Socialinės reklamos analizė

4 psl. / 684 žod.

Ištrauka

Tai visgi socialinė ar komercinė reklama? Kuri iš šių dviejų daugiau pasako ir kuri labiau įtikina žmogų? Visų reklamų tikslai yra panašūs: įtikinti nupirkti, pasinaudoti tam tikra paslauga arba skirtingai nuo komercinės reklamos, socialinė reklama skatina spręsti aktualias visuomenei problemas, parodyti žmonėms, kad nereikia bijoti kalbėti apie tai, kas dažnai yra slepiama ar nutylima. Socialinėje reklamoje...


Turinys

  • Įvadas, analizė ir tyrimo pabaiga. 

Reziumė

Autorius
filo
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Komunikacija
Kaina
€1.55
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Vas 8, 2021
Publikuotas
2017 m.
Apimtis
4 psl.

Susiję darbai

Semiotinė reklamų analizė

Komunikacija Laboratorinis darbas 2014 m. me.llamo
Reklama – gamintoją ir vartotoją jungianti grandis. Tai specifinė veiklos ir vaizduojamojo meno rūšis, susidedanti iš reklamos priemonių ruošimo, gaminimo, platinimo, organizavimo. Reklamos...

RSV „AIRBALTIC“ reklaminės kampanijos analizė

Komunikacija Tyrimas 2019 m. gabrielaa
Atliktas „airBaltic“ kompanijos ryšių su visuomene procesų tyrimas: analitinį, veiksmo planavimo bei komunikacijos įvertinimas, ir remiantis gautais duomenimis ,pateikta jų apžvalgą bei tolimesni...