Klientų aptarnavimo kultūra

10 skaidr.

Ištrauka

Kas lemia įmonės reputaciją?

Įmonės reputaciją lemia - klientų aptarnavimo kultūros plėtojimas - t.y., kaip įmonė susidoroja su visomis kasdieninio darbo smulkmenomis, ar greitai ir mandagiai įmonės personalas reaguoja į klientų vizitus.

Kas yra klietų aptarnavimo kultūra ir kokia jos esmė?

Klientų aptarnavimo kultūra – tai organizacinė kultūra, nukreipta į klientų aptarnavimą, pagrįstą atitinkamomis taisyklėmis ir procedūromis, praktiniais įgūdžiais ir sugebėjimais.

Aptarnavimo kultūros esmė – tenkinti kliento poreikius. Tai turi atsispindėti visos organizacijos veikloje.


Reziumė

Autorius
GP
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 3, 2023
Publikuotas
2023 m.
Apimtis
10 skaidr.

Susiję darbai

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Vadyba Diplominis darbas donatak
Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis organizacijos tampa lyderėmis suprasdamos klientų poreikius ir priimdamos sprendimus, teikiančius klientams pasitenkinimą dėl prekių ar paslaugų vertės, puikios kokybės bei...