Ekonomika ir verslas / Vadyba

UAB „Girių bizonas“ veikla ir jos analizė visuotinės kokybės vadybos aspektais

0 atsiliepimų
Autorius:
Šiuolaikinėje rinkoje galima pastebėti įvairių konkurencijos strategijų – kai kurios įmonės renkasi būdą konkuruoti siūlant mažesnę kainą, kitos siūlo greitą paslaugų atlikimą, trečios ieško konkurentų trūkumų tačiau vis daugiau ir daugiau įmonių savo konkurencingumą grindžia paslaugų kokybe. Užtikrinti tam tikrą atliekamų paslaugų kokybę klientui nėra paprasta: kuo didesnė įmonė, kuo daugiau skirtingų aplinkos faktorių daro įtaką galutiniam produktui, tuo daugiau procesų reikia kruopščiai prižiūrėti norint sulaukti tam tikro konkretaus rezultato. Tuo tikslu pažangiose įmonėse samdomi kokybės vadybos specialistai, kuriantys kokybės valdymo sistemas, skirtas padėti įmonės darbuotojams tinkamai kontroliuoti paslaugų kokybę.
Analizei pasirinkome UAB "Girių bizonas", priklausančią UAB "Vakarų medienos grupei" - didžiausia medienos drožlių plokštės ir jos produktų gamintoja ir eksportuotoja Baltijos valstybėse.
Uždaviniai:
1. Pateikti įmonės pristatymą: veikla, darbuotojų skaičius, gaminami produktai, teikiamos paslaugos.
2. Pateikti ir apibūdinti organizacijos struktūrą. Darbuotojų atsakomybė ir įgaliojimai.
3. Išanalizuoti įmonėje vykstančius procesus, procesų sąveiką, procesų vertinimo kriterijus, metodus.
4. Pateikti ir išanalizuoti vartotojo keliamas produkto/paslaugos savybes. Jų ryšį su produkto (paslaugos) gamybos (pateikimo) etapais, savybių įvertinimo, matavimo metodus ir alternatyvias galimybes. Matavimo rezultatų fiksavimo bei analizės metodus ir priemones.
5. Aprašyti vartotojų poreikių analizės metodus.
6. Pateikti ir išanalizuoti vartotojų pa(si)tenkinimo įvertinimo metodus ir priemones.
7. Įmonės veiklai taikomi teisiniai (įstatymai, įsakymai, taisyklės, tvarkos ir t.t.) bei normatyviniai (standartai) reikalavimai, reglamentuojantys įmonės ir vartotojo santykius bei numatantys reikalavimus produktui ir paslaugai.
8. Vartotojų skundų ir pretenzijų fiksavimo ir analizės metodai bei priemonės.
9. Vartotojų pasitenkinimo matavimas. Naudojami metodai, priemonės, formos. Matavimo rezultatų vertinimas, komentavimas.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
3981 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • TURINYS2
  • ĮVADAS3
  • APIE ĮMONĘ4
  • 2. Organizacijos struktūra, darbuotojų atsakomybė ir įgaliojimai5
  • 2.1. Atsakomybė ir įgaliojimai5
  • 1.2. Vadybos politika6
  • 2.3. Vadybos sistemos tikslai7
  • 3. PAGRINDINIAI PROCESAI7
  • 3.1. Produkto realizavimo planavimas7
  • 3.2. Su vartotoju susiję procesai7
  • 3.3. Projektavimas ir kūrimas7
  • 3.4. Pirkimas8
  • 3.4.1. Tiekėjų įvertinimas8
  • 3.4.2. Gautų žaliavų patikrinimas8
  • 4. IŠTEKLIŲ VADYBA9
  • 4.1. Žmogiškųjų išteklių vadyba9
  • 4.2. Technologiniai įrengimai ir matavimo priemonės9
  • 5.3. Infrastruktūros ir darbo aplinkos valdymas10
  • 6. Įmonės veiklai taikomi teisiniai bei normatyviniai reikalavimai10
  • 6.1. Dokumentų struktūra10
  • 6.2. Dokumentų valdymas11
  • 6.3. Duomenų įrašų valdymas11
  • 6.4. Elektroninių dokumentų ir duomenų valdymas11
  • 6.5 Teisiniai reikalavimai12
  • 7. MATAVIMAI, ANALIZĖ IR TOBULINIMAS12
  • 7.1. Bendrieji reikalavimai12
  • 7.2. Pirkėjų patenkinimo matavimas12
  • 7.3. Produkto matavimai12
  • 7.4. Neatitiktinio produkto (NP) valdymas13
  • 7.5. Proceso matavimai13
  • 7.6. Tobulinimo veikla14
  • 7.6.1. Nuolatinis tobulinimas14
  • 7.6.2. Koregavimo veiksmai14
  • 7.6.3. Prevenciniai veiksmai14
  • PRIEDAI16

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
UAB „Girių bizonas“ veiklos analizė kokybės vadybos aspektais
Referatas UAB „Girių bizonas“ veiklos analizė kokybės vadybos aspektais

Šiuolaikinėje rinkoje galima pastebėti įvairių konkurencijos strategijų – kai kurios įmonės renkasi būdą konkuruoti [...]

AB „Klaipėdos mediena“ veiklos analizė kokybės vadybos aspektais
Kursinis darbas AB „Klaipėdos mediena“ veiklos analizė kokybės vadybos aspektais

Visapusiškas kokybės gerinimas – tai vienas aktualiausių dalykų, skatinančių sėkmingą ekonominį gamybos [...]

UAB „Baltic maintenance“ veiklos analizė kokybės vadybos aspektais
Referatas UAB „Baltic maintenance“ veiklos analizė kokybės vadybos aspektais

Visuotinė kokybės vadyba apima jau seniai žinomus valdymo principus, papildo juos naujais ir suteikia savitą [...]

UAB „Radisson Blu Hotel Lietuva“ veiklos analizė kokybės vadybos aspektais
Referatas UAB „Radisson Blu Hotel Lietuva“ veiklos analizė kokybės vadybos aspektais

„Radisson Blu Hotel Lietuva“ tai 4 žvaigždučių viešbutis, priklausantis REZIDOR viešbučių tinklui. Jame [...]

Visuotinė kokybės vadyba ir inovacijų vadyba
Referatas Visuotinė kokybės vadyba ir inovacijų vadyba

Šiame darbe pateikiama apibendrinta teorinė medžiaga, nusakanti pagrindinius visuotinės kokybės vadybos principus, įgyvendinimo aspektus. Taip [...]

Visuotinė kokybės bei inovacijų vadyba
Prezentacija Visuotinė kokybės bei inovacijų vadyba

14 skaidrių Visuotinės kokybės vadyba (VKV): organizacijos kultūrinis įsipareigojimas tenkinti vartotojų poreikius, naudojant integruotą [...]

Visuotinė kokybės vadyba
Paruoštukė Visuotinė kokybės vadyba

KTU Visuotinės kokybės vadybos koliokviumo testo klausimai su pažymėtais atsakymo variantais. [...]

Visuotinės kokybės vadybos vieta organizacijos teorijų raidoje
Referatas Visuotinės kokybės vadybos vieta organizacijos teorijų raidoje

Visuotinės kokybės vadyba yra tokia vadybos filosofija ir meto¬dai, kuriuos pasirinkusi organizacija nuolat tobulėja, įtraukdama [...]

Visuotinės kokybės vadybos apžvalga
Referatas Visuotinės kokybės vadybos apžvalga

Visuotinė kokybės vadyba- šis terminas yra gana naujas ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje.

Tradicinė ir visuotinė kokybės vadyba: esmė, skirtumai ir panašumai
Referatas Tradicinė ir visuotinė kokybės vadyba: esmė, skirtumai ir panašumai

Viena naujausių vadybos metodoogijų yra visuotinės kokybės vadybos koncepcija. Visuotinės [...]

Visuotinės kokybės vadybos teorija
Referatas Visuotinės kokybės vadybos teorija

Kadangi šiuolaikiniame pasaulyje nuolat kuriamos naujos organizacijos, kuriami nauji produktai bei siūlomos naujos paslaugos, išskirti [...]

Visuotinės kokybės vadybos ir darnaus vystymosi koncepcijų esmė
Kursinis darbas Visuotinės kokybės vadybos ir darnaus vystymosi koncepcijų esmė

Visuotinės kokybės vadyba yra palyginti naujas dalykas ne tik mūsų šalyje, bet ir visame pasaulyje.

Kokybė ir visuotinės kokybės vadyba
Prezentacija Kokybė ir visuotinės kokybės vadyba

Kokybės vadyba skirstoma į tradicinę kokybės vadybą ir visuotinę kokybės vadybą. Visuotinė kokybės vadyba reiškia, kad [...]

Įstaigos analizė žinių vadybos aspektu
Kursinis darbas Įstaigos analizė žinių vadybos aspektu

Jonavos politechnikos mokykloje reikalaujama nuolatinio žinių ir gebėjimų atnaujinimo, todėl mokytojams sudaromos sąlygos nuolatinei profesinei [...]

Kokybės vadybos daromo poveikio organizacijos rezultatams analizė
Diplominis darbas Kokybės vadybos daromo poveikio organizacijos rezultatams analizė

Temos aktualumas. Šiuolaikiniame pasaulyje vyksta spartus technologijų tobulėjimas, nuolatiniai pokyčiai, susiduriama su tokiais reiškiniais kaip [...]