Prekės pozicionavimo ypatumų analizė

21 psl. / 4189 žod.

Ištrauka

Šiuo metu rinka yra perpildyta begalybe prekių ir paslaugų ir , nepaisant to, kiekvieną dieną atsiranda vis naujų firmų, pasiruošusių atrasti savo vietą „po saule“. Rinka labai plečiasi, kinta ir firmoms darosi vis sunkiau būti pastebimomis vartotojams. Tam tikros įmonės gera produkcija vartotojams yra dar viena pati geriausia prekė kaip ir dar šimtai kitų geriausių prekių. To priežastis - informacijos perteklius: žmonės tiesiog nebesugeba jos priimti, apdoroti ir suprasti. Tai padaryti padeda pozicionavimas - organizuota sistema vietai žmogaus sąmonėje atrasti. Ji remiasi nuostata, kad informacijos perdavimas gali įvykti tik tinkamu laiku ir tinkamomis aplinkybėmis. Taigi pozicionavimas – tai strategija, kuri padeda sukurti pelningą poziciją potencialaus pirkėjo mintyse. Apjungiant keturis rinkodarinius elementus ( produktą, kainą, vietą, reklamą) yra bandomas sukurti tam tikras prekės įvaizdis, kuris būtų ypač patrauklus tam tikram segmentui. Būtent segmentui, nes ta pati prekė niekada nebus vienodai patraukli įvairioms žmonių grupėms.


Turinys

  • ĮVADAS4
  • 1. POZICIONAVIMO SAMPRATA6
  • 1.1 Pozicionavimo sąvoka6
  • 1.2 Pozicionavimo raida6
  • 1.3 Komunikacijos proceso ir pozicionavimo sąryšis7
  • 1.4 Pozicionavimo strategijos8
  • 2. ĮMONĖS BENDROSIOS STRATEGIJOS IR POZICIONAVIMO SĄRYŠIS11
  • 2.1 Pozicionavimo sąryšis su organizacijos stratreginiu planavimu11
  • 2.2 Vizijos ir misijos įtaka pozicionavimui13
  • 2.3 SWOT analizės įtaka pozicionavimui16
  • IŠVADOS19
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS20

Reziumė

Autorius
bigis
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 25, 2012
Publikuotas
2009 m.
Apimtis
21 psl.

Susiję darbai

Head & shoulders prekės analizė

Rinkodara Referatas printemps
Mūsų pasirinktas darbo objektas yra šampūnas „Head & shoulders“. Šį šampūną gamina kompanija Procter & Gamble. „Head & shoulders“ šampūnas yra numeris vienas...

Tarptautinės prekybos ypatumai

Rinkodara Referatas 2015 m. alyskutee
Tarptautinė prekyba – pardavimo ir pirkimo procesas, vykstantis įvairiose šalyse tarp pardavėjų, pirkėjų ir tarpininkų. Šiam procesui yra būdingi du pagrindiniai bruožai: •...

Prekės „COCA - COLA“ marketingo analizė

Rinkodara Referatas 2016 m. gerduliukas
Marketingas – žinių ir metodų visuma apie įmonės ar individo tikslų siekimą rinkos sąlygomis. Platesne prasme suprantamas kaip procesas, kurio metu įmonės ištekliai...

UAB „SCANDAGRA“ prekybos įmonės analizė

Rinkodara Referatas 2019 m. studentė17
Referatas skirtas studijuojantiems prekybos pagrindų dalyką. Darbe pateikiama ir analizuojama informacija apie UAB "Scandagra" įmonę. Duomenys pateikiami ir atrinkti bendradarbaujant su įmonės darbuotojais....