Pasirinkimo kriterijų svarba, renkantis vaistinę
Tuo tarpu šiais laikais vaistinės yra prieinamos visiems gyventojams, nėra jokių draudimų ar privilegijų turtingesniems. Lietuvoje farmacija užsiimančių prekybos vietų yra visuose šalies rajonuose, miestuose ir kaimuose, gyventojams patogiose vietose, – gydymo įstaigose, prekybos centruose, ar net daugiabučio pirmuosiuose aukštuose. Pagrindinis visų vaistinių tikslas, kaip pačios teigia, padėti žmonėms jaustis sveikais. Pasak pačių vaistinių tinklų: „Kuo daugiau konkuruojančių vaistinių, tuo mažesnės vaistų ir kitų juose parduodamų prekių kainos“. Kai farmacinių parduotuvių yra tiek daug, neretai vartotojui yra sunku išsirinkti sau tinkamiausią. Ypač tai sunku padaryti, kai vaistų kainos pasiekusios neregėtas aukštumas. Vartotojai pradėjo labai atidžiai rinktis tiek pačius vaistus, tiek vaistines. Skirsto jas pagal įvairius kriterijus, juos lygina tarpusavyje ir tik tuomet priima sprendimą, ką ir kur pasirinkti.
Atsižvelgiant į esamą situaciją Lietuvoje farmacijos srityje, nusprendėme išsiaiškinti bei išanalizuoti potencialių vartotojų vaistinių pasirinkimo kriterijus. Kokie kriterijai jiems daro didžiausią ar mažiausią įtaką renkantis vaistines.
Darbo tikslas – išanalizuoti ir įvertinti kriterijus, kurie lemia vaistinių pasirinkimą.
Darbo objektas – vaistinių kriterijai, kurie lemia jų pasirinkimą.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti ir apibrėžti kriterijus bei jų charakteristikas;
2. Analizuojant mokslinius straipsnius, pritaikyti darbui mokslininkų gautus rezultatus ir tyrimus;
3. Sudaryti anketą bei atlikti apklausą;
4. SPSS programos pagalba išanalizuoti gautus rezultatus bei pateikti išvadas;
Darbo struktūra. Darbas susideda iš trijų dalių: 1) Teorinė darbo dalis, 2) Metodinis skyrius, 3) Analitinė ir darbo analizė.
Teorinėje darbo dalyje yra supažindinama su pasirinkimo kriterijų sąvoka, apibrėžiamos jų charakteristikos ir remiantis literatūros šaltinių ir mokslinių straipsnių analize, pateikiami visi su ja susiję aspektai, kurie vėliau panaudojami apibūdinant pasirinkimo kriterijus.
Metodinėje dalyje yra pateikta trumpa informacija apie apklausą, anketos pildymo ypatumus, kokia atranka buvo taikyta respondentams atsirinkti bei kokie klausimai sudarė anketą.
Analitinėje ir darbo analizėje klausimai išanalizuojami pagal respondentų atsakymus, patys atsakymai išanalizuojami statistiškai, gauti rezultatai aprašomi.
Tyrimo metodai. Literatūros šaltinių, mokslinių straipsnių palyginamoji analizė bei SPSS programos panaudojimas.
Darbo rezultatai. Atlikus kiekybinį vaistinių pasirinkimo kriterijų tyrimą, gaunamos ir suformuluojamos išvados.
Darbo tipas:
|
Dalykas:
|
Apimtis:
12432 žodžiai (-ų)
|
Lygis:
Universitetas
|
Turinys
- Įvadas3
- 1. Pasirinkimo kriterijų samprata5
- 1.1 Prekės ar paslaugos pasirinkimo procesas6
- 1.2 Dimensijos, pasirinkimo faktoriai ir modeliai6
- 1.3 Kokybės aspektai, kuriems pirmumą teikia vartotojas rinkdamasis prekę ar paslaugą8
- 1.4 Pasirinkimo kriterijai pagal autorius8
- 2. Pasirinkimo kriterijų taikymas tyrimuose11
- 3. Tyrimo metodika18
- 3.1 Tiraimųjų socialinė demografinė charakteristika19
- 3.2 Bendra vaistinių pasirinkimo kriterijų tyrimo duomenų analizė19
- 3.3 Tyrimo duomenų lyginant pagal lytį analizė35
- 3.4 Tyrimo duomenų lyginant pagal amžių analizė48
- 3.5 Tyrimo duomenų lyginant pagal mėnesines pajamas analizė48
- Išvados56
- Literatūros sąrašas57
Jums gali būti aktualu
Temos aktualumas. Pasak Karpavičiaus, Jucevičiaus (2009), sportas nuo pat antikos laikų buvo laikomas iš būtiniausių [...]
Temos aktualumas: Kadaise kvepalai buvo prabangos dalykas, kuris buvo prieinamas tik išrinktiesiems. Tam kad išgauti [...]
Vyriausybės draudžia ir apriboja tiesiogines investicijas į kai kurias šakas, kur užsienio įmonių dalyvavimas laikomas [...]
Temos aktualumas ir jos sprendimo būtinumas. Šiuolaikinėje organizacijoje, tiek privačioje, tiek valstybinėje, su nuolat didėjančiais [...]
Vadyba yra organizacijos valdymas bei teorinė ir praktinė disciplina, nagrinėjanti organizacijos valdymą ir kontrolę. Vadybos [...]
Žvalgydamiesi ekonomikos pasaulyje vis dažniau išgirstame apie augančius klientų poreikius, didėjančius reikalavimus prekėms. Sparčiai vystantis [...]
Gamybos proceso organizavimas-moksliškai pagrįsta sistema, pagal kurią laiko ir vietos atžvilgiu derinamas darbas ir daiktiniai [...]
Šiandieninės rinkos sąlygomis įmonėms būdingos gamybos ypatybės: padidėja jų savarankiškumas ir atsakomybė už veiklos rezultatus.
Aktualumas. Europos sąjunga sudaro 27 valstybės, tai: Airija, Austrija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Danija, Estija, Graikija [...]
Šiandieninėje visuomenėje mada užima labai svarbų vaidmenį. Kiekvieną dieną matome parduotuvių virtrinas pilnas naujausių sezono [...]
Darbo aktualumas. Tarptautinis verslas ir globalizacija glaudžiai siejasi. Didėjanti prekyba tarp šalių, didėjančios paslaugų, prekių [...]
Žodis „ekonomika“ kilęs iš graikų kalbos: „oikos“ – būstas, ūkis, „nomos“ – valdymo, tvarkymo menas.
•Sudarius programas tikslams įgyvendinti, nustatytos tolimesnės organizacijos veiklos gairės. •Tinkamos strategijos pasirinkimas padeda įmonei pasiekti [...]
Aukštoji mada – nuolat egzistuojantis ir visada egzistuosiantis reiškinys, nes būtent ji ir diktuoja mados [...]