Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Prekės pozicionavimo ypatumų analizė

0 atsiliepimų
Autorius:
Šiuo metu rinka yra perpildyta begalybe prekių ir paslaugų ir , nepaisant to, kiekvieną dieną atsiranda vis naujų firmų, pasiruošusių atrasti savo vietą „po saule“. Rinka labai plečiasi, kinta ir firmoms darosi vis sunkiau būti pastebimomis vartotojams. Tam tikros įmonės gera produkcija vartotojams yra dar viena pati geriausia prekė kaip ir dar šimtai kitų geriausių prekių. To priežastis - informacijos perteklius: žmonės tiesiog nebesugeba jos priimti, apdoroti ir suprasti. Tai padaryti padeda pozicionavimas - organizuota sistema vietai žmogaus sąmonėje atrasti. Ji remiasi nuostata, kad informacijos perdavimas gali įvykti tik tinkamu laiku ir tinkamomis aplinkybėmis. Taigi pozicionavimas – tai strategija, kuri padeda sukurti pelningą poziciją potencialaus pirkėjo mintyse. Apjungiant keturis rinkodarinius elementus ( produktą, kainą, vietą, reklamą) yra bandomas sukurti tam tikras prekės įvaizdis, kuris būtų ypač patrauklus tam tikram segmentui. Būtent segmentui, nes ta pati prekė niekada nebus vienodai patraukli įvairioms žmonių grupėms.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
4189 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS4
  • 1. POZICIONAVIMO SAMPRATA6
  • 1.1 Pozicionavimo sąvoka6
  • 1.2 Pozicionavimo raida6
  • 1.3 Komunikacijos proceso ir pozicionavimo sąryšis7
  • 1.4 Pozicionavimo strategijos8
  • 2. ĮMONĖS BENDROSIOS STRATEGIJOS IR POZICIONAVIMO SĄRYŠIS11
  • 2.1 Pozicionavimo sąryšis su organizacijos stratreginiu planavimu11
  • 2.2 Vizijos ir misijos įtaka pozicionavimui13
  • 2.3 SWOT analizės įtaka pozicionavimui16
  • IŠVADOS19
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS20

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas
Kursinis darbas Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas

Globalioje rinkoje vis aštrėja firmų konkurencija dėl vartotojų, vis dažniau yra akcentuojami neapčiuomi ir išskirtiniai [...]

Head & shoulders prekės analizė
Referatas Head & shoulders prekės analizė

Mūsų pasirinktas darbo objektas yra šampūnas „Head & shoulders“. Šį šampūną gamina kompanija Procter & [...]

Prekės ženklo “Rūta” asociacijų analizė
Referatas Prekės ženklo “Rūta” asociacijų analizė

Pasak R. Urbanskienės ir R. Vaitkienės (2006), prekės ženklo asociacijos arba prekės ženklo vertybių visuma [...]

Šokolado „Karūna“ prekės gyvavimo ciklo analizė
Referatas Šokolado „Karūna“ prekės gyvavimo ciklo analizė

Šiuolaikinėje rinkoje tikrai gausu įvairių prekių ir paslaugų. Bet augantis vartotojų apetitas, dideliu greičiu besivystanti [...]

Prekės „COCA - COLA“ marketingo analizė
Referatas Prekės „COCA - COLA“ marketingo analizė

  Marketingo kompleksas – tai visuma susijusių veiksmų ir sprendimų, įgalinančių patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti [...]

Tiekimo grandinės valdymo, projektavimo ypatumų analizė
Kursinis darbas Tiekimo grandinės valdymo, projektavimo ypatumų analizė

"Kuo greičiau ir efektyviau prekės juda iš žaliavinės fazės pas jūsų klientus, tuo pastarieji būna [...]

Darbo užmokesčio apskaitos UAB
Referatas Darbo užmokesčio apskaitos UAB "X" ypatumai ir išlaidų analizė

Darbo užmokestis yra vienas svarbiausių visuomeninių darbo organizavimo elementų – tai atlyginimas už darbą, darbuotojo [...]

Investicinių fondų veiklos ypatybės ir jų lyginamoji analizė
Referatas Investicinių fondų veiklos ypatybės ir jų lyginamoji analizė

Temos aktualumas. Per keletą paskutinių dešimtmečių investicinių fondų skaičius bei jų valdomas turtas nuolat didėjo.

Australijos mokesčių sistemos analizė (2004 - 2012) ir jos ypatumai. Pagrindinės viešojo sektoriaus problemos
Referatas Australijos mokesčių sistemos analizė (2004 - 2012) ir jos ypatumai. Pagrindinės viešojo sektoriaus problemos

Tema ir jos aktualumas Šiais laikais viešasis sektorius apjungia apie 40% kiekvienos valstybės ekonomikos. Todėl šiame [...]

 Švietimo sistemos struktūra, švietimo politikos ypatumai Lietuvoje. Viešojo sektoriaus išlaidų analizė
Kursinis darbas Švietimo sistemos struktūra, švietimo politikos ypatumai Lietuvoje. Viešojo sektoriaus išlaidų analizė

Kiekvienas žmogus turi teisę į mokslą. Visi praeina mokyklų kelią pradėdami ikimokyklinėmis mokyklėlėmis ir baigdami [...]

Gamybinės įmonės vadovavimo ypatumų analizė
Diplominis darbas Gamybinės įmonės vadovavimo ypatumų analizė

Temos aktualumas: Šiuolaikinėje visuomenėje vis dar vyrauja didelis skirtumas tarp darbdavio ir darbuotojo. Dažnai vadovas [...]

Pinigų apskaitos ypatumų analizė
Referatas Pinigų apskaitos ypatumų analizė

Vos tik atsiraԁo ԁarbo pasiԁalijimas, pasiroԁė ir piոigai. Piոigai – ոuolatiոis žmoոių ūkiոių saոtykių tarpiոiոkas [...]

 Danijos mokesčių sistemos analizė (2004-2012), jos ypatumai. Viešojo sektoriaus problemos Danijoje
Referatas Danijos mokesčių sistemos analizė (2004-2012), jos ypatumai. Viešojo sektoriaus problemos Danijoje

Mano pasirinkta referato valstybė yra Danija. Ši valstybė turi aukš­tą pra­gy­ve­ni­mo ly­gį ir ma­žą so­cia­li­nę [...]

Vartotojų elgsenos ypatumų ir paslaugų kokybės vertinimo analizė „Tornado“ krepšinio mokykloje
Kursinis darbas Vartotojų elgsenos ypatumų ir paslaugų kokybės vertinimo analizė „Tornado“ krepšinio mokykloje

Lietuvoje kultivuojama daugiau nei šimtas sporto šakų. Lyginant pasauliniu mastu gyvename mažoje valstybėje, tačiau galime [...]

Verslo ir prekės ciklai
Prezentacija Verslo ir prekės ciklai

Išsamus darbas. 42 skaidrės.