Socialiniai mokslai / Sociologija

Socialinės reklamos pastebimumo studentų tarpe tyrimas

0 atsiliepimų
Autorius:

Dabartinėje modernioje visuomenėje apstu socialinių problemų, tačiau atradus sprendimo būdus vienoms aktualijoms, vis dar lieka daug kitų klausimų, reikalajančių visuomenės dėmesio. Pavyzdžiui, nenykstanti narkomanijos grėsmė, sunkiai pagydomos ligos ar tolerancijos stoka. Studijuojantis jaunimas – viena pažeidžiamiausių visuomenės grupių. Dažnai studentai jautriai reaguoja į daugelį jiems aktualių problemų, sutinkamų sociumo gyvenime. Švietimas yra viena tinkamiausių priemonių, padedančių suvokti problemų aktualumą ir svarbą. Viena iš neformalaus švietimo sričių yra socialinė reklama. Pasirinkus originalias, netradicines išraiškos formas, ji tampa paveiki, padeda formuojant moralines ir vertybines nuostatas. Studijuojantis jaunimas yra kaip laidininkas tarp informacijos pasisavimo ir jos sklaidos. Jie yra mūsų valstybės ateitis, kuri žvelgdama į aplinką formuoja naujos kartos vertybinę sistemą.

 

  1. Mokslinė problema.

 

Šiame darbe bus siekiama atskleisti, kokie bendrieji socialinės reklamos aspektai daro įtaką jos pastebimumui tarp studentų, kurios temos yra aktualiausios, kurios socialinės reklamos priemonės ir panaudojimo kryptys yra efektyviausios.

 

  1. Objektas.

 

Veiksniai, darantys įtaką socialinės reklamos pastebimumui tarp studijuojančio jaunimo.

 

  1. Tikslas.

 

Tyrimo tikslas yra išanalizuoti socialinės reklamos metodologiją bei socioekonominius veiksnius, darančius įtaką socialinės reklamos pastebimumui studentų tarpe.

 

 

 

 

  1. Uždaviniai.

 

  • Išanalizuoti studentams aktualiausias socialines temas;
  • Išsiaiškinti platinimo kryptis ir jų efektyvumą;
  • Atskleisti pagrindinius metodus, darančius įtaką socialinės reklamos pastebimumui studentų tarpe;
  • Išskirti svarbiausius socioekonominius faktorius, lemiančius socialinės reklamos pastebimumą tarp studijuojančio jaunimo.
  • Išsiaiškinti socialinės reklamos bruožus ir aktualiausias temas

 

  1. Hipotezė.

 

Tikslinga socialinės reklamos strategija ir socioekonominiai faktoriai daro įtaką socialinės reklamos pastebimumui studentų tarpe.

 

  1. Tyrimo metodas/ai.

 

  • Bus taikoma kiekybinė metodologinė prieiga.
  • Atliekama Lietuvos aukštųjų mokyklų bakalauro ir magistro studijų programų studentų apklausa.
  • Problema bus aptarta teoriškai, remiantis moksline literatūros apžvalga, situacijų, empirinių faktų analize, konkrečių autorių darbais, kurie yra susiję su tyrimo tikslu ir (sąrašas pridedamas)
  • Tyrimas bus atliktas per vieną mėnesį.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
4748 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Kiekybiniai ir kokybiniai socialiniai tyrimai
Referatas Kiekybiniai ir kokybiniai socialiniai tyrimai

Metodologija tyrime atlieka loginę ir gnoseologinę funkciją, o metodai ir tyrimo procedūra - informacijos [...]

Studentų muzikinio skonio tyrimas
Tyrimas Studentų muzikinio skonio tyrimas

Muzika mus lydi įvairiose gyvenimo srityse. Nesvarbu ką darome: valgome, dirbame ar kt., dažnai klausomės [...]

Tyrimas: reklamos įtaka žmogui
Tyrimas Tyrimas: reklamos įtaka žmogui

Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės [...]

Studentų maitinimosi ypatumų tyrimas
Tyrimas Studentų maitinimosi ypatumų tyrimas

Apklausa. Prie eksperimentinių metodų galima priskirti ir apklausą. Tai aktyvus metodas, nes jo dėka galima [...]

Socialinių mokslų tyrimų metodologija
Konspektas Socialinių mokslų tyrimų metodologija

Plačiąja prasme metodologiją galima apibrėžti kaip bendriausius pažinimo principus, ji nagrinėja mokslinio pažinimo procesą ir [...]

Elektroninių knygų populiarumas studentų tarpe: neigiami ir teigiami aspektai
Tyrimas Elektroninių knygų populiarumas studentų tarpe: neigiami ir teigiami aspektai

Australian Library and Information Association (2013) spėjimu santykis tarp elektroninių ir tradicinių knygų bibliotekose pasidalins [...]

Atliekamo vaidmens įtakos socialinei asmens savivokai tyrimas
Laboratorinis darbas Atliekamo vaidmens įtakos socialinei asmens savivokai tyrimas

Kiekvienas žmogus elgiasi skirtingai Vienas asmuo turi keletą skirtingų elgesio tipų. Tai priklauso nuo situacijos [...]

Televizijos laidų, filmų poveikio moksleivių socialinio elgesio formavimuisi tyrimas
Tyrimas Televizijos laidų, filmų poveikio moksleivių socialinio elgesio formavimuisi tyrimas

Nė viena kita visuomenės informavimo priemonė taip neužvaldė šiuolaikinės žmonijos kaip televizija. Televizijos poveikis žmogui [...]

Rinkimų technologijos Lietuvoje. Dabartis ir ateitis. Socialinių tyrimų tiriamasis projektas
Tyrimas Rinkimų technologijos Lietuvoje. Dabartis ir ateitis. Socialinių tyrimų tiriamasis projektas

Darbo tema. Naujų balsavimo technologijų perspektyvos Lietuvoje. Tyrimo problemos pristatymas. Lietuva demokratinės valstybės keliu eina jau [...]

„Socialinė reklama“ (etinių vertybių propagavimas) XVI-XVII a. LDK proginėje poezijoje
Referatas „Socialinė reklama“ (etinių vertybių propagavimas) XVI-XVII a. LDK proginėje poezijoje

„Socialinė reklama“ (etinių vertybių propagavimas) XVI-XVII a. LDK proginėje poezijoje Įvadas Referavimo ir analizavimo objektas – LDK [...]

Sudominimo būdai renginių studentams reklamose
Referatas Sudominimo būdai renginių studentams reklamose

Šiame, sparčiai tobulėjančių technologijų bei komunikacijos amžiuje, itin svarbi yra reklama, kuri kasdien turi būti [...]

Nuo pirmosios knygos iki reklamos socialiniuose tinkluose. Medijų evoliucija ir revoliucija
Rašinys Nuo pirmosios knygos iki reklamos socialiniuose tinkluose. Medijų evoliucija ir revoliucija

Žmonija nuo seniausių laikų reiškiasi įvairiomis veiklomis. Nesvarbu, ar tai būtų meninė, ūkinė ar socialinė [...]

Reklamos psichologinio efektyvumo tyrimas
Referatas Reklamos psichologinio efektyvumo tyrimas

Pastaruoju metu mobilusis ryšys tapo neatskiriama mūsų gyvenimo dalimis. Kai prieš kiek mažiau nei [...]

Vaistų reklamų tyrimas
Tyrimas Vaistų reklamų tyrimas

Reklama – vienas iš stipriausių rėmimo būdų, kai siekiama pritraukti vartotojus ir parduoti kuo daugiau [...]

Socialinės reklamos koncepcija
Kursinis darbas Socialinės reklamos koncepcija

Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji įsitvirtino [...]