Prekės pozicionavimo ypatumų analizė

21 psl. / 4189 žod.

Ištrauka

Šiuo metu rinka yra perpildyta begalybe prekių ir paslaugų ir , nepaisant to, kiekvieną dieną atsiranda vis naujų firmų, pasiruošusių atrasti savo vietą „po saule“. Rinka labai plečiasi, kinta ir firmoms darosi vis sunkiau būti pastebimomis vartotojams. Tam tikros įmonės gera produkcija vartotojams yra dar viena pati geriausia prekė kaip ir dar šimtai kitų geriausių prekių. To priežastis - informacijos perteklius: žmonės tiesiog nebesugeba jos priimti, apdoroti ir suprasti. Tai padaryti padeda pozicionavimas - organizuota sistema vietai žmogaus sąmonėje atrasti. Ji remiasi nuostata, kad informacijos perdavimas gali įvykti tik tinkamu laiku ir tinkamomis aplinkybėmis. Taigi pozicionavimas – tai strategija, kuri padeda sukurti pelningą poziciją potencialaus pirkėjo mintyse. Apjungiant keturis rinkodarinius elementus ( produktą, kainą, vietą, reklamą) yra bandomas sukurti tam tikras prekės įvaizdis, kuris būtų ypač patrauklus tam tikram segmentui. Būtent segmentui, nes ta pati prekė niekada nebus vienodai patraukli įvairioms žmonių grupėms.


Turinys

  • ĮVADAS4
  • 1. POZICIONAVIMO SAMPRATA6
  • 1.1 Pozicionavimo sąvoka6
  • 1.2 Pozicionavimo raida6
  • 1.3 Komunikacijos proceso ir pozicionavimo sąryšis7
  • 1.4 Pozicionavimo strategijos8
  • 2. ĮMONĖS BENDROSIOS STRATEGIJOS IR POZICIONAVIMO SĄRYŠIS11
  • 2.1 Pozicionavimo sąryšis su organizacijos stratreginiu planavimu11
  • 2.2 Vizijos ir misijos įtaka pozicionavimui13
  • 2.3 SWOT analizės įtaka pozicionavimui16
  • IŠVADOS19
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS20

Reziumė

Autorius
bigis
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 25, 2012
Publikuotas
2009 m.
Apimtis
21 psl.

Susiję darbai

Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2009 m. bigis
Globalioje rinkoje vis aštrėja firmų konkurencija dėl vartotojų, vis dažniau yra akcentuojami neapčiuomi ir išskirtiniai produkto, prekės, paslaugos bruožai, vis dažniau kalbama apie...

Head & shoulders prekės analizė

Rinkodara Referatas printemps
Mūsų pasirinktas darbo objektas yra šampūnas „Head & shoulders“. Šį šampūną gamina kompanija Procter & Gamble. „Head & shoulders“ šampūnas yra numeris vienas...

Įmonės prekių identifikavimo ypatumai

Rinkodara Prezentacija 2014 m. slapuke7
Prekinis ženklas, prekinio ženklo vertė, prekinio ženklo pranašumai, prekinis vardas, prekinis simbolis. Kiekvienas prekių gamintojas nori, kad pirkėjai pirktų jo, o ne konkurentų...

Ekologiškų prekių marketingo ypatumai

Rinkodara Referatas 2014 m. ilovecats
Ekologiškų produktų pasiūla ir paklausa pasaulyje kiekvienais metais vis didėja. Lietuvoje ekologiškų produktų prekyba po truputį įgauna pagreitį, bet kol kas ekologiški produktai...

UAB „SCANDAGRA“ prekybos įmonės analizė

Rinkodara Referatas 2019 m. studentė17
Referatas skirtas studijuojantiems prekybos pagrindų dalyką. Darbe pateikiama ir analizuojama informacija apie UAB "Scandagra" įmonę. Duomenys pateikiami ir atrinkti bendradarbaujant su įmonės darbuotojais....