Naujo produkto tušinuko patentavimas, registravimas ir paleidimas į rinką

21 psl. / 4132 žod.

Ištrauka

Šiais laikas visi vartotojai atkreipia dėmesį į kainą ir kokybę,  Taigi mes rekomenduojame visiškai naują ir nebrangų produktą- guminį, pakabinamą tušinuką. Mūsų siūlomas produktas tenkina prekės funkcionalumo bei patogumo poreikius, pasireiškiančius tuo, kad pirkėjams nereikia ieškoti, kur pasidėti jiems reikią rašiklį. Dėl šios priežasties vartotojai sutaupo laiko ir pinigų. Mūsų intelektinę nuosavybę būtina apsaugoti ir valdyti, taigi darbe pateiksime sugalvotą gaminio dizainą bei prekės ženklą, kuriuos patentuosime. Taip pat aptarsime mūsų produkto valdymo kaštus.

Darbo tikslas. Išanalizuoti ir aptarti, procesą nuo idėjos sukūrimo iki jos, kaip intelektinės nuosavybės valdymo sąmatos.

Darbo tikslas – apžvelgti intelektinės nuosavybės apsaugos būdus, kurie naudojami produkto „Pakabinamas tušinukas“ idėjai   apsaugoti bei išanalizuoti valdymo kaštus. 

Darbo uždaviniai:

  1. Naudojant fokalinių objektų metodą sugalvoti kuo daugiau idėjų naujam produktui ir atrinkti priimtiniausią idėją;
  2. Pateikti naujo produkto aprašymą, apibūdinanti jos vartotojus bei atlikti konkurentų analizę;
  3. Parinkti naujo produkto patentavimo būdą, aprašyti patentavimo kriterijus bei nustatyti patentavimo kaštus;
  4. Pateikti naujo produkto dizainą, parinkti dizaino registravimo būdą, aprašyti registravimo kriterijus bei nustatyti registravimo kaštus;
  5. Sukurti naujo produkto prekės ženklą ir aprašyti su jo registravimu susijusius dalykus;
  6. Aprašyti naujo produkto licencijavimą;
  7. Pateikti naujo produkto intelektinės nuosavybės valdymo sąmatą.

 

Turinys

  • Įvadas3
  • 1.Idėjų bankas5
  • 1. 1.Idėjų banko pristatymas5
  • 1. 2.Idėjų palyginimas ir priimtiniausios idėjos atranka6
  • 2.„Pakabinamas tušinukas“ apibūdinimas7
  • 2.1.Produkto trumpas aprašymas7
  • 2.2.Vartotojo apibūdinimas7
  • 2.3.Konkurentų analizė7
  • 3.„Pakabinamas tušinukas“ patentavimas9
  • 3.1. Patentavimo būdo parinkimas9
  • 4.„Pakabinamas tušinukas“ dizaino registravimas10
  • 4.1.Produkto dizaino pateikimas10
  • 4.2.Pramonės dizaino registravimo būdo parinkimas11
  • 4.3.Registravimo kriterijų aprašymas11
  • 4.4.Registravimo kaštai11
  • 5.„Pakabinamas tušinukas“ prekės ženklo registravimas13
  • 5.1.Tradicinis prekės ženklo pateikimas13
  • 5.2.Netradicinis prekės ženklo pateikimas14
  • 5.3.Sprendimo registruoti konkrečius prekės ženklo elementus pagrindimas15
  • 5.4.Prekės ženklo registravimo būdo parinkimas15
  • 5.5.Prekių klasių parinkimas15
  • 5.6.Panašių registruotų prekių ženklų analizė16
  • 5.7.Registravimo kaštai17
  • 6.„Pakabinamas tušinukas“ licencijavimas18
  • 6.1.Licencijos objekto parinkimas18
  • 7.„Pakabinamas tušinukas ” intelektinės nuosavybės valdymo sąmata19
  • Išvados20
  • Naudota literatūra21

Reziumė

Autorius
karmis2
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Bir 21, 2018
Apimtis
21 psl.
Įvertinimas

Susiję darbai

Įmonės "Nike" socialinės atsakomybės analizė

Vadyba Referatas 2018 m. adriana
Aktualumas. Šiandieninėje visuomenėje yra keliamas nerimas dėl per mažo žmonių judėjimo ir sveikatos rūpinimosi. Norint padėti žmonėms yra kuriamos įvairios sportinių prekių įmonės,...