Socialinės reklamos analizė
4 psl. / 684 žod.
Ištrauka
Tai visgi socialinė ar komercinė reklama? Kuri iš šių dviejų daugiau pasako ir kuri labiau įtikina žmogų? Visų reklamų tikslai yra panašūs: įtikinti nupirkti, pasinaudoti tam tikra paslauga arba skirtingai nuo komercinės reklamos, socialinė reklama skatina spręsti aktualias visuomenei problemas, parodyti žmonėms, kad nereikia bijoti kalbėti apie tai, kas dažnai yra slepiama ar nutylima. Socialinėje reklamoje...
Turinys
- Įvadas, analizė ir tyrimo pabaiga.
Reziumė
- Autorius
- filo
- Tipas
- Tyrimas
- Dalykas
- Komunikacija
- Kaina
- €1.55
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Vas 8, 2021
- Publikuotas
- 2017 m.
- Apimtis
- 4 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Social media as political communications tool. Coverage of foreign affairs.
Komunikacija
Rašinys
2011 m.
kiss_e
Semiotinė reklamų analizė
Komunikacija
Laboratorinis darbas
2014 m.
me.llamo
Nuo pirmosios knygos iki reklamos socialiniuose tinkluose. Medijų evoliucija ir revoliucija
Komunikacija
Rašinys
2017 m.
hardole
Publicistinio stiliaus tekso analizė Leonida Donskis „Kieno kraujas raudonesnis?“
Komunikacija
Rašinys
hardole
VŠį ,,Senjorų Eldoradas" įvaizdžio ir socialinės atsakomybės analizė
Komunikacija
Praktikos ataskaita
2016 m.
literatura
RSV „AIRBALTIC“ reklaminės kampanijos analizė
Komunikacija
Tyrimas
2019 m.
gabrielaa
"Solidu" prekės ženklo socialinių tinklų komunikacijos analizė
Komunikacija
Referatas
2022 m.
guodusia