Ekonomika ir verslas / Vadyba

Naujo produkto tušinuko patentavimas, registravimas ir paleidimas į rinką

0 atsiliepimų
Autorius:

Šiais laikas visi vartotojai atkreipia dėmesį į kainą ir kokybę,  Taigi mes rekomenduojame visiškai naują ir nebrangų produktą- guminį, pakabinamą tušinuką. Mūsų siūlomas produktas tenkina prekės funkcionalumo bei patogumo poreikius, pasireiškiančius tuo, kad pirkėjams nereikia ieškoti, kur pasidėti jiems reikią rašiklį. Dėl šios priežasties vartotojai sutaupo laiko ir pinigų. Mūsų intelektinę nuosavybę būtina apsaugoti ir valdyti, taigi darbe pateiksime sugalvotą gaminio dizainą bei prekės ženklą, kuriuos patentuosime. Taip pat aptarsime mūsų produkto valdymo kaštus.

Darbo tikslas. Išanalizuoti ir aptarti, procesą nuo idėjos sukūrimo iki jos, kaip intelektinės nuosavybės valdymo sąmatos.

Darbo tikslas – apžvelgti intelektinės nuosavybės apsaugos būdus, kurie naudojami produkto „Pakabinamas tušinukas“ idėjai   apsaugoti bei išanalizuoti valdymo kaštus. 

Darbo uždaviniai:

  1. Naudojant fokalinių objektų metodą sugalvoti kuo daugiau idėjų naujam produktui ir atrinkti priimtiniausią idėją;
  2. Pateikti naujo produkto aprašymą, apibūdinanti jos vartotojus bei atlikti konkurentų analizę;
  3. Parinkti naujo produkto patentavimo būdą, aprašyti patentavimo kriterijus bei nustatyti patentavimo kaštus;
  4. Pateikti naujo produkto dizainą, parinkti dizaino registravimo būdą, aprašyti registravimo kriterijus bei nustatyti registravimo kaštus;
  5. Sukurti naujo produkto prekės ženklą ir aprašyti su jo registravimu susijusius dalykus;
  6. Aprašyti naujo produkto licencijavimą;
  7. Pateikti naujo produkto intelektinės nuosavybės valdymo sąmatą.

 

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
4132 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Įvadas3
  • 1.Idėjų bankas5
  • 1. 1.Idėjų banko pristatymas5
  • 1. 2.Idėjų palyginimas ir priimtiniausios idėjos atranka6
  • 2.„Pakabinamas tušinukas“ apibūdinimas7
  • 2.1.Produkto trumpas aprašymas7
  • 2.2.Vartotojo apibūdinimas7
  • 2.3.Konkurentų analizė7
  • 3.„Pakabinamas tušinukas“ patentavimas9
  • 3.1. Patentavimo būdo parinkimas9
  • 4.„Pakabinamas tušinukas“ dizaino registravimas10
  • 4.1.Produkto dizaino pateikimas10
  • 4.2.Pramonės dizaino registravimo būdo parinkimas11
  • 4.3.Registravimo kriterijų aprašymas11
  • 4.4.Registravimo kaštai11
  • 5.„Pakabinamas tušinukas“ prekės ženklo registravimas13
  • 5.1.Tradicinis prekės ženklo pateikimas13
  • 5.2.Netradicinis prekės ženklo pateikimas14
  • 5.3.Sprendimo registruoti konkrečius prekės ženklo elementus pagrindimas15
  • 5.4.Prekės ženklo registravimo būdo parinkimas15
  • 5.5.Prekių klasių parinkimas15
  • 5.6.Panašių registruotų prekių ženklų analizė16
  • 5.7.Registravimo kaštai17
  • 6.„Pakabinamas tušinukas“ licencijavimas18
  • 6.1.Licencijos objekto parinkimas18
  • 7.„Pakabinamas tušinukas ” intelektinės nuosavybės valdymo sąmata19
  • Išvados20
  • Naudota literatūra21

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Šiomis dienomis vis spartėjant gyvenimo tempui tapo labai sunku įsitvirtinti rinkoje. Žmones gali sudominti tik [...]

Naujo produkto įvedimas į rinką
Diplominis darbas Naujo produkto įvedimas į rinką

Nuolat atsiranda naujos idėjos, kurių pasekmė būna naujų paslaugų bei prekių atsiradimas. Tai visiems suprantamas [...]

Naujo produkto įvedimas į rinką:  įmonė „Flash bag“
Verslo planas Naujo produkto įvedimas į rinką: įmonė „Flash bag“

Naujo produkto įvedimas į rinką. Darbas pristatytas 2015 metais. VIKO VVF.   Šiame darbe aptarsime savo idėjos [...]

Naujo produkto įvedimas į rinką (greito maisto užkandinė)
Referatas Naujo produkto įvedimas į rinką (greito maisto užkandinė)

Temos aktualumas: Šiame darbe aptarsime savo naujo produkto įvedimą į rinką. Mūsų įmonė „Bistro“ naujai įsikūrusi [...]

Naujo produkto kūrimas ir įvedimas į rinką
Referatas Naujo produkto kūrimas ir įvedimas į rinką

Darbo aktualumas. Inovacijas galima apibūdinti, kaip kažko seno perdarymas nauju. Taip pat, tai naujų technologijų [...]

Naujo produkto įsisavinimo strategija UAB „Mantinga“ pavyzdžiu
Diplominis darbas Naujo produkto įsisavinimo strategija UAB „Mantinga“ pavyzdžiu

Šiuolaikinis pasaulis pasižymi globalizacijos procesų plėtra, kuri ekonomikoje pasireiškia per internacionalizacijos ir modernizacijos procesus, besiplečiantį [...]

Naujos prekės - nagų lakavimo mašinos - įvedimo į rinką marketingo programa
Referatas Naujos prekės - nagų lakavimo mašinos - įvedimo į rinką marketingo programa

Norint sėkmingai integruoti naują prekę į rinką, reikia nuolat stebėti ir analizuoti aplinką, joje vykstančius [...]

Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas
Referatas Naujos paslaugos įvedimo į rinką marketingo planas

Mano siūloma paslauga – edukacinės pamokėlės vaikams, apsilankiusiems su tėveliais tik vasaros sezono metu veikiančioje [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką strateginio plano rengimas
Kursinis darbas Naujos prekės įvedimo į rinką strateginio plano rengimas

Temos aktualumas. Įmonė ar verslininkas, norėdami išlikti pilnaverčiais rinkos dalyviais, privalo žinoti taisykles ir prognozuoti [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Į rinką sieksime įvesti naują prekę – „Supamą lopšį-kėdę“.Tėvams auginti vaikus nėra labai lengva, tai [...]

Rinkodaros strategijos ypatumų nustatymas įvedant naują produktą į rinką
Diplominis darbas Rinkodaros strategijos ypatumų nustatymas įvedant naują produktą į rinką

Temos aktualumas (IŠTRAUKA): Svarbiausias įmonių tikslas rinkos sąlygomis - ištirti vartotojų poreikius ir nustatyti rinką [...]

Naujos prekės įvedimas į rinką
Referatas Naujos prekės įvedimas į rinką

         Marketingas yra prekių kūrimo, pasiūlos ir mainų socialinis ir valdymo procesas, orientuotas į pavienių [...]

Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Referatas Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai

Temos aktualumas. Lietuva yra koridoriaus centre tarp Rytų ir Vakarų. Geografinės padėties teikiami privalumai, moderni [...]

Naujos įmonės „Hologija“ įvedimas į rinką
Referatas Naujos įmonės „Hologija“ įvedimas į rinką

Šiame 21-ajame amžiuje kuriasi vis daugiau ir daugiau naujų organizacijų, kurios į rinką atneša naujus [...]