Ekonomika ir verslas / Vadyba

Socialinių tinklų padaudojimas versle: dabartis ir vystymosi perspektyvos

0 atsiliepimų
Autorius:
Per pastaruosius dešimtmečius Internetas, o ypatingai saitynas padarė komunikacijos revoliuciją: buvo suteikta galimybė siųsti bei gauti informaciją bet kur ir bet kada. Tai pakeitė šiuolaikiniame pasaulyje gyvenančių žmonių darbą bei apskritai patį gyvenimą. Ypatingai jaunimas dabar neįsivaizduoja dienos be kompiuterio, kadangi neišeinant iš namų jie gali bendrauti su draugais ir viskas tai virtualios erdvės dėka.
Visuomeninių tinklų bei serverių skaičius nuolat didėja, žmonės kuria savo nuosavus tinklaraščius ir tuo nusprendė pasinaudoti įmonės. Socialiniai puslapiai versle pradėti naudoti norint tapti labiau žinomais bei populiariais. Tam įmonės pradėjo kurti specialias strategijas, naudojosi specialiomis analizėmis, užsiėmė atitinkama rinkodaros veikla, analizavo kliento poreikius. Socialiniai tinklai tampa vis labiau pritaikyti verslui, yra kuriamos specialūs servisai, paslaugos bei funkcijos. Tačiau tai tik pradžia, ir vystytis tikrai yra kur.
Šio darbo tikslas – išanalizuoti kaip socialiniai tinklai yra panaudojami versle bei kokia jų ateitis. Norint pasiekti šį tikslą yra keliami tokie uždaviniai:
1. Susipažinti su bendra socialinių tinklų charakteristika;
2. Apžvelgti, kaip versle yra panaudojami visuomeniniai tinklai;
3. Nustatyti kokios yra socialinių tinklų vystymosi galimybės verslo atžvilgiu.
Visuomeninių tinklų išnaudojimas versle tampa labai svarbia tema daugelių įmonių, kurios siekia didinti vartotojų skaičių, pasiekti lengviau klientus bei supaprastinti visos įmonės valdymą. Todėl norint analizuoti perspektyvas svarbu išsiaiškinti kokia padėtis yra dabar. Literatūros, kur būtų rašoma vien tik apie socialinius tinklus nėra gausu, tačiau aprašant teorinę dalį rėmiausi .... knygomis. Praktinė dalis buvo aprašyta naudojantis internetiniais šaltiniais bei moksliniais straipsniais.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
7000 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. BENDRA SOCIALINIŲ TINKLŲ CHARAKTERISTIKA4
  • 1.1Socialinių tinklų samprata4
  • 1.2 Socialinių tinklų analizė5
  • 1.3 Visuomeniniai tinklai Internete6
  • 1.4 Socialinio tinklo paslaugos6
  • 2. SOCIALINIŲ TINKLŲ PANAUDOJIMAS VERSLE9
  • 2.1. Socialinių tinklų įtaka verslui9
  • 2.2 Vidiniai ir išoriniai visuomeniniai tinklai11
  • 2.3. Socialinio tinklo verslo paslaugos12
  • 2.4 Socialinių tinklų panaudojimas marketinge17
  • 3. SOCIALINIŲ TINKLŲ ATEITIS VERSLE20
  • IŠVADOS23
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS25

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Socialinių tinklų panaudojimas versle: dabartis ir vystymosi perspektyvos
Kursinis darbas Socialinių tinklų panaudojimas versle: dabartis ir vystymosi perspektyvos

Per pastaruosius dešimtmečius Internetas, o ypatingai saitynas padarė komunikacijos revoliuciją: buvo suteikta galimybė siųsti bei [...]

Šeimos verslo modeliai ir vystymo perspektyvos
Diplominis darbas Šeimos verslo modeliai ir vystymo perspektyvos

Temos aktualumas. Smulkus ir vidutinis verslas vaidina svarbų vaidmenį šalies ekonomikoje. Dėka šios svarbios ekonominės grupės [...]

Šeimos verslo modeliai ir vystymo perspektyvos. Pristatymas.
Prezentacija Šeimos verslo modeliai ir vystymo perspektyvos. Pristatymas.

IŠVADOS1. Šeimos verslas įvairiose pasaulio valstybėse turi susiklosčiusias gilias tradicijas. Tačiau Lietuvoje ši verslo [...]

Mokslinio straipsnio „Organizacijų socialinė atsakomybė: vystymosi kryptys ir nauda verslui“ analizė
Referatas Mokslinio straipsnio „Organizacijų socialinė atsakomybė: vystymosi kryptys ir nauda verslui“ analizė

Daugelio organizacijų vadovų tikslas yra turėti pelningą, konkurencingą ir gerą įvaizdį turintį verslą. Kad tokį [...]

Kompleksinio verslo steigimas ir vystymas Lietuvoje Airijos pavyzdžiu
Diplominis darbas Kompleksinio verslo steigimas ir vystymas Lietuvoje Airijos pavyzdžiu

Temos aktualumas. Verslo įmonės nepriklausomai nuo jų dydžio yra visuotinai pripažįstamos kaip ekonominio ir socialinio [...]

Itercontinental Hotel Group - socialiai atsakingas verslas
Referatas Itercontinental Hotel Group - socialiai atsakingas verslas

Įmonių socialinės atsakomybės koncepcija yra plataus spektro procesas, apimantis visą produkto / paslaugos gamybos / [...]

Lietuvos ir ES šalių darbo rinkų analizė: vystymosi tendencjos, prognozės, perspektyvos
Diplominis darbas Lietuvos ir ES šalių darbo rinkų analizė: vystymosi tendencjos, prognozės, perspektyvos

Paprastai darbo rinka suvokiama kaip politikos sritis, apsprendžiama konkrečiais socialiniais ir visuomeniniais – politiniais sprendimais [...]

Dabartinė Lietuvos ekonomikos buklė ir jos perspektyvos
Referatas Dabartinė Lietuvos ekonomikos buklė ir jos perspektyvos

Temos aktualumas – tema yra aktuali , nes ekonomiką studijuoti ir ją išmanyti svarbu kiekvienam [...]

Socialinis marketingas, plėtojant UAB
Diplominis darbas Socialinis marketingas, plėtojant UAB "Avon cosmetics" verslą

„Verslas turi vieną vienintelę socialinę pareigą - naudoti savo išteklius veiklai, kuri didina jo pelną“ [...]

E-verslo dinamika ir perspektyvos Lietuvoje
Referatas E-verslo dinamika ir perspektyvos Lietuvoje

Populiarėjant informacinėms technologijoms, internetas tampa ne tik komunikavimo ir informacijos paieškos priemonė, bet ir puiki [...]

Bankininkystės verslo raida ir vystymosi tendencijos
Referatas Bankininkystės verslo raida ir vystymosi tendencijos

Bankai – tai finansinės institucijos, neatsiejamos nuo mūsų kasdienio gyvenimo veiklos. Bankų paslaugomis vienais ar [...]

N. Machiavelli „Valdovo“ vaidmuo socialiniuose verslo santykiuose
Referatas N. Machiavelli „Valdovo“ vaidmuo socialiniuose verslo santykiuose

Šiandieniniame laikmetyje, vis labiau plintant individualizacijai, keičiasi individo tarpusavio santykis su kitais individais bei su [...]

Socialinė - kultūrinė verslo aplinka
Referatas Socialinė - kultūrinė verslo aplinka

Marketingo aplinką sudaro „nekontroliuojamų jėgų visuma, kurią turėdamos omenyje įmonės turi kurti savo marketingo planus.

Verslo etika ir socialinė atsakomybė
Referatas Verslo etika ir socialinė atsakomybė

Etikоs kоdeksai egzistuоja nuo senо. Sudėtingėjant sоcialiniam gyvenimui, atskirоms praktinės, prоfesinės veiklоs sritims prireikia vis [...]

UAB “Draugaukim” plėtra naudojant ES paramą verslo vystymui kaimo vietovėje
Diplominis darbas UAB “Draugaukim” plėtra naudojant ES paramą verslo vystymui kaimo vietovėje

Temos aktualumas. Pasaulinė praktika rodo, jog smulkus ir vidutinis verslas yra varomoji ekonomikos jėga. Smulkios [...]