UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybės vertinimas

30 psl. / 6391 žod.

Ištrauka

Šiame darbe nagrinėjama tema yra aktuali visiems turintiems automobilį, nes ateinant laikui automobilis sugenda ir reikia jį nuvežti į patikimą autoservisą. Norint konkuruoti su kitomis panašiomis firmomis, siekiant pritraukti naujus ir išlaikyti esamus klientus, didžiausias dėmesys turi būti skiriamas klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimui. Ši tema pasirinkta tam, kad išanalizuoti ir įvertinti autoserviso UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybę, taip pat palyginti su kitais autoservisais

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. Klientų aptarnavimo analizė teoriniu aspektu5
  • 1.1 Klientų aptarnavimo strategijos, elementai ir standartas5
  • 1.2 Klientų aptarnavimo problemos ir jų sprendimas7
  • 1.3 Klientų ir darbuotojų bendravimas9
  • 1.4 Aptarnavimo kokybės didinimo būdai10
  • 2. UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybės vertinimas13
  • 2.1 UAB “Westtrans logistic“ trumpas aprašymas13
  • 2.2 UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo standartas15
  • 2.3 UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybei įtakojantys veiksniai, kokybės didinimo būdai16
  • 3. UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybės tyrimas19
  • 3.1 Klientų pasitenkinimas UAB “Westtrans logistic“ aptarnavimo kokybe19
  • 3.2 UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybės palyginimas su UAB „Klaipėdos Eoltas“ aptarnavimo kokybe22
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS25
  • LITERATŪRA27
  • PRIEDAI28
  • 1 priedas. Apklausos anketa28
  • 2 priedas. Apklausos anketa (2)31

Reziumė

Autorius
linutiaaa
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€8.04
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Bal 19, 2012
Apimtis
30 psl.
Įvertinimas

Susiję darbai

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Vadyba Diplominis darbas donatak
Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis organizacijos tampa lyderėmis suprasdamos klientų poreikius ir priimdamos sprendimus, teikiančius klientams pasitenkinimą dėl prekių ar paslaugų vertės, puikios kokybės bei...

Klientų aptarnavimo kokybė viešajame sektoriuje

Vadyba Kursinis darbas 2013 m. elderx
Viešosios paslaugos ar tai švietimo įstaigos, ar tai medicina, arba visuomeninis transportas užima svarbų vaidmenį šiandieniniame žmonių gyvenime. Išvardintos ir kitos įstaigos teikia...

Kirpimo paslaugų kokybės vertinimas UAB "X"

Vadyba Diplominis darbas 2008 m. guoba
Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas tapo vyraujančia ekonominės veiklos rūšimi, o paslaugų sfera yra viena perspektyviausių ir labiausiai besiplėtojančių ūkio sferų. Sparti paslaugų sferos...

El. paslaugų kokybės vertinimas

Vadyba Referatas 2012 m. maslova
Kadangi internetas vis labiau įsigali visose gyvenimo srityse, todėl sparčiai didėja vartotojams siūlomų paslaugų perkėlimas į internetinę erdvę. Tobulėjant informacinėms technologijoms vartotojų poreikiai...

Klientų aptarnavimo mokomosios praktikos ataskaita

Vadyba Praktikos ataskaita 2015 m. ziviliukas21
Klientų aptarnavimo mokomąją praktiką atlikau Klaipėdos valstybinėje kolegijoje. Šios praktikos metu pritaikiau žinias ir lavinau gebėjimus įvertinant klientų poreikius, kliento odos bei sveikatos...