Ekonomika ir verslas / Vadyba

Viešbučio “Senas namas” paslaugų pardavimo efektyvumo didinimas

0 atsiliepimų
Autorius:

Darbo aktualumas – kiekviena įmonė, siekdama išsilaikyti didėjančios konkurencijos sąlygomis, privalo sugebėti pritraukti vis naujų klientų, išlaikyti esamus bei susigrąžinti jau prarastus klientus. Siekiant padidinti įmonės konkurencingumą ir pardavimus, ypatingai svarbu didelį dėmesį skirti klientų poreikiams bei jų tenkinimui.
Viešbučio paslaugos yra teikiamos ir vartojamos vienu metu, todėl negali būti iš anksto pagamintos ir saugomos, kaupiamos ar kitaip „sandėliuojamos“. Kartais paslaugos net yra vadinamos „greitai gendančiomis“. Kiekvienas neparduotas kambarys – nuostolis viešbučiui. Todėl svarbu, jog būtų užsiimama naujų klientų paieška ir pardavimų didinimu.
Pastaruoju metu vis daugiau įmonių atkreipia dėmesį į klientų išlaikymo poveikį geriems veiklos rezultatams. Dėl šios priežasties įmonės imasi tam tikrų veiksmų, kad patenkintų klientų poreikius. Didėjanti konkurencija ir siūlomų paslaugų supanašėjimas verčia organizacijas ieškoti naujų ir originalių būdų, padėsiančių išlaikyti klientus, tačiau jos turi suprasti, kad veiksmai, orientuoti į klientų išlaikymą, turi būti formuojami atsižvelgiant į tikslinių vartotojų pageidavimus.
Paslaugų pardavimo didinimas apima į vieningą veiksmų sistemą sujungtas priemones, parinktas ne tik iš rėmimo, bet ir iš kitų marketingo komplekso elementų.

Darbo problema – Alytuje didėjant viešbučių skaičiui, sumažėjo viešbučio „Senas namas“ paslaugų pardavimas.

Darbo tikslas – ištirti viešbučio „Senas namas“ paslaugų pardavimo galimybes ir pateikti siūlymus pardavimų didinimui.

Darbo objektas – viešbutis „Senas namas“ paslaugų pardavimas.

Darbo uždaviniai:
1. Išnagrinėti viešbučių paslaugų ypatumus.
2. Išnagrinėti literatūros šaltinius, susijusius su efektyviu paslaugų pardavimu.
3. Apžvelgti viešbučio „Senas namas“ teikiamas paslaugas.
4. Atlikti anketines apklausas apie viešbučio „Senas namas“ paslaugų pardavimą.
5. Pateikti siūlymus dėl paslaugų pardavimo efektyvumo didinimo viešbutyje.
Metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė.
2. Kiekybinis tyrimas (anketa).
3. Interviu su viešbučio „Senas namas“ finansininke.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
13289 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • 1. VIEŠBUČIO PASLAUGŲ YPATUMŲ IR PARDAVIMO TEORINIAI ASPEKTAI6
  • 1.1. Paslaugų apibūdinimas ir savybės6
  • 1.2. Paslaugų kokybės vertinimas10
  • 1.3. Viešbučio teikiamų paslaugų apibūdinimas12
  • 1.3.1. Apgyvendinimo paslaugos14
  • 1.3.2. Maitinimo paslaugos15
  • 1.3.3. Papildomos paslaugos16
  • 1.4. Paslaugų pardavimas ir valdymas17
  • 1.5. Efektyvūs paslaugų pardavimo metodai19
  • 2. VIEŠBUČIO „SENAS NAMAS“ PASLAUGŲ PARDAVIMAS25
  • 2.1. Viešbučio „Senas namas“ charakteristika25
  • 2.2. Viešbučio „Senas namas“ paslaugų analizė ir pardavimų valdymas26
  • 2.3. Viešbučio svečių anketinės apklausos tyrimas29
  • 2.4. Interviu su viešbučio „Senas namas“ finansininke apibendrinimas39
  • 3. PROJEKTINĖ DALIS41
  • 3.1. Ekonominis siūlymų skaičiavimas41
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI47
  • SANTRAUKA UŽSIENIO KALBA49
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS50
  • PRIEDAI53

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Profesinės praktikos analizė “Kempinski hotel cathedral square” viešbutyje
Praktikos ataskaita Profesinės praktikos analizė “Kempinski hotel cathedral square” viešbutyje

Profesinę svetingumo praktiką atlikau5 žvaigždučių viešbutyje „KempinskiHotelCathedralSquare“ Vilniuje, šalia Katedros aikštės. Šis viešbutis yra prabangiausias [...]

Darbo apmokėjimo ir darbo efektyvumo suderinimas IĮ “X”
Diplominis darbas Darbo apmokėjimo ir darbo efektyvumo suderinimas IĮ “X”

Aktualumas. Darbo organizavimas, normavimas ir atlyginimas už darbą yra ypač svarbus darbo produktyvumo didinimo veiksnys [...]

Vadovavimo stiliaus ir motyvacijos panaudojimas “X” organizacijos veiklos efektyvumui
Kursinis darbas Vadovavimo stiliaus ir motyvacijos panaudojimas “X” organizacijos veiklos efektyvumui

Šiame kursiniame darbe yra suformuluoti ir pateikti „X“ įmonės darbuotojų apie vadovo stiliaus ir motyvacijos [...]

Finansavimo šaltinių panaudojimo efektyvumas AB “Stumbras”
Kursinis darbas Finansavimo šaltinių panaudojimo efektyvumas AB “Stumbras”

ĮVADASAktualumas. Siekdama užtikrinti veiklą ir realizacijos procesą, kiekviena įmonė turi turėti tam tikrų išteklių [...]

UAB “Alanta” paslaugų technologinė analizė
Kursinis darbas UAB “Alanta” paslaugų technologinė analizė

Turizmas – [...]

Pasirinktos organizacijos elektroninio pardavimų kanalo analizė (“Parfum express”)
Referatas Pasirinktos organizacijos elektroninio pardavimų kanalo analizė (“Parfum express”)

- Pateikite trumpą organizacijos veiklos aprašymą. - Nustatykite: 1. Ar organizacija elektroninius pardavimus vykdo tik per [...]

Kaimo turizmo sodybos “Rambynas” verslo planas
Verslo planas Kaimo turizmo sodybos “Rambynas” verslo planas

Vienas iš svarbiausių etapų, pradedant savo verslą, yra verslo plano sudarymas. Verslo planas – tai [...]

Kontrolės sistemos analizė UAB “X”
Referatas Kontrolės sistemos analizė UAB “X”

ŠIS BAIGIAMASIS DARBAS KLASIFIKUOJAMAS KAIP REFERATAS, NES ANTRA DARBO DALIS ŠIUO METU NEBEAKTUALI. [...]

AB “Rokiškio sūris” trumpalaikio turto apskaita
Diplominis darbas AB “Rokiškio sūris” trumpalaikio turto apskaita

Temos aktualumas. Trumpalaikis turtas yra būtinas kiekvienos įmonės veiklai vykdyti. Trumpalaikis turtas yra vienas iš [...]

Vadovavimo stiliaus įtaka UAB “Anykščių vandenys” personalo mikroklimatui
Diplominis darbas Vadovavimo stiliaus įtaka UAB “Anykščių vandenys” personalo mikroklimatui

tema Vadovavimo stiliaus įtaka UAB ,,Anykščių Vandenys” personalo mikroklimatui. Baigiamojo darbo tikslas – išsiaiškinti šioje įmonėje [...]

Kontrolės valdymas viešbutyje “Jūratė”
Kursinis darbas Kontrolės valdymas viešbutyje “Jūratė”

Darbo tikslas – ištirti viešbučio “Jūratė” kontrolės valdymo sistemą. Norint įgyvendinti užsibrėžtą tikslą reikia atlikti šiuos [...]

AB “Ragutis” verslo strategijos
Referatas AB “Ragutis” verslo strategijos

1. AB „Ragutis“ net ekonominio nuosmūkio laikotarpiu stabiliai laikosi trečioje vietoje Lietuvos alaus rinkoje bei didina [...]

“Rūta” VRIO, PESTEL, SWOT analysis
Prezentacija “Rūta” VRIO, PESTEL, SWOT analysis

Saldainių gamintojos "Rūta" analizė pasitelkiant VRIO, PESTEL ir SWOT sistemas. Žvelgiama tiek į išorinę aplinką [...]

Žmogiškųjų išteklių vadybos organizavimo problemos UAB “Sanitex”
Kursinis darbas Žmogiškųjų išteklių vadybos organizavimo problemos UAB “Sanitex”

Įmonės imasi papildomų veiksmų ir ieško naujų vadovavimo būdų bei semiasi patirties iš užsienio, nes [...]

“Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook
Diplominis darbas “Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook

Darbas buvo įvertintas 10. Trumpas aprašymas: Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjamos prekinio ženklo marketingo socialiniuose tinkluose problemos.