrauka

Tarptautinė prekyba vyksta maždaug pagal standartinį scenarijų: norint įsitvirtinti užsienio rinkoje, būtina susipažinti su pagrindinėmis tarptautinės prekybos taisyklėmis ir normomis bei numatyti pelningą rinką. Neįmanoma pasiekti laimėjimų tarptautinėje komercijoje be nuolatinio ir kruopštaus rinkos tyrimo.

Remiantis tikslia ir naujausia informacija kompanijos vadovas turi numatyti, kur, kada ir kaip bus realizuojama produkcija užsienyje. Būtina surasti palankiausią savo veiklai rinką, maksimaliai išnaudoti savo konkurencines galimybes bei potencialą, operatyviai reaguoti į besikeičiančias prekybos sąlygas.

Temos aktualumas: Kadangi šiais laikais dauguma šalių, jų tarpe ir Lietuva, orientuojasi į tarptautinę rinką, šalių vadybininkai privalo dar kartą įvertinti visus rodiklius, turinčius įtakos užsienio rinkos pasirinkimui – t.y. įvertinti ir surasti savo vietą tarptautinėse rinkose.

Mūsų darbo tikslas: išanalizuoti ir įvertinti tarptautinę rinką.

Darbo uždaviniai:

  • Išanalizuoti tarptautinės rinkos aplinką
  • Susipažinti su kriterijais, kuriais remiantis pasirenkamos užsienio rinkos
  • Išanalizuoti formas, kurias naudoja įmonės, norinčios įsiskverbti į tarptautinę rinką
  • Suprasti, kas tai yra užsienio rinkos segmentavimas
  • Suprasti, kokiu tikslu atliekama tarptautinės rinkos analizė ir įvertinimas

Darbo objektas – tarptautinė rinka.

Darbo metodai: analizės ir sintezės


Turinys

  • Įvadas1
  • 1. Tarptautinė rinka ir rinkodara2
  • 2. Tarptautinės rinkos įvertinimas4
  • 2.1. Tarptautinės rinkos aplinkos stebėjimas4
  • 2.2. Apsisprendimas verstis tarptautine veikla ar ne14
  • 2.3. Rinkų pasirinkimas15
  • 2.4. Skverbimosi į tarptautinę rinką būdo pasirinkimas16
  • 2.5. Įmonės veiklos išplėtimo strategijos20
  • 3. Eksporto rinkos tyrimo ypatumai21
  • 3.1. Eksporto rinkos tyrimo būtinumas21
  • 3.2. Eksporto paklausos tyrimai22
  • 4. Užsienio rinkos segmentavimas23
  • Išvados26
  • Literatūros sąrašas27

Reziumė

Autorius
diabani
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€8.28
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lie 30, 2016
Publikuotas
2008 m.
Apimtis
27 psl.

Susiję darbai

Viešbučio "Promenada" rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara Diplominis darbas 2012 m. ausrytuuukas
Temos aktualumas. Turizmas užima didelį vaidmenį šiuolaikiniame versle. Viešbučiams tapo būtinybė nustatyti savo tikslus bei planus jiems pasiekti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančiu...

Trapučių rinkodaros analizė

Rinkodara Verslo planas 2015 m. alyskutee
Norėdami sėkmingai veikti ir parduoti savo produktą, turime nuolat stebėti aplinką, atsižvelgti į kintančius veiksnius bei reaguoti į juos ir prisitaikyti prie esamos...

Rinkos analizė naudotų automobilių

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. rasa13
Domėtis rinka privalo bet kurios nuosavybės ir įvairios veiklos organizacijos. Rinkos ekonomikos sąlygomis prekių ir paslaugų pirkėjas yra padėties šeimininkas.

Tarptautinės rinkodaros ypatumai

Rinkodara Referatas 2016 m. miskas
Rinkodaros žinių ir patirties šiandien reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti ar...

UAB "X" rinkos analizė

Rinkodara Referatas 2020 m. sandra.bar
Rinkodara  (dar kartais vadinama marketingu, kas reiškia tą patį, tačiau rinkodara yra lietuviškesnis atitikmuo) – tai kokios nors konkrečios rinkos poreikių valdymo procesas,...