Ekonomika ir verslas / Vadyba

Prekybos įmonės UAB „Bimbo Italija“ marketingo analizė

0 atsiliepimų
Autorius:

Šiandieniniame versle vartotojo tenkinimas tapo vienintelis prasmingas verslumo požymis. Laimi tik tas verslas, kuris patenkintų vartotojų turi daugiausiai. Tenkinimas yra viską lemiančioji ypatybė; ji pranoksta visas kitas ir duoda verslui vartotojų. Neužtenka turėti geriausią gaminį, geriausias paslaugas, geriausią sistemą, geriausius žmones, geriausias kainas ir šiaip viską kas geriausia. Jei negalime šių dalykų kuriuo nors būdu sieti su vartotojo poreikiais, šie bruožai patys savaime niekada nesukels vartotojo pasitenkinimo. Pavyzdžiui, daugelis vartotojų įsivaizduoja, kad „Chanel“ kvepalai yra labai kokybiškas ir brangus produktas. Tačiau tuos pačius kvepalus, supiltus į nepaženklintą flakoną, vartotojai tikriausiai palaikytu mažiau kokybiškais, net jei jų kvapas būtų toks pat ( Kotler, Armstrong, Sanders, Wong, 2003 ).

Kartu su galimybėmis rinktis didėja ir vartotojų išrankumas. Vartotojai gali rinktis iš labai plataus spektro panašių gaminių. Juos gali rasti ne tik artimiausioje parduotuvėje, bet ir parsisiųsti iš kito pasaulio krašto. Vidutinis vartotojas negali įvertinti daugelio savo pirkinių vien juos apžiūrėdamas – jie yra pernelyg sudėtingi arba, kaip dažnai pasitaiko globalioje prekyboje, nėra galimybių juos gyvai apžiūrėti. Daugelis produktų nebekonkuruoja ir kaina.

Temos aktualumas. Ar tikslinga kurti, adaptuoti, integruoti aprangos prekių asortimentą ir tirti įmonės prekybos marketingą mūsų pasirinktoje UAB „Bimbo Italija”? Šiandien vartotojai paprastai perka ne realybę, bet jos suvokimą (Smith, 2000).

Pardavėjai skiria daug dėmesio savo įmonės prekybos marketingui ir prekių asortimentui, prekės ženklo vertės kūrimui.

Trumpai sakant, marketingistai turi sudaryti norimų susieti su produktu atributų sąrašą, bei suplanuoti priemones, kad šie pasiektų tikslinės grupės vartotojų sąmonę ir ten įsitvirtintų. Vėliau visa tai įgyvendinama viešųjų ryšių pagalba, reklamos, pardavimų rėmimo ir kitomis marketingo priemonėmis. Įmonės sėkmę lemia unikalumas, nuosekliai vystomas marketingas. (Martinkėnaitė, 2004). Patikimi ir žinomi prekės ženklai, asortimentas, kaina turi didelę įtaką sėkmingai įmonių veiklai bei plėtrai.

Praktinė problema, kurios sprendimui skirtas tyrimas. Pastaraisiais metais vartotojai pastebėjo sparčiai gausėjantį vaikiškos aprangos pasirinkimą parduotuvių lentynose. Vaikiškos aprangos rinkoje egzistuoja tam tikros mados. Šiuo metu labai populiarios pigūs, bet garsūs prekiniai ženklai. Šiuo metu gamintojai aršiai konkuruoja dėl vartotojų pasirinkimo. Toks staigus gražesnių aksesuarų populiarėjimas bei vis aštrėjanti gamintojų konkurencija šiame segmente, paskatino išsamiau paanalizuoti prekių asortimento, prekybos marketingo, prekių ženklo, kainos svarbą renkantis prekę, ištirti koks yra prekių asortimentas įtakoja pasirinkimą ir pabandyti pasiūlyti patobulinti marketingo kūrimą ir prekių asortimentą UAB „Bimbo Italija”.

Tyrimo problema ir tikslai. Šiuo darbu planuojama išsiaiškinti UAB „Bimbo Italija” prekybos marketingas. Esamos bei potencialios rinkos pažinimas padeda sėkmingai kurti vaikiškos aprangos asortimento, prekės ženklo įvaizdį bei kainos santykį Lietuvos vartotojų sąmonėje.

Darbo pobūdžio nustatymas. Ši prekybos marketingo analizė leidžia įvertinti rinkos potencialą atsižvelgiant į vartotojų įpročius, kultūros vertybines orientacijas taip pat įvertinti prekių asortimentą, prekių ženklą, kainodarą visoje rinkoje ir skirtingose jos segmentuose.

Taigi, šio tyrimo bendrasis tikslas – atlikti įmonės UAB „Bimbo Italija” prekybos marketingo analizę.

Darbo hipotezė. UAB „Bimbo Italija“ grupei jų prekybos marketingas ir pristatymas Lietuvos rinkai – yra svarbūs, plečiant savo veiklą.

Darbo tyrimo uždaviniai:

  • Apibūdinti prekybos įmonę UAB „Bimbo Italija”;
  • Įvertinti prekybos įmonės marketingo komplekso elementus;
  • Atlikti prekybos įmonės UAB „Bimbo Italija“ vietos analizę vadovaujantis prekybos įmonės vietą lemiančiais veiksniais;
  • Atlikti prekybos įmonės UAB „Bimbo Italija” kainų analizę;
  • Nurodyti prekybos įmonėje taikomą kainodaros strategiją ir ją apibūdinti;
  • Kokios prekybos marketingo rėmimo priemonės naudojamos UAB „Bimbo Italija“;
  • Tiriamos įmonės UAB „Bimbo Italija” pranašumų ir trūkumų analizė.

Tyrimo metodas. Mokslinės teorinės ir apžvalginės literatūros analizė, grafinis duomenų vaizdavimas ir analizė, aprašomoji, loginė ir palyginamoji situacijos analizės, naujai įvedamo produkto į rinką savybių modeliavimas, prognozavimas.

Darbą sudaro: pagrindinės darbo sąvokos ir terminai, turinys, įvadas, 4 dalys: pirmoje dalyje apibūdinta prekybos įmonė; antroje dalyje – išorinė prekybos įmonės analizė; trečioje dalyje – vidinė prekybos analizė; ketvirtoje dalyje – prekybos marketingo rėmimo strategija bei tiriamos įmonės pranašumai ir trūkumai. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir pasiūlymai, literatūros ir šaltinių sąrašas.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6624 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • TURINYS
  • Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai3
  • Įvadas5
  • 1. BENDRA INFORMACIJA APIE ĮMONĘ7
  • 1.1. Trumpas įmonės apibūdinimas7
  • 1.2. Įmonės tikslai8
  • 2. IŠORINĖ ANALIZĖ…………………………………… ………………………………………9
  • 2.1. Rinkos analizė…………………………………………………………………………………9
  • 2.2. Konkurentų analizė……………………………………………………………………………11
  • 2.3. Vartotojų analizė13
  • 2.4. Makroaplinkos analizė14
  • 3. VIDINĖ ĮMONĖS ANALIZĖ16
  • 3.1. Esama marketingo strategija16
  • 3.2. Marketingo taktikos analizė17
  • 4. MARKETINGO PLANAS19
  • 4.1. Prekių asortimentas ir pardavimai19
  • 4.2. Kainodaros strategija20
  • 4.3 Paskirstymo strategija21
  • 4.4. Rėmimo strategija21
  • Išvados ir pasiūlymai22
  • Literatūros ir šaltinių sąrašas23

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Teorinių marketingo žinių pritaikymas analizuojant pasirinktos įmonės veiklą ir konkretų produktą
Referatas Teorinių marketingo žinių pritaikymas analizuojant pasirinktos įmonės veiklą ir konkretų produktą

Pastaruoju metu marketingas arba kitaip rinkodara tapo svarbia bet kurio verslo dalimi, kadangi ji susijusi [...]

Prekybos įmonės analizė
Praktikos ataskaita Prekybos įmonės analizė

Įvadas Praktikos objektas: UAB „X“ veikla ir finansinė atskaitomybė. Praktikos tikslas: Įtvirtinti studijų metu įgytas teorines žinias [...]

AB „Alita“ įmonės marketingo analizė
Referatas AB „Alita“ įmonės marketingo analizė

AB „Alitos“ vyno gamykloje pirmasis vyno lašas pasirodė dar 1963 metais. Laikas nuo bendrovės įkūrimo [...]

Tarptautinės įmonės
Referatas Tarptautinės įmonės "Pieno žvaigždės" marketingo analizė Rusijos rinkoje

Darbo aktualumas - akcinė bendrovė „Pieno žvaigždės", kuri įkurta 1998 metais, šiuo metu yra viena [...]

Įmonės marketingo analizė
Referatas Įmonės marketingo analizė

Kiekviena stipri ir socialiai atsakinga įmonė siekia, su naujais verslo klientais užmegzti ilgalaikius santykius. Šiandieninėje [...]

Prekybos įmonės veiklos analizė
Prezentacija Prekybos įmonės veiklos analizė

  Praktikos tikslas - įtvirtinti studijų metu įgytas teorines žinias ir įgyti praktinio darbo įgūdžių [...]

Įmonės veiklos analizė
Paruoštukė Įmonės veiklos analizė

KTU Įmonės veiklos analizės testo klausimai su pažymėtais teisingais atsakymo variantais. Čia 3 variantai. [...]

Įmonės „Saugus jausmas“ reklamos analizė
Kursinis darbas Įmonės „Saugus jausmas“ reklamos analizė

Dauguma žmonių į reklamos veikimo sferą kasdieniniame gyvenime patenka kaip reklamos auditorijos atstovai. Marketingo specialistui [...]

Rankdarbių įmonės „Dygsnis“ steigimo ir veiklos plėtros tarptautinėje rinkoje analizė
Diplominis darbas Rankdarbių įmonės „Dygsnis“ steigimo ir veiklos plėtros tarptautinėje rinkoje analizė

Temos aktualumas. Smulkus ir vidutinis verslas – neatsiejama kiekvienos šalies ekonomikos dalis. Tai vienas iš [...]

Įmonės “X” valdymo analizė
Referatas Įmonės “X” valdymo analizė

Oficialus organizacijos „X” pavadinimas nėra nurodomas, nes taip galima surinkti ir atskleisti daugiau darbui [...]

Transporto  įmonės plėtros galimybių analizė
Kursinis darbas Transporto įmonės plėtros galimybių analizė

 Transporto paslaugų įmonės yra labai reikšmingos tiek valstybei, tiek visuomenei. Transporto paslaugos užtikrina prekybos egzistavimą [...]

Įmonės “X” valdymo analizė
Referatas Įmonės “X” valdymo analizė

Oficialus organizacijos „X” pavadinimas nėra nurodomas, nes taip galima surinkti ir atskleisti daugiau darbui reikalingos [...]

Pasirinktos įmonės valdymo analizė ir sprendimo priėmimo proceso esmė
Referatas Pasirinktos įmonės valdymo analizė ir sprendimo priėmimo proceso esmė

Galima teigti, kad visas mūsų gyvenimas susideda iš problemų ir sprendimų, kuriuos mes priimame (arba [...]

Įmonės „X“ veiklos analizė ir tobulinimo kryptys
Diplominis darbas Įmonės „X“ veiklos analizė ir tobulinimo kryptys

Lietuvai sparčiai integruojantis į bendrą Europos transporto sistemą, pasaulyje patikrinti logistikos mokslo ir verslo sprendimai [...]

Įmonės „X“ vartotojų poreikių analizė (žūklės reikmenų parduotuvės pavyzdžiu)
Kursinis darbas Įmonės „X“ vartotojų poreikių analizė (žūklės reikmenų parduotuvės pavyzdžiu)

Spartūs verslo aplinkos pokyčiai verčia įmones, siekiančias išsilaikyti rinkoje, ieškoti konkurencinių pranašumų, aktyviau remtis rinkodara.