Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Kaip įvertinti reklamos įtaką pirkėjams Lietuvos rinkoje

0 atsiliepimų
Autorius:

Technologinių naujovių amžiuje, reklamos žmones supa nuolat, todėl norint pasiekti vartotoją, tarp paslaugų ar prekių tikėjų nuolat verda kova, o šią kovą laimi tie, kurie naudoja efektyvesnę reklamą. Su šia problema ateityje susidursime ir mes, todėl turime išsiaiškinti, kas lemia reklamos efektyvumą, o svarbiausia, kokie reklamose naudojami kriterijai labiausiai įtakoja vartotoją.

Savo darbe mes išnagrinėsime šią problemą visapusiškai. Pirmiausiai išanalizuosime ankščiau atliktus panašius tyrimus, bei kitus su mūsų tiriama tema susijusius antrinius šaltinius. Apklausime ir įvertinsime vadovo nuomonę mūsų tiriamu klausimu. Sudarysime tyrimo analitinį modelį. Taip pat apžvelgsime su mūsų tiriama problema susijusius mokslininkų atliktus darbus, įvertinsime metodiką bei atliktus empirinius tyrimus, t.y. įvertinsime problemą moksliniu, metodologiniu ir empiriniu aspektais ir tuomet ją iki galo suformuluosime. Turėdami iki galo suformuluotą problemą, iškelsime hipotezes ir atliksime tyrimą šiom hipotezėm patvirtinti arba paneigti. Atsižvelgiant į problemą ir iškeltas hipotezes pasirinksime atitinkamą tyrimo būdą, sudarysime imtį. Atlikę tyrimą įvertinsime rezultatus ir patvirtinsime arba paneigsime mūsų anksčiau iškeltas hipotezes, su tikslu šiuos rezultatus ateityje panaudoti praktikoje.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6046 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • ANTRINIŲ ŠALTINIŲ ANALIZĖ IR PROBLEMOS FORMULAVIMAS4
  • VADOVO NUOMONĖ APIE REKLAMOS EFEKTYVUMĄ6
  • ANALITINIS TYRIMO MODELIS7
  • PROBLEMOS PAGRINDIMAS TEORINIU ASPEKTU8
  • PROBLEMOS PAGRINDIMAS METODOLOGINIU ASPEKTU10
  • PROBLEMOS PAGRINDIMAS EMPIRINIU ASPEKTU13
  • KRITERIJŲ KLASIFIKACIJA IR HIPOTEZĖS15
  • IMTIES SUDARYMAS16
  • TYRIMO REZULTATAI17
  • NEI VIENI REKLAMOS VERTINIMO KRITERIJAI NEĮTAKOJA LIETUVOS PIRKĖJŲ.17
  • SOCIALINIAI REKLAMOS VERTINIMO KRITERIJAI ĮTAKOJA LIETUVOS PIRKĖJUS.17
  • PSICHOLOGINIAI REKLAMOS VERTINIMO KRITERIJAI ĮTAKOJA LIETUVOS PIRKĖJUS.20
  • EKONOMINIAI REKLAMOS VERTINIMO KRITERIJAI ĮTAKOJA LIETUVOS PIRKĖJUS.23
  • TYRIMO APIBENDRINIMAS26
  • IŠVADOS28
  • LITERATŪRA29
  • PRIEDAS 130

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Investicinių fondų įtaka Lietuvos finansų rinkai
Referatas Investicinių fondų įtaka Lietuvos finansų rinkai

Augant Lietuvos ekonomikai, auga ir žmonių pajamos, todėl daugėja laisvų lėšų, kurias gyventojai pasiryžta investuoti.

Emigracija ir jos įtaka Lietuvos darbo rinkai
Referatas Emigracija ir jos įtaka Lietuvos darbo rinkai

  Pastaruoju metu visuomenėje emigracija dažnai laikoma didžiausia nekarine grėsme Lietuvai – jos demografinei plėtrai, ūkio [...]

Lietuvos naftos rinkos plėtros galimybių įvertinimas
Referatas Lietuvos naftos rinkos plėtros galimybių įvertinimas

Analizė „Lietuvos naftos rinkos plėtros galimybių įvertinimas“ gali padėti įvertinti Lietuvoje sunaudojamos naftos produkcijos kiekį [...]

Finansų krizės įtaka Lietuvos finansų rinkos dalyviams
Diplominis darbas Finansų krizės įtaka Lietuvos finansų rinkos dalyviams

Temos naujumas ir aktualumas. Finansų rinka yra labai svarbi kiekvienos valstybės finansų sistemos dalis, nuo [...]

Lietuvos žiniasklaidos reklamos rinkos raida 2002-2012m. ir perspektyvos
Kursinis darbas Lietuvos žiniasklaidos reklamos rinkos raida 2002-2012m. ir perspektyvos

Mūsų visuomenėje reklama užima svarbią vietą, sunkiai įsivaizduotume įvairias mums pažįstamas medijas – televiziją, radiją [...]

Ne gyvybės draudimo rinka Lietuvoje
Kursinis darbas Ne gyvybės draudimo rinka Lietuvoje

Kursinis darbas - apie tai, kaip makroekonominiai rodikliai įtakoja ne gyvybės draudimo rinką Lietuvoje. Kaip [...]

Ofšorinių įmonių įtaka Lietuvos ekonomikai
Kursinis darbas Ofšorinių įmonių įtaka Lietuvos ekonomikai

Prekyba per ofšorinius centrus pasaulio ekonomikoje pasiekė didžiulį mastą. Daugelyje pasaulio valstybių vienas iš [...]

ES įtaka Lietuvos transporto sistemai
Referatas ES įtaka Lietuvos transporto sistemai

Pasaulinės ekonomikos plėtra ir geografinė padėtis lėmė Lietuvai Baltijos jūros regione užimti tranzito valstybės padėtį [...]

Lizingas ir jo rinka Lietuvoje
Referatas Lizingas ir jo rinka Lietuvoje

Šis kursinis rašytas 2004. Dėl kiek pasenusios informacijos dabar šis darbas už mažesnę kainą kaip [...]

Lietuvos ir ES šalių darbo rinkų analizė: vystymosi tendencjos, prognozės, perspektyvos
Diplominis darbas Lietuvos ir ES šalių darbo rinkų analizė: vystymosi tendencjos, prognozės, perspektyvos

Paprastai darbo rinka suvokiama kaip politikos sritis, apsprendžiama konkrečiais socialiniais ir visuomeniniais – politiniais sprendimais [...]

Lietuvos sportinių šokių federacija kaip organizacija
Referatas Lietuvos sportinių šokių federacija kaip organizacija

Mano darbo tema – Lietuvos sportinių šokių federacija kaip organizacija. Šią temą pasirinkau, todėl, kad [...]

Reklamos įtaka kiekvienam žmogui
Rašinys Reklamos įtaka kiekvienam žmogui

Jean Baudrillard‘as, prancūzų sociologas ir filosofas, išskyrė du pagrindinius dalykus, kas skatina žmones [...]

Es šalių - narių tarpusavio prekybos politika ir jos įtaka Lietuvos prekybai su ES narėmis
Kursinis darbas Es šalių - narių tarpusavio prekybos politika ir jos įtaka Lietuvos prekybai su ES narėmis

Lietuva yra maža atviros ekonomikos šalis, kurios ekonomikai didelę įtaką turi užsienio prekyba. Lietuvai tapus [...]

Kas yra rinka ir kaip ji atsiranda?
Referatas Kas yra rinka ir kaip ji atsiranda?

Šiuolaikiniuose požiūriuose į socialinio gyvenimo, bei ekonomikos organizavimo formos rinkos idėjoms tenka pagrindinis vaidmuo. Rinkos [...]

Europos centrinio banko veikla ir jo įtaka Lietuvai
Referatas Europos centrinio banko veikla ir jo įtaka Lietuvai

Europos centrinių bankų sistema (ECBS) įkurta remiantis Mastrichto sutartimi ir Europos centrinių bankų sistemos ir [...]