Kelionių agentūros verslo planas

26 psl. / 6800 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas - Kelionių agentūra, siekdama būti pilnaverte rinkos dalyve ir gebėti konkuruoti su kitomis tas pačias paslaugas tiekiančiomis įmonėmis, privalo žinoti rinkos diktuojamas taisykles ir prognozuoti savo veiklą. Besikurianti įmonė turi nustatyti savo egzistavimo tikslą ir planuoti veiksmus taip, kad gebėtų išlaikyti savo darbuotojus, gauti pelną.

Problematika - Verslas prasideda nuo idėjos. Kad ir kokia patraukli idėja bebūtų, pirmiausia reikia įsitikinti, ar ji reali, perspektyvi, pelninga? Tai galima padaryti tik parengus verslo planą ir pamačius visas idėjos judėjimo perspektyvas ateityje. Dabar kelionių agentūros negeba orientuotis į vartotojų poreikius, bei konstruktyviai planuoti veiklą, todėl ypač svarbu parengti kokybiškus verslo planus, siekiant veiklos kokybiškumo.

Darbo objektas – kelionių agentūros „Kengūra“ Verslo planas

Darbo tikslas – remiantis literatūra bei įvertinus dabartinę rinkos situaciją, parengti būsimos įmonės verslo planą.

Darbo uždaviniai:

  1. Pateikti išsamią kelionių agentūrų verslo teorinius aspektus;
  2. Pateikti naujos X verslo idėjos esmę;
  3. Identifikuoti pagrindinius išteklius, reikalingus X verslo idėjos įgyvendinimui;
  4. Pateikti X verslo idėjos įgyvendinimo prognozuojamus rezultatus;
  5. Įvertinti X įmonės galimybes ir riziką, įgyvendinant X verslo idėją.

Darbo metodai:

Lietuvos bei užsienio autorių mokslinės literatūros analizė,finansinių, statistinių, apskaitos ir kitų šaltinių duomenų rinkimas ir sisteminimas, gautų rezultatų analizė, apibendrinimas ir interpretavimas.


Turinys

  • Santrauka
  • KELIONIŲ AGENTŪROS “PAVADINIMAS” VERSLO PLANAS
  • ĮVADAS
  • 1. Kelionių agentūrų verslo teoriniai aspektai
  • 1.1 Turizmo samprata ir klasifikacija
  • 1.2 Kelionių agentūros samprata
  • 1.3 Kelionių agentūros veikla
  • 1.4 Kelionių agentūros klientų analizė
  • 1.5 Kelionių agentūros padėtis Lietuvos rinkoje
  • 2. Kelionių agentūros “Pavadinimas” verslo planas
  • 2.1 Santrauka
  • 2.2 Juridinio asmens aprašymas
  • 2.3 Paslaugų analizė
  • 2.4 Rinka ir konkurentai
  • 2.5 Rinkodaros strategija
  • 2.6 Paslaugos tiekimo sistema
  • 2.7 Finansinis planas
  • Literatūros sąrašas

Reziumė

Autorius
roxta
Tipas
Verslo planas
Dalykas
Turizmas
Kaina
€3.47
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 29, 2014
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
26 psl.

Susiję darbai

Kaimo turizmo verslo planas Utenos rajone

Turizmas Verslo planas 2010 m. ugnele
Individuali įmonė „Versmė“ ketina užsiimti kaimo turizmo verslu. Šio verslo plano esmė - įsteigti kaimo turizmo sodybą, kuri aptarnautų Utenos miesto ir apskrities...

Kelionių agentūrų veikla

Turizmas Prezentacija 2010 m. laurauske
Prezentacija, kurioje pristatoma studentų sugalvotos kelionių agentūros veikla ir su ja susiję aspektai.

Kelionių agentūrų veiklos analizė Vilniuje

Turizmas Kursinis darbas 2013 m. rasa13
Pasirinktų kelionių agentūrų teikiamos paslaugos neturi didelių skirtumų. Kelionių agentūrų veiklos ir paslaugų Vilniaus rajone SWOT analizė yra pagrįstas kelionių agentūrų yra veiklos...

Kelionių agentūrų veiklos analizė

Turizmas Kursinis darbas 2016 m. rasa13
Pasirinktų kelionių agentūrų teikiamos paslaugos neturi didelių skirtumų. Kelionių agentūrų veiklos ir paslaugų Vilniaus rajone SWOT analizė yra pagrįstas kelionių agentūrų yra veiklos...