Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas

29 psl. / 6942 žod.

Ištrauka

Globalioje rinkoje vis aštrėja firmų konkurencija dėl vartotojų, vis dažniau yra akcentuojami neapčiuomi ir išskirtiniai produkto, prekės, paslaugos bruožai, vis dažniau kalbama apie pozicionavimą, identitetą, prekės ženklą. Šiuolaikinė rinkodara reikalauja kur kas daugiau nei tik sukurti ir parduoti produktą, patenkinantį vartotojų poreikius. Kiekviena įmonė yra suinteresuota turėti unikalius ir išskirtinius savo paslaugos ar prekės identifikacinius požymius. Rinkoje konkuruoja daugybė panašių prekių, o kartu vis didesnę įtaką vartotojams daro nematerialūs prekės elementai, pvz., prekės ženklas, įvaizdis ir kt.


Turinys

  • ĮVADAS4
  • 1. PREKĖS ŽENKLO POZICIONAVIMO TEORINĖ ANALIZĖ5
  • 1.1 Prekės ženklo valdymas5
  • 1.2. Pozicionavimo esmė6
  • 1.3. Prekės ženklo funkcijos.7
  • 1.4. Prekės ženklo vertė9
  • 1.5. Prekės ženklo strategijos11
  • 1.6. Pozicionavimo strategjos13
  • 2. „KLASCO“, „LINAVA“ IR „ŽEMAITIJOS PIENAS“ ŽENKLŲ POZICIONAVIMAS15
  • 2.1 „Žemaitijos pienas“ ženklo pozicionavimas15
  • 2.2 „Linava“ ženklo pozicionavimas17
  • 2.3. „KLASCO“ ženklo pozicionavimas19
  • IŠVADOS23
  • ŽODYNAS25
  • LITERATŪRA26

Reziumė

Autorius
bigis
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€8.28
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 25, 2012
Publikuotas
2009 m.
Apimtis
29 psl.

Susiję darbai

Prekės ženklo samprata ir funkcijos

Rinkodara Referatas julius
Jau nuo seno gamintojai, norėdami išskirti savo gaminamus produktus iš kitų, žymėjo juos tam tikrais ženklais ar užrašais. Geros prekės ženklinimas tam tikru...

Prekinio ženklo kūrimas ir/ar valdymas

Rinkodara Kursinis darbas monikagustas
Kurti ir stiprinti prekinius ženklus tapo įvairaus dydžio įmonių pirminis verslo tikslas. Visi įmonės veiksmai daro įtaką jos prekinių ženklų stiprumui. Stiprūs prekiniai...

UAB “Rūta” prekės ženklo žinomumas

Rinkodara Diplominis darbas 2013 m. dzastyna
Temos naujumas ir aktualumas. Prekės ženklo žinomumas yra vienas labiausiai veikiančių lojalumą ir pastovius pirkimus. Vartotojai šiuolaikinėje konkurencingoje rinkoje gauna daugybę žinučių ir...

Rinkodaros planas "Adidas" prekės ženklui

Rinkodara Referatas 2019 m. kristinakis
Kas dieną prekybai vystantis vis sparčiau ir verslininkams siūlant vis įvairesnes prekes labai svarbiu uždaviniu įmonėms tampa išlaikyti savo originalumą ir populiarumą. Tam...

Prekės ženklo „Drogas“ reklaminė kampanija

Rinkodara Referatas 2014 m. rimika
Kosmetikos priemonių yra gausu tiek prekybos centruose ar internetinėse svetainėse, taip pat yra nemažai specialių kosmetikos parduotuvių, kuriose galima įsigyti sau tinkamas kosmetikos...